alma97 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 witam.mam almera n15 1.4 w gazie sekwencyjnym,przejechane 30 tys.na gazie. moj problem dotyczy wolnych obrotow a mianowicie,przy cieplym silniku gdy ponownie odpalam,obroty maja wartosc 500 i po chwili rosna do 800. w czasie jazdy gdy wrzuce na luz i nacisne na hamulec obroty spadaja do 500,a gdy puszcze hamulec obroty rosna do 800.wczesniej czyscilem krokowiec i przepustnice-pod spodem tam najwiecej bylo syfu. nie wiem czemu przy cieplym silniku przy ponownym odpaleniu obroty maja wartosc 500 a po chwili rosna do 800? mial ktos taki problem.moze zle dokrecilem ta plastykowa srubke w krokowcu,bo wkrecilem prawie caly obrot wiecej niz byla oryginalnie gdy ja odkrecalem by wyczyscic krokowca. moze parownik jest juz zuzyty lub wtryski od gazu. i jeszcze jedno czy linka od gazu powinna miec luz,tak jak np.sprzeglo na pedale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 linka ma nie mieć luzu to raz sprawdź jak się zachowuje na pb a potem szukaj gazu zobacz i napisz jakie masz wtryskiwacze od gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 wtryskiwacze od gazu mam czarne 3 omowe.w czasie jazdy zachowuje sie bardzo dobrze na gazie i benzynie. dzisiaj zlikwidowalem luz na lince od gazu i sa teraz ciut wieksze obroty,a takze wykrecilem troche ta czarna plastykowa srube od krokowca ktora napina sprezynke. przyznam ze jest lepiej,pojezdze kilka dni i bede wiedzial lepiej czy cos to dalo. tylko po odpaleniu cieplego silnika obroty maja wartosc 500 a po chwili ida do 800-900. pojezdze moze sie to samo unormuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 widać jak puszcza wtryskiwacz gazowy i dla zalanego silnika który nie przeżre dawki ma 5o0 obr,,,,, wtryski jak tak łatwo podajesz wartość to waltek do wywalenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 na benzynie silnki pracuje idealnie-zlikwidowalem luz na lince od gazu i jest duzo lepiej, tylko na gazie cos szwankuje na wolnych obrotach,tak jak wczesniej pisalem przy wcisnietym hamulcu obroty spadaja. Gdy zwiekszylem obroty to jest lepiej,ciekawe jak dlugo.Zauwazylem tez ze na zakrecie przy wcisnietym hamulcu obroty tez dziwnie spadaja,parownik moze do wymiany? a duzo jest roboty z wymiana wtryskow? pewnie bez gazownika tego sam nie zrobie? pojezdze troche i poobserwuje co bedzie sie dzialo z obrotami i pewnie wizyta u gazownika mnie nie minie. na gaie mam juz zrobione 33 tys.km,a listwa wtryskowa to RAIL,UKLAD STERUJACY STAG 300,REDUKTOR TOMASETTO.moze juz czas na remont gazu. a moze da sie to justawic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 e 33 tys.km,a listwa wtryskowa to RAIL, to jest twoja odpowiedz,ciesz sie że zrobiłeś 33 tys teraz kup baracude ew hane i nie będziesz widział różnicy w pracy nie będzie klepania jak w Railu i spalanie mniejsze i wtryski przeżyją już auto .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 rzeczywiscie klepotanie slychac od samego poczatku zalozenia instalacji,gazownik mi powiedzial ze to minie ale nie minelo i ciagle klepocze. Po zwiekszonych obrotach jest lepiej troche da sie jezdzic-w korku,przy czestym hamowaniu trzyma obroty na poziomie 800. Pewnie sam listwy wtryskowej nie wymienie?A laikiem to nie jestem.Pojezdze to zobacze jak to bedzie. dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 na początek zakup fejsa i pokaż co tam masz w programie, a zmienić możesz sam, i też wystroić, jak by co to pomożemy, na początek poczytaj instrukcję od STAG-a, rzeczywiscie klepotanie slychac od samego poczatku zalozenia instalacji,gazownik mi powiedzial ze to minie poważnie tak powiedział?????????????????? oj fajny gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 poszperalem troche w necie i troche jest roboty z ta listwa,bo trzeba ja kalibrowac,ustawiac. myslalem ze da rade to wymontowac i wyczyscic i bedzie git,a tu sporo jest roboty.Chyba sobie daruje nie mam tyle czasu niestety,jak bedzie juz naprawde zle dzialal silnik to podjade do fachowca tylko nie wiem czy do tego samego ktory powiedzial mki o tym stukaniu wtryskiwaczy,a na tym stukaniu przejezdzilem juz 33 tys.km i mam teraz problem z obrotami jalowymi,reszta jest spoko smiga jak na razie.jak znajde troche czasu to podjade do gazownika i popytam o ta listwe wtryskowa. Moze czyszczenie i kalibracja wystarcza,od zamontowania gazu tylko 1 raz bylem na przegladzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ja powiedziałem co powinienieś zrobić kupić nowe porządne wtryskiwacze a jak chcesz nie inwestować prawie w cale to kup reg fasty żadna kalibracja i czyszczenie nie pomoże twoim zaworkom .... Dino już nie ma siły pisać ja też ,,,te twoje wynalazki trzeba jak są nowe kalibrować i najlepiej co 5 tysięcy to jako tako działa czyszczenie miało by sens jak byś miał wtryski kehin po 400 zł szt.... to je bym profilaktycznie mył co 30 tys ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 ok.spoko spoko. zrozumialem,ze nie ma co oszczedzac na tych wtryskach.Po prostu wymiana na lepsze,porzadnej firmy i smigac dalej.Mam tylko pytanie,czy sam moge wymienic cala listwe wtryskowa czy musze jechac do gazownika zeby on to wszystko poustawial i czy gazownik wymieni mi listwe na taka jak bede chcial czy wcisnie mi swoj jakis bubel? z gory dzieki za pomoc i doradztwo teraz wiem na czym stoje.Warto posluchac opini kolegow z forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 warto prawda tak możesz wszystko zrobić sam tz wymienić listwę i kupić kabelek do staga ściągnąć soft na laptopa jak masz ew pożyczyć bo to darmowe jest kabelek z 30 zł .... prosta instrukcja i wiesz co i jak ,,,, strojenie nowych wtrysków (hana czy barakuda na razie testują a ma być tańsza a lepsza )),, możesz zrobić sam jest to dosyć proste z stagiem ,,, montaż też nie jest trudny,,,, a wiesz że masz super wtryski które zwrócą ci sie w spalaniu u mnie na hanach SR20 DEH 150 KM 8,2s 100 Km.h paliło 8,7 litra na 100 Km ...buda primery ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 OK.Dzieki za pomoc.Poki co jeszcze dzialaja ,da sie jezdzic. zaoszczedze troche kasy i zainwestuje w cos porzadnego...A wiec konczymy ten temat z gazem stag300:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 zamknąć zawsze można a skoro nie wymieniasz to kup denaturat i wykręć te cuda ew nalej denaturatu do węża by poszedł na wtryski i niech sie pomoczą potem zakręć i przepal będzie pewnie lepiej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.