bertw Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Witam Czy ktoś mógłby mi udzielić informacji na temat tego co to moze skrzypiec, trzeszczeć. A mianowicie podczas przyspieszania od około 1800 do 2000 obrotów coś skrzypi na wysokości schowka tego pod napędem CD, w głębi kokpitu. Cos się poluzowalo czy coś bo zaczyna trzeszczeć (wpada w drgania) tylko podczas przyspieszania w tym zakresie obrotów, na luzie to nie występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 jesli jest to przy gwałtownym przyspieszaniu, redukcji i gaz, przy skręcie? jest to taki jazgotliwy zgrzyt 1 jesli turbina jest ok to moze byc belka pod poduszką silnika a trzeba podniesć auto b odkręcić 8 śrub mocujacych belke poprzeczna pod sankami c polożyć na płaskim podeprzeć boki i dać kilka młotów przez podkładke nie udeżac bezposrednio w belke młotem tylko położyć deske lub inny amortyzator stuku d przykręcić i delektowac się ciszą 2 jesli turbina to a zdjąć przewody dolotowe b poryszać turbiną góragół, lewoprawo i osiowo c sprawdzić przy okazji czystośc przewodu dolotowego i jakość łopatek turbiny dokłedne informacje na temat turbiny szykaj w postach VOYAGER-a jesli mówimy o chrupocie może to byc luźne zawieszenie i czas wymianić coś co sprawdzisz na szarpakach powodzenia i miłego użytkowania jeśli chodzi o p12 bo pewnie z p11 nie masz takich problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.