Gość trxworks Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Hello... Posiadam od 9 miesięcy 350z z USA i mam mały problem z brakiem spryskiwaczy seryjnego xenona. Udało mi się tanio dokupić zderzak z zaslepkami pod spryskiwacze i tyle... Nie mam pojęcia co dalej robić , co jeszcze musze dokupic jak to wszystko podłączyć. Myślałem o takim zestawie http://allegro.pl/sp...2379100480.html teraz zostaje kwestia podłączenia elektryki , jakiegos przycisku w kabinie który je uruchomi. Prosze o pomoc bo jestem zielony... a w dodatku Policja zatrzymala mi dowód za ich brak... proszę nie zmieszajcie mnie z błotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Wysłałem Ci wiadomość prywatną. Odczytaj ją. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 zdobadz oem zestaw..2 spryski ,przewody elektryczne i wodne,przycisk,pompka wysokocisnieniowa(jeżeli jest osobna) i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trxworks Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 A powiedz mi gdzie taki oem można dostac jak go szukać. To jakis uniwersalny zestaw czy przystosowany do zetki? Pomysł Filona tez dobry...Dzieki narazie tak zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 na allegro od ludzi którzy handlują czesciami do Z..domyslam sie ze nie bedzie tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...