lemmy69 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 zdjąłem budę , wiadomo trochę płynu ubyło przy rozłączaniu , parę razy musiałem przetaczać podwozie i przy manewrowaniu pewnie reszta wyciekła ; opuściłem , dolałem do stanu ,a wspomagania NIET; gdzie jest jakiś odpowietrznik układu? na przekładni jest u góry coś ale co to jest nie wiem ; jeszcze jedno pytanie: na pompie jest gniazdo więc podłączyłem tam najbliższą wtyczkę która wcześniej sobie wisiała , może to ma jakieś znaczenie a w ogóle do czego ta wtyczka; piszcie , bo już rąk nie czuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) Wspomaganie odpowietrzasz kręcąc kierownicą przy włączonym silniku. Lejesz płyn na maxa, kręcisz kierownicą lewo prawo kilka razy, dolewasz płynu i tak w kółko aż będzie ok Edytowane 22 Maja 2012 przez ulisses 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 W instrikcji od Almery jest napisane tak: uniesc przod, pqre razy skrecic bez uruchamiania silnika, potem odlapasz silnik krecisz lewo prawo obserwujac stan plynu. Gdy plynu przestaje ubywac uklad odpowietrzony. Mozesz zrobic to bez podnoszenia,ale wtedy silnik musi pracowa a kola powinny stac na miekkim podlozu a hamulec ouszczonu. To pozwoli ci oszczedzic koncowki drazkow. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 OK spróbuję podnieść przód ; a ten króciec na przekładni i wtyczka do czego służą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) króciec to już ustaliliśmy ze to regulacja luzu, a wtyczką jestem zaskoczony .. może czujnik poziomu płynu ? Edytowane 22 Maja 2012 przez hugh_h 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 możliwe, znajduje się zaraz nad pompą a ta nie powinna pracować na sucho ; przypomniałem sobie, że podczas opuszczania budy jeden przewód zawinął się pod nadkole , zaraz za opaską , może ten metalowy się spłaszczył i nie przepuszcza płynu, sprawdzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 to juz bardziej tłumaczy twój problem Mozesz zrobic to bez podnoszenia,ale wtedy silnik musi pracowa a kola powinny stac na miekkim podlozu a hamulec ouszczonu. To pozwoli ci oszczedzic koncowki drazkow. tak dopiero doczytałem i sie nie zgodze pompa wspomagania nie może chodzic na sucho więc zalewa sie przy wyłaczonym silniku jak pisałeś. pozatym nie zauwazam tu oszczedzania końcówek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 To chyba oczywiste, ze jak sie stoi w miejscu i kreci kolami w miejsxu na asfalcie albo betonie to sily dzialajace na koncowki sa nieprorownywalnie wieksze niz podczas jazdy. ll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 to wiadomo ale myślisz ze realnie kilkukrotne pokręcenie w miejscu naprawdę im zaszkodzi, nigdy nie zdarzyło ci się kręcić kierownica stojąc w miejscu ??? ale po co miał być włączony silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki84 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 (edytowane) Kolega ukaniopl dobrze mówi z tym podniesieniem przodu ale delikatna pomyłka jest z jego strony.Końcówki to pikuś, chodzi o to aby pompa wspomagania miała lekko. A z powietrzem w układzie i przy oporach stawianych przez koła to niestety można uszkodzić maglownicę. Edytowane 23 Maja 2012 przez Darecki84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Silnik pracuje zeby opej wyparl cale powietrze z ukladu przy maksymalnych wychyleniach. oczywiscie ze sie zdarzalo krecic w.miejscu czasem inaczej nie wyjedziesz. sprobuj krecic kierownica. od lewej do prawej bez wspomagania i moze to ci uzmyslowi jakie sily dzialaja na uklad kierowniczy. No w sumie nie wAZNE celem bylo pomoc koledze i to sie chyba udalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 no pewnie że się udało, ale przyczyna była inna: przy demontażu zakorkowałem powrót do zbiorniczka, a przy składaniu......rozumiecie......po prostu nałożyłem wąż bywa i tak, dzięki dla wszystkich aktywnych, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.