Gość Thuger Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Witam, mam kilka pytań odnośnie tego problemu.. Silnik to SR20DE 150KM Wymieniałem sobie sam uszczelke pod głowicą, nie było łatwo ale jak się wszystko pooznacza to jest spoks. Nie została żadna śrubka;) Dbałem o każdy szczegół, Rozrząd ustawiłem na znakach tyle że nie liczyłem ile ogniw jest pomiędzy bo już miałem założoną pokrywe łańcucha, ale nie da się pomylić bo łańcuch w pozycji znaków jest tak napięty z prawej strony i z lewej że chyba się nie da pomylić.. Wszystkie kabelki wydaje mi się że podłączyłem dobrze.. Przy kręceniu nie ma kompletnie nic iskry:( Brałem go na hol do mechanika żeby to sprawdził to podczas holowania puściłem go z 3 w nadziej że odpali ale słychać było tylko takie głuche uderzenia jak by zapłonu ale kompletnie źle ustawionego.. Tak jak choper by strzelał.. Elektromechani stweirdził że jest wszystko dobrze i aparat zapłonowy się zepsuł.. Mi przy zwarciu dwóch lewych pinów wyskakuje cały cas błąd 21.. Aparat podmieniłem na dobry choć nie wiem od czego miał by się mój wcześniej też dobry nagle zepsuć.. Dalej to samo.. Wrzucę wam zaraz zdjęcia z każej strony silnika i też rozrządu itp. Może ktoś z was coś zauważy, może jakaś masa źle podpięta??? Nie mam pojęcia a nie mam kasy żeby mechanik mi to sprawdzał w nieskończoność, raz się pomylił i 50zł za to wziął.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Wszystkie kable i wtyki posprawdzaj na dzieńdobry, czy pasują do siebie, czy każda na swoim miejscu, trzeba znaczyć najlepiej i nie przejmuj się takie incydenty zdarzają się najlepszym profesjonalistą Nie walnołeś skrzywiłeś ruszyłeś żadnego czujnika? nie uderzyliście jakiegoś sterownika? to bardzo delikutaśne sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 posprawdzaj czy masz przejścia w kablu zapłonowym od cewki do aparatu ? i jakby co to mam resztę gratów .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thuger Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udało mi się odpalić, zamieniłem przypadkiem kabel z cewki z innym. Tylko te dwa kable mają taką samą wtykę i jednak tu była pomyłka. Od razu po skręceniu zagadał Aż miło tylko teraz wyskoczył drugi problem.. Nie podaję oleju!!! Masakra, nie wiem co mam robić, czy ściągać miskę i sprawdzać smoka, pompa olejowa nie była ruszana więc nic nie powinno się stać. Smok był jedynie odkręcany. Jedyne co mi przychodzi do głowy to że gdzieś źle się wkręciła śrubka i szarpie powietrze przed smokiem:( Mam doła znów rozbierać cały dół. Co wam przychodzi do głowy?? Strasznie hałasują popychacze i w ogóle chodzi na sucho. Włączyłem go tylko na chwilę więc chyba nic się z nim nie stało;) Działa, okazało się że pokrywa pompy olejowej na pokrywie łańcucha miała dwie śrubki poluzowane:) Primerka wróciła do życia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.