jęndrula Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Witam Mam pytanie co do bagnetu pomiaru oleju dziwnie on wygląda, nigdy takiego nie widziałem bagnet jest dziwnie powyginany gość u którego oglądałem ten samochód (jestem zainteresowany kupnem) mówi że tak jest, chciałbym się zapytać użytkowników auta jak to wygląda.(Qashqai 1.6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Witam Mam pytanie co do bagnetu pomiaru oleju dziwnie on wygląda, nigdy takiego nie widziałem bagnet jest dziwnie powyginany gość u którego oglądałem ten samochód (jestem zainteresowany kupnem) mówi że tak jest, chciałbym się zapytać użytkowników auta jak to wygląda.(Qashqai 1.6) Proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jęndrula Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 temten wygląda coś koło tego Dzięki za odpowiedź, ale żaden nie przypomina tamtego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość griszka Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 nie musisz oglądać bagnetu, możesz zaufać elektronicznemu pomiarowi. Kwadraciki pokazujące poziom oleju są wyskalowane w przedziale maks-min bagnetu (maks na wskaźniku elektronicznym oznacza maks na bagnecie). Przynajmniej u mnie tak to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jęndrula Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Dzięki za odpowiedź, ja wszystko rozumiem tylko ciekawi mnie co on robił z tym bagnetem że tak wygląda, dziś idę go oglądać jeszcze raz i zrobię zdjęcie, żeby tak go ukształtować to trzeba mieć fantazję albo jest inna przyczyna o której gość nie mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegit Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 nie musisz oglądać bagnetu, możesz zaufać elektronicznemu pomiarowi. Ciekawie, jak dowiesz się że w silnik zalano poziom oleju wyższy niż max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Dzięki za odpowiedź, ja wszystko rozumiem tylko ciekawi mnie co on robił z tym bagnetem że tak wygląda, dziś idę go oglądać jeszcze raz i zrobię zdjęcie, żeby tak go ukształtować to trzeba mieć fantazję albo jest inna przyczyna o której gość nie mówi. W 2.0 dci przed liftingiem bagnet był plastikowy i fabrycznie nieregularnie poskręcany. Dopiero po liftingu zastosowano klasyczny, metalowy, prosty bagnet. Może w 1.6 jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) W 2.0 dci przed liftingiem bagnet był plastikowy i fabrycznie nieregularnie poskręcany. Dopiero po liftingu zastosowano klasyczny, metalowy, prosty bagnet. Może w 1.6 jest podobnie. W 1,6 bagnet ma dwa półkoliste wygięcia w dolnej części, o kształcie zbliżonym do tego co narysował kol. jendrula, przy czym jedno jest po jednej a drugie po drugiej stronie bagnetu. Może mają one stabilizować bagnet w okragłej (rurkowej) prowadnicy? Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jęndrula Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 W 1,6 bagnet ma dwa półkoliste wygięcia w dolnej części, o kształcie zbliżonym do tego co narysował kol. jendrula, przy czym jedno jest po jednej a drugie po drugiej stronie bagnetu. Może mają one stabilizować bagnet w okragłej (rurkowej) prowadnicy? Tak wygląda umnie na zdjęciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzyk67 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam. W temacie kształtu bagnetu do mierzenia oleju . Dzisiaj zauważyłem , że bagnet jest dziwnie skręcony. Silnik 1.6 dci. czy to jakas awaria czy taki ma być. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Pewnie wkręcił się w wał korbowy silnika. A tak serio, to wszystko jest OK. Taki kawał cieniutkiej blaszki musi być skręcony żeby zachować jako taką sztywność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzyk67 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Pewnie wkręcił się w wał korbowy silnika. A tak serio, to wszystko jest OK. Taki kawał cieniutkiej blaszki musi być skręcony żeby zachować jako taką sztywność. To mnie uspokoiłeś. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.