mar30 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Witam. Problem polega na tym że silnik słabo odpala na zimnym, jakby miał brak ssania......wcześniej przy odpaleniu zimnego silnika była wyraźnie odczuwalna moc,odpalał z werwą i obroty wzrastały powyżej 1000 Teraz obroty po odpaleniu są na poziomie 600. Silnik zachowuje sie jakby był ciągle gorący..... Wiecie może co w tych silnikach odpowiada za zwiększona dawke paliwa podczas odpalania zimnego silnika????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 (edytowane) Napewno w pierwszej kolejności czujnik temperatury silnika. A potem ...... dużo tego. Polecam zrobić diagnostykę. Edytowane 26 Maja 2012 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 znalazłem przyczynę,sam zresztą....... powód to cofające się paliwo, przed porannym odpaleniem pompuję pompką przy filtrze i odpala od cyka...... muszę zamontować zaworek zwrotny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Gratulacje. Satysfakcja ze znalezienia przyczyny bezcenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 znalazłem przyczynę,sam zresztą....... powód to cofające się paliwo, przed porannym odpaleniem pompuję pompką przy filtrze i odpala od cyka...... muszę zamontować zaworek zwrotny. Pozdrawiam Zawór zwrotny jest wbudowany w pompkę, może on już szwankuje. Moim zdaniem przy szczelnym układzie paliwowym paliwo nie powinno się cofać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 A ja mam inny filtr paliwa, dołożony z boku poza pompką i wszystko działa jak należy. Wcześniej pompka zaczęła szwankować i pierwszy odpał trwał coraz dłużej. Zatem nie wiem jaki jest sens istnienia tej pompki...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Nasze silniki nie maja pompki pośredniej elektrycznej i dlatego jest ta ręczna. Służy tylko do dopompowania paliwa po wymianie filtra, by nie zapowietrzyła się pompa wysokiego ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 W X-trailu jest na 100% za wyjściem z baku i jest to elektryczna pompka pośrednia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 W T30 jest pompka paliwa. Przekażnik jest na słupku obok drzwi przednich. Bezpiecznik numer 10 fusebox w kabinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 silniki X-Trial i Tino maja dokładnie te same silniki 2.2 dCi nie będę się kłucił może i w X-Trial są elektryczne, pytanie tylko po co w tych silnikach ręczna pompka???? Pozdrawiam dodatkowo dodam że w tych silnikach jest pompa wysokiego ciśnienia tłocząco- ssąca ale dalej co ustaliłem w temacie: przez ok 5 dni, przed odpaleniem auta po nocy, zawsze pompowałem pompką do oporu i oczywiście odpalał od cyka, po tych kilku dniach zapomniało mi się przepompować i o dziwo auto odpaliło normalnie..... Minęło już kilka dni i auto nadal odpala normalnie bez przezpompowania. Albo jakimś sposobem tylko się zapowietrzyło albo zaworek w pompce ma jakieś ostatnie podrygi......... Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) silniki X-Trial i Tino maja dokładnie te same silniki 2.2 dCi nie będę się kłucił może i w X-Trial są elektryczne, pytanie tylko po co w tych silnikach ręczna pompka???? Pozdrawiam Kolego, tak jak napisałem wcześniej w X-trailu jest elektryczna pompka pośrednia zaraz przy wyjściu z baku. U mnie na szczeście działa, a kumpel musiał wymienić i miał problem z rozruchem i ciężko było dostać używkę, bo w serwisie wołali 2000 PLN. W załączeniu kawałek serwisówki (pompka pośrednia nr 8) pompka pośrednia X-trail.bmp Edytowane 4 Lipca 2012 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) mar30 może miałes zapowietrzony układ np. po wymianie filtra? Parę razy podpompowałes, odpowietrzyłes i teraz lepiej odpala. Sprawdż też stan akumulatora, klem i ładowania. Tak na wszelki wypadek. Jesli będzie się to powtarzać sprawdż obudowę filtra. W Tino nie ma pompki posredniej. Edytowane 4 Lipca 2012 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 mam nadzieje że to tylko niewinne zapowietrzenie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.