SEBO2_0 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Witam! Posiadam primere P12 1.6 2002 z mono wyswietlaczem ktory raz dziala, za chwile mryga,a na stepnie nic na nim nie widac po czym potrafi sie wlaczyc i dzialc przez nastepne pare dni lub chwil i tak w kolko. Prosze o pomoc co to moze byc, moze ktos mial podobna przypadlosc. Czy powinienem wymienic caly wyswietlacz? Dodam ze po przekreceniu stacyjki dochodzi do niego prad bo w ciemnosc iwidac jak caly sie podswietla choc nie ma na nim zadnych info. z gory dziekuje i pozdrawiam. Czy dodalem post w zlym miejscu? A moze tylko ja mam problem z wyswietlaczem? No to pech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 (edytowane) Witam! Posiadam primere P12 1.6 2002 z mono wyswietlaczem ktory raz dziala, za chwile mryga,a na stepnie nic na nim nie widac po czym potrafi sie wlaczyc i dzialc przez nastepne pare dni lub chwil i tak w kolko. Prosze o pomoc co to moze byc, moze ktos mial podobna przypadlosc. Czy powinienem wymienic caly wyswietlacz? Dodam ze po przekreceniu stacyjki dochodzi do niego prad bo w ciemnosc iwidac jak caly sie podswietla choc nie ma na nim zadnych info. z gory dziekuje i pozdrawiam. Czy dodalem post w zlym miejscu? A moze tylko ja mam problem z wyswietlaczem? No to pech. Podejrzewam, ze masz problem z masą, bylo o tym na forum. musisz ją poprawić w tylnem lampie, no chyba zeto nie to Edytowane 3 Czerwca 2012 przez bertw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 J.W. zobacz masę od akumulatora do blachy wewnetrzna część komory silnika lewy błotnik i do silnika sprawdz klemy akumulatora może poluzował sie plus mocno szarp sprawdź ładowanie i stan akumulatora może juz odmawia ci posłuszeństwa i po krótkich przebiegach miejskich jest nie doładowany a po trasie działa kilka dni skoro pojawił sie ten problem polecam dorobić dodatkowe masowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBO2_0 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 dzieki bardzo za info. Akumulator mam nowy wiec raczej odpada, ale i tak dzieki za sugestie. Sprawdze te mase i dam znac pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 podjedź do elekttryka niech sprawdzi ładowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBO2_0 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Mase sprawdzilem i jest w idealnym stanie (od akumulatora do karoseri i do bloku sinika) zadnych pekniec czy zasniedzen.Na wszelki wypadek wszystko przeczyscilem. Nie przynioslo to zadnego skutku. Ladowanie w pozadku okolo14v. NIe wiem tylko o co chodzi z masa w tylniej lampie, byl bym wdzieczny za brzyblizenie mi tego tematu. Z gory dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 jest taki przesąd sprawdzony wielokrotnie , że jak cos dziwnego sie gdzies dzieje i wszystkie metody zawiodły to trzeba sprzawdzić masowanie tylnej lampy nawet są fotki jak to robić prawda jest taka, ze niewiedzieć czemu sniedzieje na stykach szybciej niż lewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBO2_0 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Dzieki za podpowiedzi. Jak dotad stoje w miejscu, poszukam na forum o tym masowaniu tylnych lamp i dam znac. Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 daj znać co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBO2_0 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Od kilku dni wyswietlacz nie istnieje, tzn w ogole nic nie wyswietla acz kolwiek w ciemnosci widac ze jego podswietlenie dziala. Lecz co z tego jak nie wyswietla zadnych informacji, wiec znalazlem w koncu chwile i zrobilem dodatkowe masowanie obu lamp tylnich NIESTETY BEZ REZULTATU!!! Chyba bede musial poszukac drugiego wyswietlacza :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 a próbowałeś wejść w ustawienia i tam pogrzebać jasnością i ciemnością może jakieś kontrasty sie rozlególowały a resetowanie kompa robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 (edytowane) Zrobię mały off-top... Zacny Użytkowniku JWA, czy Ty naprawdę, zamiast nauczyć się w końcu pisać po polsku, używać przecinków i kropek, musisz wymyślać kolejną durnotę i używać jakiejś czcionki jak dziecko z przedszkola? Nie masz już jak swoich "mądrych" wypowiedzi urozmaicić... Zauważyłem, że nie tylko ja, aby zrozumieć sens Twoich wypowiedzi, muszę mocno pogłówkować. Gramatyka - dno, interpunkcja - dno, składnia - dno... skończyłeś Ty kolego choćby podstawówkę??? Tyle ode mnie... Edytowane 21 Czerwca 2012 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBO2_0 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Drogi Pawle! Oczywiscie ze skonczylem podstawowke i nawet wiecej niz Ci sie wydaje. Po pierwsze moj komp nie ma polskiej czczcionki,poniewaz nie mieszkam w Polsce i reszte szkol konczylem tez poza Polska. P.s i na przyszlosc wiecej wyrozumialosci bo u Ciebie tez znalazlem kilka bledow, ale jakos Ci tego nie wytykam. Tyle ode mnie pozdrowionka. Resetu kompa nie