Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] gasnacy wyswietlacz w primerze


SEBO2_0
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Posiadam primere P12 1.6 2002 z mono wyswietlaczem ktory raz dziala, za chwile mryga,a na stepnie nic na nim nie widac po czym potrafi sie wlaczyc i dzialc przez nastepne pare dni lub chwil i tak w kolko. Prosze o pomoc co to moze byc, moze ktos mial podobna przypadlosc. Czy powinienem wymienic caly wyswietlacz? Dodam ze po przekreceniu stacyjki dochodzi do niego prad bo w ciemnosc iwidac jak caly sie podswietla choc nie ma na nim zadnych info. z gory dziekuje i pozdrawiam.

 

Czy dodalem post w zlym miejscu? A moze tylko ja mam problem z wyswietlaczem? No to pech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Posiadam primere P12 1.6 2002 z mono wyswietlaczem ktory raz dziala, za chwile mryga,a na stepnie nic na nim nie widac po czym potrafi sie wlaczyc i dzialc przez nastepne pare dni lub chwil i tak w kolko. Prosze o pomoc co to moze byc, moze ktos mial podobna przypadlosc. Czy powinienem wymienic caly wyswietlacz? Dodam ze po przekreceniu stacyjki dochodzi do niego prad bo w ciemnosc iwidac jak caly sie podswietla choc nie ma na nim zadnych info. z gory dziekuje i pozdrawiam.

 

Czy dodalem post w zlym miejscu? A moze tylko ja mam problem z wyswietlaczem? No to pech.

Podejrzewam, ze masz problem z masą, bylo o tym na forum. musisz ją poprawić w tylnem lampie, no chyba zeto nie to

Edytowane przez bertw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J.W.

zobacz masę od akumulatora do blachy wewnetrzna część komory silnika lewy błotnik i do silnika

sprawdz klemy akumulatora może poluzował sie plus mocno szarp

sprawdź ładowanie i stan akumulatora może juz odmawia ci posłuszeństwa i po krótkich przebiegach miejskich jest nie doładowany a po trasie działa kilka dni

skoro pojawił sie ten problem polecam dorobić dodatkowe masowanie

post-53801-0-36434500-1338751980_thumb.jpg

post-53801-0-49024600-1338751986_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mase sprawdzilem i jest w idealnym stanie (od akumulatora do karoseri i do bloku sinika) zadnych pekniec czy zasniedzen.Na wszelki wypadek wszystko przeczyscilem. Nie przynioslo to zadnego skutku. Ladowanie w pozadku okolo14v. NIe wiem tylko o co chodzi z masa w tylniej lampie, byl bym wdzieczny za brzyblizenie mi tego tematu. Z gory dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest taki przesąd sprawdzony wielokrotnie , że jak cos dziwnego sie gdzies dzieje i wszystkie metody zawiodły to trzeba sprzawdzić masowanie tylnej lampy nawet są fotki jak to robić

prawda jest taka, ze niewiedzieć czemu sniedzieje na stykach szybciej niż lewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni wyswietlacz nie istnieje, tzn w ogole nic nie wyswietla acz kolwiek w ciemnosci widac ze jego podswietlenie dziala. Lecz co z tego jak nie wyswietla zadnych informacji, wiec znalazlem w koncu chwile i zrobilem dodatkowe masowanie obu lamp tylnich NIESTETY BEZ REZULTATU!!! Chyba bede musial poszukac drugiego wyswietlacza :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś wejść w ustawienia i tam pogrzebać jasnością i ciemnością może jakieś kontrasty sie rozlególowały

a resetowanie kompa robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię mały off-top... Zacny Użytkowniku JWA, czy Ty naprawdę, zamiast nauczyć się w końcu pisać po polsku, używać przecinków i kropek, musisz wymyślać kolejną durnotę i używać jakiejś czcionki jak dziecko z przedszkola? Nie masz już jak swoich "mądrych" wypowiedzi urozmaicić... Zauważyłem, że nie tylko ja, aby zrozumieć sens Twoich wypowiedzi, muszę mocno pogłówkować. Gramatyka - dno, interpunkcja - dno, składnia - dno... skończyłeś Ty kolego choćby podstawówkę??? Tyle ode mnie...

Edytowane przez PawelSalata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Pawle! Oczywiscie ze skonczylem podstawowke i nawet wiecej niz Ci sie wydaje. Po pierwsze moj komp nie ma polskiej czczcionki,poniewaz nie mieszkam w Polsce i reszte szkol konczylem tez poza Polska. P.s i na przyszlosc wiecej wyrozumialosci bo u Ciebie tez znalazlem kilka bledow, ale jakos Ci tego nie wytykam. Tyle ode mnie pozdrowionka.

