Gość szczupaldinio Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Witam chciałbym kupić nowe autko do 10 tyś , myśle nad Primerą 2.0 TD lub Astrą 2.0DTI , czy warto kupić taką Primerke chciałbym rocznik od 2000 wzwyż , jakie są najczęstsze awerie?Co sądzicie o tych dwóch http://moto.allegro....2375595955.html http://otomoto.pl/ni...-C23387801.html Dziekuje za pomoc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 co można powiedzieć zawieszenie stosowane w wcześniejszych modelach z przodu wiec i ceny nie duże ... silnik to stara konstrukcja jak nie ruszana przez fachmanów to i posmiga sporo dołożone turbo i troszkę elektroniki daje te 15 Km wiecej niż w modelach wczesniejszych wiec brak szału w mocy ,,, jak sie kochasz w dizlach to pewnie nie jest to szczyt technologiczny .... nie wiem jak porównać z oplem ,,,,każde auto ma + i - ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) W ogłoszeniu z allegro klient kłamie. Auto nie posiada lamp xenon tylko zwykłe soczewki. Przy xenonie powinny być spryskiwacze lamp. Bardzo niski przebieg. Nie spotkałem niemca, który kupił diesla ,że robić nim 10 tys. km rocznie. Wiadomo powszechnie ,że czyste książki serwisowe można kupić w necie i zrobić kwity dla kupującego. Zalecam ostrożność. Druga pimerka jest z Holandii, gdzie auta sprowadzane z rejonu nadmorskiego lubiły szybko rdzewieć - ( sól w powietrzu ).Trzeba dokładnie obejrzeć przed zakupem. Edytowane 1 Czerwca 2012 przez Sylvester007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Przypatruj się czy miska olejowa cała, lubi przerdzewieć w okolicach wydechu. Zobacz też na miejscu czy kontrolka check zapala się po przekręceniu zapłonu czy czasem jej ktoś nie wyciągnął z powodu błędu 18 (nastawnik) on też potrafi dokuczyć. Półośki potrafią zgnić pod tłumikami drgań i mogą strzelić, też to obejrzyj. No i ogólnie pod względem korozj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 kolega w pracy ma astrę 2,0 td, i ma rozrząd na łańcuszku i 16 zaworów, ale za to 86 km i nawet nie ma polotu do mojego traktora. Ostatnio bez męczenia 180 leciałem, a on ledwo do 160 dobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Dla pocieszenia powiem ostatnio robiliśmy rozrząd w oplu 2.0d z ok 2000r koszt samych części ok 1800zł, poza tym te silniki 2.0 dti, td, dtl opla są kompletną porażką, sypią się jak domki w czeczeni, pompy wtryskowe zacierają się regularnie, sterowniki od pomp, ecu jeszcze częściej, ten silnik oraz te 2.2 dtl dti i inne oplowskie oprócz 1.9 montowane w vectrach c to totalna porażka. Mimo że o dieslu nissana i jego mankamentach jest tu 70% forum to traktor nissana bije na łeb opla. Z resztą dziś pół dnia męczyłem się z ustawieniem genialnego rozrządu w 1.7td opla, genialne poprostu, miałem ochote jechać do germani po konstruktora tego debilizmu....nawet francuskie auta nie są tak pochrzanione.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 W oplach padają pompy wtryskowe Silniki to też nie szał Buda o wiele mniejsza i twardsza Mam porównanie bo mój brat eksploatuje ASTRE 2 kombi z marnym silnikiem benzynowym 1,4 (kto taki silnik zapodał do muła roboczego) Diesel Nissanan to trwała konstrukcja jak się o nią dba Po przegrzaniu czapy to jednostka w praktyce do wywalenia Bolączką diesla jest nastawnik no i jego ekonomika spalania, a tak to jak w każdej primie półosie lubią się urywać pod tłumikami drgań i górne wahacze trzeszczą z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 W primerze TD musisz się liczyć z sporym spalaniem. To średnio ekonomiczny silnik. Na trasie owszem niechętnie zbliża się do 6l/100km, ale po mieście, ciężko zejść poniżej 7,5. Zerknij sobie na moje statystyki poniżej. Dla przykładu VW Sharan - dużo większa buda, 1,9td (110KM) z prawie taką samą pompą wtryskową bosha na trasie zbliża się do 5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczupaldinio Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Panowie mam nowy pomysł Primka w benzynie teraz 1,6 czy 1,8?Jak to się sprawuje ile pali benzynki i czy nadaje się pod LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 z tego co się orientuję to lepiej 1,6 lub 2,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Tylko 2,0 i wizyta u Coobcia 1.8 ma problemy z olejem te silniki mają wadę fabryczną a nissan ją olewa Po prostu może(nie musi) brać hektolitry oliwy Ja w Almerze żony mam 1,8 zagazowane BRC bez lubryfikacji( nie ma potrzeby jej stosować w nissanie to nie honda) i jakichś przesadnych ubytków oliwy nie mam, ale przyznaję że trzeba często ściskać miarkę w ręce i co jakiś czas dolać oleum 1,6 to zamuł do tej budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati2 