lukasxx Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Koledzy i koleżanki, orientujecie się, jak dolać płynu do automatycznej skrzyni w 1,8 benzynka? W niektórych automatach robi się to przez bagnet do sprawdzania poziomu oleju, ale nie wiem, jak tutaj. Mechanik stwierdził, że pewnie robi się to jakąś maszyną pod ciśnieniem, ale nie bardzo chce mi się w to akurat wierzyć)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 nie mam automatu ale ja dolewałem przez korek kontrolny strzykawą troche sie zalało ale i tak większość pozostała w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasxx Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Też myślałem, żeby tak zrobić, ale poczekam jeszcze na opinię fachowca:) Bo nie chciałbym czegoś zepsuć, automat tani w naprawie nie jest, ale super sie jeździ za to:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gm20 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Jak ubytek nie jest duży i na bagnecie jest jeszcze sensowna ilość oleju to lepiej nie dolewać, ewentualna pomyłka w zastosowanym oleju może mieć nieciekawe skutki (chyba że masz 100% pewność czym jest zalany aktualnie). Jednak ja bym się najpierw zastanawiał gdzie uciekł olej, bo to nie jest normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasxx Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ze 200 ml powinno się niby dolać. Myślę, że taki ubytek to żadna tragedia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Ja dolewalem (jak wymienialem polos,troche ucieklo)przez otwor do ktorego wklada sie bagnet . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Tak jak napisał kolega diabel, dolewa się przez bagnet na włączonym silniku ( nigdy na zgaszonym ) i tak się również sprawdza poziom oleju ( na pracującym silniku) , a olej to Dextron III ( syntetyczny ) - pomyłki nie będzie , jeździłem kiedyś automatem i wiem jak to robił mechanik - za mały poziom oleju drze tarczki cierne , i jeszcze jedna rada nie wrzucać na neutrum w czasie jazdy ( wtedy jest za małe ciśnienie oleju i też uszkadza tarczki cierne , olej powinien być czerwony nie czarny, nie przypalany i nie śmierdzący przypalenizną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.