efej1 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 kupiłem tarcze hamulcowe na przod brembo ,i mają normlnie 4 dziury i 2 takie male na śruby dociskowe ,a w tych co teraz mam nie ma tych dziurek ,i pytnie sie nasuwa takie czy moge zalozyć te nowe tarcze,czy je oddac do sklepu i zamawiać bez dziurek,sprzedano mi te brembo wedle katalogu.wszelkie sugestie mile widziane bo mam 2dni czasu na zwrot . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 kupiłem tarcze hamulcowe na przod brembo ,i mają normlnie 4 dziury i 2 takie male na śruby dociskowe ,a w tych co teraz mam nie ma tych dziurek ,i pytnie sie nasuwa takie czy moge zalozyć te nowe tarcze,czy je oddac do sklepu i zamawiać bez dziurek,sprzedano mi te brembo wedle katalogu.wszelkie sugestie mile widziane bo mam 2dni czasu na zwrot . Ja zakładałem tarcze bez tych śrub dociskowych, jak przykręcasz koło to dociskasz tarczę śrubami od koła ja tak mam i bez problemu już 4 lata także nie przejmuj się że nie ma tych otworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Ja miałem i z i bez a i tak nigdy mi się to nie przydało, u mnie nawet nie ma miejsca w piaście na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Tarcze są niby uniwersalne, niby pasują do kilku typów samochodów, te dziurki są do śrub ustalających położenie tarczy względem piasty w innych modelach samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Te dodatkowe otwory służą do zdejmowania tarcz. Po prostu wkręca się w nie śrubę od jarzma (do zmiany tarczy jarzmo trzeba zdjąć) i w ten sposób odpycha się tarczę od piasty. To taki myk na wypadek, jakby się tarcza zapiekła, żeby nie trzeba jej było bić młotkiem i ryzykować uszkodzenia piast. Także tarcze jak najbardziej w porządku (akurat wczoraj u siebie wymieniałem i u mnie było na odwrót, w starych tarczach były dziury, w nowych nie ma). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Te dodatkowe otwory służą do zdejmowania tarcz. Po prostu wkręca się w nie śrubę od jarzma (do zmiany tarczy jarzmo trzeba zdjąć) i w ten sposób odpycha się tarczę od piasty. To taki myk na wypadek, jakby się tarcza zapiekła, żeby nie trzeba jej było bić młotkiem i ryzykować uszkodzenia piast. Także tarcze jak najbardziej w porządku (akurat wczoraj u siebie wymieniałem i u mnie było na odwrót, w starych tarczach były dziury, w nowych nie ma). dziękuję bardzo za szybkie zainteresowanie tematem i porady,pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.