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Witam !!!!! Mój brat ma astrę 2 1,6 16V 2000r. Jadąc do niego do Holandii zamieniłem się z nim na auta jadąc przez Niemcy. Jeżeli chodzi o komfort jazdy to primka bije asterkę na głowę. - prędkość 130- 140km/h nissan cichutko śmiga a w astrze już głośno i czuć szybkość - nissan bardziej stabilny, komfortowy, bezpieczny - wnętrze w primce bardziej przytulne, klimatronik - opel lubi łyknąć olejek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczupaldinio Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Co sądzicie o tej Primce http://otomoto.pl/nissan-primera-climatronic-elektryka-stan-bdb-C23795275.html i co ona ma na kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 obejrzyj dobrze przód auta czy nie był walony, bo jakoś do mnie nie przemawia i silnik wygląda na myty, a to nie jest dobry znak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Panowie mam nowy pomysł Primka w benzynie teraz 1,6 czy 1,8?Jak to się sprawuje ile pali benzynki i czy nadaje się pod LPG? chlopie szukaj porządnej 2litrówki i zagazuj ja w dobrym warsztacie lub umow sie z kolegą Dino a bedziesz mial i moc i ekonomię,a bedziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Diesel od Helmuta z przebiegiem 188 kkm Weż przestań bo pęknę Mój w 09..2011 miał nalatane 213 kkm i też był ściągany a licznik w nim jak się potem okazało był rozplombowany. Po co, a po to żeby go skręcić, bo w nissanie trzeba to robić bezpośrednio na kości pamięci. Jeśli w tej Primie nie działa termometr i licznik dzienny orza zegarek resetuje się po wyłączeniu zapłonu to masz na 100% kręcony przebieg i to w dodarku przez nieudacznika, który upalił pamięć. Niemiec nie kupuje diesla po to aby stał w garażu Przebieg przemnóż przez 2,5 do 3, zastanów się nad obklejoną kierą i spolerowanym lakierem, a przedewszystkim wypicowanym silniku Diesle nie żygają oliwą z bloku ale okropnie się w nich pocą przewody od smarowania pompy vacuum i turbopierdziawki Zapewne te przewody (jak w kadej Primie TD) się rozszczelniły i stąd to pranie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczupaldinio Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Następna do oceny http://otomoto.pl/nissan-primera-klimatronik-polecam-C24105079.html czy w 99r wychodziły już po lifcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Mi się wydaje że chyba była bita bo ma poduszkę kierownicy z wersji przez liftem, ale może się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 warto dobrze obejrzeć, bo sam mam auto z belgi i to są niedbaluchy, jak coś padnie to taśmą izolacyjną polepią aby działało i dalej ognia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) Mi się wydaje że chyba była bita bo ma poduszkę kierownicy z wersji przez liftem, ale może się mylę. Na samym początku produkcji (właśnie w 99') dawali jeszcze kierownice jak w P11 przed liftem, także może to być oryginał. Edytowane 10 Czerwca 2012 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Coś tak się uparł na traktora Te silniki nie są oszczędne Ja drugi raz bym już nie kupił Primery diesla Pisałem Ci że najlepsze rozwiązanie to 2.0 ale benzyna Wpakuj do tego sekwencję (pogadaj z DINO)+ wizyta w garażu kolegi Coobcio Ja miałem diesla tylko dlatego że miesięcznie miałem 200L ropy gratis i nie patrzyłem na spalanie Co do tego traktora oraz innych primer to jak będziesz ogladał to spisuj numer VIN i podaj go na forum w temacie poświęconym temu Koledzy ci zdekodują numery i podadzą całą dostępną historię oraz wyposażenie Numer jest na tabliczce umieszczonej na grodzi oraz w każdym dowodzie rejestracyjnym czy karcie pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Samo to że 70% problemów tu opisywanych to problemy 2.0td powinno cię zmotywować do kupna benzyna+gaz, po za tym zajebiaszczy samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczupaldinio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) Tylko że benzyniak kosztował będzie też koło 10 + instalacja ...kiedyś już miałem auto w LPG i za szczęśliwy nie byłem.A co takiego robi kolega Coobcio? A jeśli pod LPG to nie lepiej Almere N16 1,5 lub 1,8? Edytowane 11 Czerwca 2012 przez szczupaldinio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) No td ma do siebie sporo problemów i spore spalanie, obejrzyj moje statystyki pod spodem są wydatki i paliwo. Ten silnik to jest na trasę a nie do miasta, drugi raz bym nie kupił primy z tym silnikiem. Edytowane 11 Czerwca 2012 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 No chleje ci strasznie. Mi na szczęście litra mniej na setkę. Nie mniej też uważam zakup mojej TD za średnio trafiony, i żałuję że nie kupiłem PB/LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.