Gość Pawlik89 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Witam, Przeczytałem kilka wątków na temat wycieraczek i nie znalazłem odpowiedzi na tego rodzaju dolegliwość, jeżeli coś przegapiłem to przepraszam. Problem tkwi w tym, że wycieraczki gdy działają robią "pełen zakres" ale gdy je wyłączę dochodzą do końca po czym odbijają kawałek i kończą pracę dosyć wysoko. Nie jest to kwestia ustawienia, bo próbowałem wielu kombinacji i nie mogę znaleźć dobrego położenia. Gdy ustawiałem je niżej gdy były wyłączone to potem pracując lewa wycieraczka nie dojeżdżała do końca szyby. Jeden z forumowiczów powiedział mi już, że może to być zatarty sworzeń albo silniczek do wymiany. Czy ktoś z Was miał taką dolegliwość? Bo przyznam szczerze, że nie bardzo mam czas żeby rozkręcać to w celach wyłącznie diagnostycznych. Czy nie jest to kwestia jakiegoś przekaźnika? Po prostu wycieraczki zamiast zatrzymać się na miejscu odbijają jeszcze trochę. Pozdrawiam, Pawlik89 Po założeniu już kilku wątków na tym forum zaczynam podejrzewać, że jestem niewidzialny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 U mnie w P-11.144 przyczyną zatrzymywania sie wycieraczek w róznych pozycjach po skończonym cyklu pracy były luzy w sworzniach. Po wymianie pomogło. Co do silniczka to prosta instrukcja dotycząca błędów w pracy cyklu przerywanego i sposobu naprawy jest dostępna w "zrób to sam " , ale chyba to nie dotyczy Twojego problemu. Ja stawiam na luzy w mechaniźmie wycieraczek. Może inni forumowiecze mają w tej sprawie odmienne zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 to sa luzy i wytarte lub już zużyte mocowanie mechanizmu wycieraczek do silniczka silnik wycieraczek zawsze wykonuje pełen obrót 0 -360stopni-0 i gdzieś zluzował sie mechanizm przez co silnik wykonujacy obrót sprowadza wycieraczki w DMP nastepnie kończac obrót spowrotem posuwa je do góry jak rozbierzez podszybie i dostaniesz się do silnika wycieraczek to zajażysz gdzie nie działa może byc do wymiany lub tylko do rególacji mechanizm wycieraczek??? Silnik to elektryka działa albo nie działa jeśli dostaje prąd i wycieraczki jadą tzn, ze jest z nim ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawlik89 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Dzięki wielkie za odpowiedź, będę musiał nad tym trochę poślęczeć. W podszybiu miałem trochę nadłubane, sam tam dłubałem rok temu - kupiłem samochód który stał prawie dwa lata i cały mechanizm był zatarty, jedna strona w ogóle nie chodziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 no to masz odpowiedź poszukaj nówki lub idealnej używki i od razu wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.