robilem, a poza tym od czasu do czasu cos mignie na wyswitlaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lestat34 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Od kilku dni wyswietlacz nie istnieje, tzn w ogole nic nie wyswietla acz kolwiek w ciemnosci widac ze jego podswietlenie dziala. Lecz co z tego jak nie wyswietla zadnych informacji, wiec znalazlem w koncu chwile i zrobilem dodatkowe masowanie obu lamp tylnich NIESTETY BEZ REZULTATU!!! Chyba bede musial poszukac drugiego wyswietlacza :-( Witam.Czy masz może w tej Nysce napęd DVD?Podejżewam że w napędzie DVD masz usterkę jest tam taki mały tranzystor wielkości łebka od szpilki. Jest on zalany takim klejem ,który pod wpływem ciepła się rozciąga a na zimnie kurczy odciągając ten tranzystor od płytki.To jest najprawdopodobniej przyczyna twojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBO2_0 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witam i na wstepie przepraszam co niektorych za moja polszczyzne!!! Problem rozwiazany!!! Wczoraj pojechalem na szrot i kupilem uzywany wyswietlacz. Podlaczylem i w koncu DZIALA!!! |Dzieki wszystkim za pomoc!!! Pozdrawiam O kurcze moje nie dopatrzenie,wiem ze to nie tyczylo sie do mnie, faktycznie Pawel miales racje. Sorki za ten "opierdziel" heheh Pozdrowionka!!!! Jeszcze jedno chcialem dodac, naped CD nie chce oddac mi plyty wiec wzialem tez radio z tego szrotu. Podlaczylem, ale nie stety wyskakuje napis secure, wiec ostrzegam przed kupnem 2 napedu, mozecie stracic troche gotowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 No niestety. Radio ze szrotu (napęd CD) będzie działał dopiero po zakodowaniu go na nowo w serwisie. Więc może nie wszystko stracone - dowiedz się ile kosztuje taki zabieg tam u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 secure a nie chce jakiegos kodu?? mialem programy do nissana na rozkodowanie radia daj znac jak co moze sie uda to wrzuce na jakiegos ftp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBO2_0 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 dzieki za sugestie, Cd juz nie jest takie wazne, nawazniejsze ze wyswietlacz dziala heheh! Pozdro dla Pawla! poprawka, przelozylem napedy cd i dziala!!! tzn same napedy z radia do 2 radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 widzę że rozwiązałeś problem, jakby ktoś szukał rozwiązania z masami to tutaj ładnie chłopaki zrobili to http://www.npoc.co.uk/forum/p12-rear-light-removal-now-with-simple-earth-fix_topic16533.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek01 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Witam, odgrzebuję temat bo mam podobny problem w mojej Primerce. U mnie problem polega na tym że często z rana gdy są chłodne poranki (choć dzisiaj też mi się to też zdarzyło, a chłodno nie jest) w ogóle nie załącza się radio, nie ma również sterowania na pulpicie (klima, nawiew, i cała reszta). Klima załącza się samoczynnie, lecz nie można sterować. Dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów wyświetlacz się włącza i pulpit również staje się aktywny i można sterować radiem, nawiewem. Rozbierałem już ten cały pulpit, myślałem że robi się jakieś zwarcie na stykach ale wszystko wydaje się być w porządku. Jak myślicie co może być przyczyną?? Może ktoś z Was miał już podobny problem?? Dodam jeszcze sprawdzałem mase na lampach i dalej to samo... Pozdrawiam, Sebastian! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 kluczowe pytanie auto przed liften czy po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek01 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 szukałem po różnych stronach jak rozpoznać wersję przed/czy po lifcie i za dużo się nie dowiedziałem podobno między innymi można rozpoznać po zegarach, poniżej zamieszczam zdjęcie takich samych zegarów jak są w mojej Primerce. u mnie wyświetlacz jest większy tzn bez czarnego konturu. Rok mojej Primerki 2002. Proszę o porady co do mojego problemu bo od kilku dni (kiedy są deszcze, wilgotno) konsola w ogóle nie działa... Panowie niech ktoś pomoże bo temat dosyć istotny, nikt nie miał nigdy podobnego przypadku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Za takie zachowanie odpowiadają z reguły zimne luty. Jeśli coś na zimno nie działa, a po rozgrzaniu (rozszerzenie materiału) działa, to winne są zimne luty. Mogłeś gołym okiem nie zauważyć, że w ogóle płytka od LCD czy panelu je posiada. Moja rada, na początek wymontować cały panel z przełącznikami i przelutować (dotknąć choćby rozgrzaną lutownicą) każdy jeden punkt lutowniczy. Ewentualnie możesz posprawdzać czy wszędzie są przejścia, ale to też może nie być miarodajne, bo jak będziesz dzwonił miernikiem ścieżki w ciepłym miejscu, to będzie się wydawało że wszystko jest OK. Podobnie miałem w Hondzie. Tyle że tam zimna paliła od strzału, a ciepła w ogóle. I tam były też zimne luty w przekaźniku pompy paliwa. Lutowanie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.