thegameer Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Witam. Chciałbym zapytać w jakiego nissana kupić? Miałbym ok. 9 000 zł na zakup i tuning. Chciałbym mieć moc w okolicach 160-200KM. Wolałbym chyba coś nie za dużego, najlepiej dwu drzwiowego. Ale też nie tak małego jak 100nx. Myślę, że za tą kasę można wyrwać ciekawą bazę i zostanie sporo na reszte. Auto będzie do jazdy na codzień i z czasu na 1/4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 A czym jeździłeś do tej pory? Ciężko będzie kupić coś z dwudrzwiowych, sportowych i nie małych nissanów w tej kasie, tak, żeby zostało na porządny tuning - przynajmniej mi się tak wydaje. W sumie to tak do 9k kupisz micrę (ale to małe), almerę, primerę i sunny (też małe). Jeśli chodzi o tuning zajrzyj do naszego działu projektów (http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/49-projekty-i-prezentacje/), może coś Ci się spodoba. Będziesz wiedział jakie moce, na jakich częściach i sobie zobaczysz jakie ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thegameer Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Do tej pory nie miałem nic swojego, ale jeździłem: Nissan Sunny n14 sedan, Nissan Sunny n13 sedan, toyota avensis t22 kombi i kilkoma innymi. Najbardziej pod pasował mi nissan (ciekawe czemu? ). Już zaczynam studiować dział projekty, może akurat mi coś podpasi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Możesz spróbować kupić 200sx s13. Może coś znadziesz i bedziesz miał napęd na tył i tak z 200km. A reszte kasy jak coś zostanie to zainwestujesz w części do remontu. W takich autach ciągle coś się psuje, więcej mocy więcej problemów. Almery nie kupuj bo ma słabe jednostki napędowe i jedyne co to możesz swap zrobić. No chyba że trafi Almere N15 GTI. Ale 9k to za mało na baze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Moim zdaniem zakup 200sx przy takim budżecie to jest zły pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Miałbym ok. 9 000 zł na zakup i tuning. rozumiem, ze to taki żarcik czy kompletna nieznajomość rynku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 n 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thegameer Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 rozumiem, ze to taki żarcik czy kompletna nieznajomość rynku?? To byłby budżet początkowy No przynajmniej na doprowadzenie go do stanu sprawnego i bezpiecznego. Wiem że taka zabawa nie jest tania. Myślałem o N14 ale sam już nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 n14 to zajeb.... samochód rewelacyjne zawieszenie pieknie sie prowadzi.polecam o modach poczytaj sobie u mnie w temacie projektów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Moim zdaniem najlepiej kupić Maximę 3.0 rocznik 95-96... W serii objeżdża 200SX S13 i sunnego GTi, do tego jest wygodna i cholernie podatna na modyfikacje, sam wydech i masz + 25KM, do tego większa przepustnica i zabawy z elektorniką i objeżdżasz 207-215konne SR20DE z dołożonymi kompresorami w budach Almera GTi oraz 100NX GTi Nie wspominając już o pogrzebanych wolnossakach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 maxima raczej nie jest NIE DUŻA i DWU DRZWIOWA:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszCiaglo Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 polecam almere n15 gti 3 drzwi wyglad i zawieszenie duzy + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 zawieszenie w sunnym moim zdaniem lepsze. przód ten sam ale tył nie zależny zatem lepsze prowadzenie w zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Moim zdaniem najlepiej kupić Maximę 3.0 rocznik 95-96... W serii objeżdża 200SX S13 i sunnego GTi, do tego jest wygodna i cholernie podatna na modyfikacje, sam wydech i masz + 25KM, do tego większa przepustnica i zabawy z elektorniką i objeżdżasz 207-215konne SR20DE z dołożonymi kompresorami w budach Almera GTi oraz 100NX GTi Nie wspominając już o pogrzebanych wolnossakach... sama moc to nie wszystko liczy się też masa autka - maxima jest sporo cięższa od almery Edytowane 27 Czerwca 2012 przez matador41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 dokładnie maxima jest duża a kolega szyka malego czegoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Miałem podobny dylemat. Szukałem małego zapierdzielacza. Przy ograniczonym budżecie nie znalazłem konkretnej N-14. Natomiast wybór padł na inną markę, też japońską. Tania baza, 130km seryjne i 900 kg wagi. Trochę dłubania (dolot, wydech, zawias) i wyszło całkiem przyjemne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol282 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 N13 GTi ? Jak dla mnie dobra i tania baza, inwestycja w blacharza później CA18DET. Podstawa jest naprawdę nie droga bo n13 są tanie jak barszcz, po zrobieniu budy i wpakowaniu silnika będziesz przynajmniej wiedział na co wydałeś pieniądze i że jest wszystko na tip top, bo za 9k to n13 nie idzie spieprzyć (wg. mnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) male auto?? hmmm.... okej t22 mam w chwili obecnej i jestem mega zadowolony, 3s-fe pod maska i nie ma problemow w ogole ja w tej kategorii wybral bym prime GT, mniej zajezdzona niz s14 gti bo to wiadomo, male i zapie&^la to kazdy by gniotl poszukaj prime sr20 i wymodz 170ps i bedzie malyna fakt-nie jest mala i ma 4 drzwwi-no i co ;p COOBCIO tez dobrze gadal o maximce Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez Ad@mus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 no tak w wersji GTI i GT to wszystkie są katowane. tanio mozna kupić N-14 1.4 albo 1.6 od dziadka co do kościoła jeżdził. zdrowa nie bita buda itd wsadzić tam sr 20 albo jakigoś innego potwora:)......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 mysle ze "CZAJNIK" na koniec napisal najlepsze rozwiazanie ... 1. kupic dobra bude ~(nie bita i bez potrzeby interwencji blacharskich), 2. silnik i skrzynie do przekladki (z anglii lub niemiec) a stary sprzedac 3. reszta modyfikacji w zaleznosci od checi i pieniedzy tak ja bym zrobil, wtedy mozesz kase inwestowac jak masz ... no i wiesz co masz pod maska plus DUZA satysfakcja gwarantowana (znajomy tak zrobil calibre - poczatkowo kupil 115KM po paru latach jest 2.5l plus skrzynia od 16v(krotsza) i NOS) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 mysle ze "CZAJNIK" na koniec napisal najlepsze rozwiazanie ... 1. kupic dobra bude ~(nie bita i bez potrzeby interwencji blacharskich), 2. silnik i skrzynie do przekladki (z anglii lub niemiec) a stary sprzedac 3. reszta modyfikacji w zaleznosci od checi i pieniedzy tak ja bym zrobil, wtedy mozesz kase inwestowac jak masz ... no i wiesz co masz pod maska plus DUZA satysfakcja gwarantowana (znajomy tak zrobil calibre - poczatkowo kupil 115KM po paru latach jest 2.5l plus skrzynia od 16v(krotsza) i NOS) ale kupić nie bitą budę i bez rdzy to prawie graniczy z cudem bo te autka mają już po kilkanaście lat a czas robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 niekoniecznie ... i nie mowa o calkowicie "idealnym" stanie ale tez nie po wypadku jak bedzie troche rdzy na blotnikach to nikogo nie zabije ale na spawach, zawieszeniu ... to juz co innego na szybko za okolo 6500 pln znalazlem "anglika" n-14 GTI 2.0 przebieg 176 tys. rok 93. ale mysle ze mozna znalezdz cos lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.