 

Resetu kompa nie robilem, a poza tym od czasu do czasu cos mignie na wyswitlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni wyswietlacz nie istnieje, tzn w ogole nic nie wyswietla acz kolwiek w ciemnosci widac ze jego podswietlenie dziala. Lecz co z tego jak nie wyswietla zadnych informacji, wiec znalazlem w koncu chwile i zrobilem dodatkowe masowanie obu lamp tylnich NIESTETY BEZ REZULTATU!!! Chyba bede musial poszukac drugiego wyswietlacza :-(

 

Witam.Czy masz może w tej Nysce napęd DVD?Podejżewam że w napędzie DVD masz usterkę jest tam taki mały tranzystor wielkości łebka od szpilki.

Jest on zalany takim klejem ,który pod wpływem ciepła się rozciąga a na zimnie kurczy odciągając ten tranzystor od płytki.To jest najprawdopodobniej

przyczyna twojego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i na wstepie przepraszam co niektorych za moja polszczyzne!!! Problem rozwiazany!!! Wczoraj pojechalem na szrot i kupilem uzywany wyswietlacz. Podlaczylem i w koncu DZIALA!!! |Dzieki wszystkim za pomoc!!! Pozdrawiam

 

O kurcze moje nie dopatrzenie,wiem ze to nie tyczylo sie do mnie, faktycznie Pawel miales racje. Sorki za ten "opierdziel" heheh Pozdrowionka!!!!

 

Jeszcze jedno chcialem dodac, naped CD nie chce oddac mi plyty wiec wzialem tez radio z tego szrotu. Podlaczylem, ale nie stety wyskakuje napis secure, wiec ostrzegam przed kupnem 2 napedu, mozecie stracic troche gotowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Radio ze szrotu (napęd CD) będzie działał dopiero po zakodowaniu go na nowo w serwisie. Więc może nie wszystko stracone - dowiedz się ile kosztuje taki zabieg tam u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

secure a nie chce jakiegos kodu?? mialem programy do nissana na rozkodowanie radia daj znac jak co moze sie uda to wrzuce na jakiegos ftp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za sugestie, Cd juz nie jest takie wazne, nawazniejsze ze wyswietlacz dziala heheh! Pozdro dla Pawla!

 

poprawka, przelozylem napedy cd i dziala!!!

 

tzn same napedy z radia do 2 radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, odgrzebuję temat bo mam podobny problem w mojej Primerce.

U mnie problem polega na tym że często z rana gdy są chłodne poranki (choć dzisiaj też mi się to też zdarzyło, a chłodno nie jest) w ogóle nie załącza się radio, nie ma również sterowania na pulpicie (klima, nawiew, i cała reszta). Klima załącza się samoczynnie, lecz nie można sterować. Dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów wyświetlacz się włącza i pulpit również staje się aktywny i można sterować radiem, nawiewem.

Rozbierałem już ten cały pulpit, myślałem że robi się jakieś zwarcie na stykach ale wszystko wydaje się być w porządku. Jak myślicie co może być przyczyną?? Może ktoś z Was miał już podobny problem?? Dodam jeszcze sprawdzałem mase na lampach i dalej to samo...

 

Pozdrawiam, Sebastian!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

szukałem po różnych stronach jak rozpoznać wersję przed/czy po lifcie i za dużo się nie dowiedziałem :( podobno między innymi można rozpoznać po zegarach, poniżej zamieszczam zdjęcie takich samych zegarów jak są w mojej Primerce. u mnie wyświetlacz jest większy tzn bez czarnego konturu. Rok mojej Primerki 2002. Proszę o porady co do mojego problemu bo od kilku dni (kiedy są deszcze, wilgotno) konsola w ogóle nie działa... :(

540x405_nissan-primera-p-w-najladniejszy


Panowie niech ktoś pomoże bo temat dosyć istotny, nikt nie miał nigdy podobnego przypadku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie zachowanie odpowiadają z reguły zimne luty. Jeśli coś na zimno nie działa, a po rozgrzaniu (rozszerzenie materiału) działa, to winne są zimne luty. Mogłeś gołym okiem nie zauważyć, że w ogóle płytka od LCD czy panelu je posiada. Moja rada, na początek wymontować cały panel z przełącznikami i przelutować (dotknąć choćby rozgrzaną lutownicą) każdy jeden punkt lutowniczy. Ewentualnie możesz posprawdzać czy wszędzie są przejścia, ale to też może nie być miarodajne, bo jak będziesz dzwonił miernikiem ścieżki w ciepłym miejscu, to będzie się wydawało że wszystko jest OK.

 

Podobnie miałem w Hondzie. Tyle że tam zimna paliła od strzału, a ciepła w ogóle. I tam były też zimne luty w przekaźniku pompy paliwa. Lutowanie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...