Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakiego nissana?


thegameer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym zapytać w jakiego nissana kupić?

Miałbym ok. 9 000 zł na zakup i tuning. Chciałbym mieć moc w okolicach 160-200KM. Wolałbym chyba coś nie za dużego, najlepiej dwu drzwiowego. Ale też nie tak małego jak 100nx.

Myślę, że za tą kasę można wyrwać ciekawą bazę i zostanie sporo na reszte.

Auto będzie do jazdy na codzień i z czasu na 1/4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym jeździłeś do tej pory? :) Ciężko będzie kupić coś z dwudrzwiowych, sportowych i nie małych nissanów w tej kasie, tak, żeby zostało na porządny tuning - przynajmniej mi się tak wydaje. W sumie to tak do 9k kupisz micrę (ale to małe), almerę, primerę i sunny (też małe). Jeśli chodzi o tuning zajrzyj do naszego działu projektów (http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/49-projekty-i-prezentacje/), może coś Ci się spodoba. Będziesz wiedział jakie moce, na jakich częściach i sobie zobaczysz jakie ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory nie miałem nic swojego, ale jeździłem: Nissan Sunny n14 sedan, Nissan Sunny n13 sedan, toyota avensis t22 kombi i kilkoma innymi. Najbardziej pod pasował mi nissan (ciekawe czemu? :D).

Już zaczynam studiować dział projekty, może akurat mi coś podpasi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować kupić 200sx s13. Może coś znadziesz i bedziesz miał napęd na tył i tak z 200km. A reszte kasy jak coś zostanie to zainwestujesz w części do remontu. W takich autach ciągle coś się psuje, więcej mocy więcej problemów. Almery nie kupuj bo ma słabe jednostki napędowe i jedyne co to możesz swap zrobić. No chyba że trafi Almere N15 GTI.

 

Ale 9k to za mało na baze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Miałbym ok. 9 000 zł na zakup i tuning.

 

rozumiem, ze to taki żarcik ;) czy kompletna nieznajomość rynku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, ze to taki żarcik ;) czy kompletna nieznajomość rynku??

To byłby budżet początkowy :P No przynajmniej na doprowadzenie go do stanu sprawnego i bezpiecznego. Wiem że taka zabawa nie jest tania.

 

Myślałem o N14 ale sam już nie wiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej kupić Maximę 3.0 rocznik 95-96... W serii objeżdża 200SX S13 i sunnego GTi, do tego jest wygodna i cholernie podatna na modyfikacje, sam wydech i masz + 25KM, do tego większa przepustnica i zabawy z elektorniką i objeżdżasz 207-215konne SR20DE z dołożonymi kompresorami w budach Almera GTi oraz 100NX GTi :) Nie wspominając już o pogrzebanych wolnossakach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moim zdaniem najlepiej kupić Maximę 3.0 rocznik 95-96... W serii objeżdża 200SX S13 i sunnego GTi, do tego jest wygodna i cholernie podatna na modyfikacje, sam wydech i masz + 25KM, do tego większa przepustnica i zabawy z elektorniką i objeżdżasz 207-215konne SR20DE z dołożonymi kompresorami w budach Almera GTi oraz 100NX GTi :) Nie wspominając już o pogrzebanych wolnossakach...

sama moc to nie wszystko liczy się też masa autka - maxima jest sporo cięższa od almery

Edytowane przez matador41
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny dylemat. Szukałem małego zapierdzielacza. Przy ograniczonym budżecie nie znalazłem konkretnej N-14. Natomiast wybór padł na inną markę, też japońską. Tania baza, 130km seryjne i 900 kg wagi. Trochę dłubania (dolot, wydech, zawias) i wyszło całkiem przyjemne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

N13 GTi ? Jak dla mnie dobra i tania baza, inwestycja w blacharza później CA18DET. Podstawa jest naprawdę nie droga bo n13 są tanie jak barszcz, po zrobieniu budy i wpakowaniu silnika będziesz przynajmniej wiedział na co wydałeś pieniądze i że jest wszystko na tip top, bo za 9k to n13 nie idzie spieprzyć (wg. mnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

male auto?? hmmm....

okej t22 mam w chwili obecnej i jestem mega zadowolony, 3s-fe pod maska i nie ma problemow w ogole

 

ja w tej kategorii wybral bym prime GT, mniej zajezdzona niz s14 gti bo to wiadomo, male i zapie&^la to kazdy by gniotl

poszukaj prime sr20 i wymodz 170ps i bedzie malyna

 

fakt-nie jest mala i ma 4 drzwwi-no i co ;p

 

COOBCIO tez dobrze gadal o maximce

Edytowane przez Ad@mus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak w wersji GTI i GT to wszystkie są katowane. tanio mozna kupić N-14 1.4 albo 1.6 od dziadka co do kościoła jeżdził. zdrowa nie bita buda itd

 

wsadzić tam sr 20 albo jakigoś innego potwora:).........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mysle ze "CZAJNIK" na koniec napisal najlepsze rozwiazanie ...

1. kupic dobra bude ~(nie bita i bez potrzeby interwencji blacharskich),

2. silnik i skrzynie do przekladki (z anglii lub niemiec) a stary sprzedac

3. reszta modyfikacji w zaleznosci od checi i pieniedzy

 

tak ja bym zrobil, wtedy mozesz kase inwestowac jak masz ... no i wiesz co masz pod maska plus DUZA satysfakcja gwarantowana

 

(znajomy tak zrobil calibre - poczatkowo kupil 115KM po paru latach jest 2.5l plus skrzynia od 16v(krotsza) i NOS) :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

mysle ze "CZAJNIK" na koniec napisal najlepsze rozwiazanie ...

1. kupic dobra bude ~(nie bita i bez potrzeby interwencji blacharskich),

2. silnik i skrzynie do przekladki (z anglii lub niemiec) a stary sprzedac

3. reszta modyfikacji w zaleznosci od checi i pieniedzy

 

tak ja bym zrobil, wtedy mozesz kase inwestowac jak masz ... no i wiesz co masz pod maska plus DUZA satysfakcja gwarantowana

 

(znajomy tak zrobil calibre - poczatkowo kupil 115KM po paru latach jest 2.5l plus skrzynia od 16v(krotsza) i NOS) :icecream:

 

ale kupić nie bitą budę i bez rdzy to prawie graniczy z cudem bo te autka mają już po kilkanaście lat a czas robi swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

niekoniecznie ... i nie mowa o calkowicie "idealnym" stanie ale tez nie po wypadku jak bedzie troche rdzy na blotnikach to nikogo nie zabije ale na spawach, zawieszeniu ... to juz co innego ;)

 

na szybko za okolo 6500 pln znalazlem "anglika" n-14 GTI 2.0 przebieg 176 tys. rok 93.

 

ale mysle ze mozna znalezdz cos lepszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...