PrimerkaTD Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Otóż Wczoraj Miąłem Taki Problem Ze Moja Primerka Podczas Odpalania Strzelila Z Tlumika.? Juz Ktorys Raz Z Rzedu Jak By Zaplon Sie Przestawil Czy Kat Wtryskow Zaworow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zrób auto diagnostykę na spinacz .Jest na forum w naszych TD dużo o tym to napewno znajdziesz Może coś ci wyskoczy błąd to bedziesz wiedział coś wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 po co zakładasz nowy temat już tutaj się dopytywałeś http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83623-nie-odpala/page__p__858587?do=findComment&comment=858587 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 wyświetlił błąd 5 krótkich 5 szybkich, 55?, niema takiego w rozpisce:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magik_k Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 kod 55 - brak błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 A odpala na wszyskich swiecach zarowych? Sprawdz to dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 witam, ja dopisze moje pytanko tutaj - ponieważ mam za mało postów na nowy temat. primerka 2.0 td p11.144 po autodiagnostyce błąd nr 36 przy odpalaniu zimnego silnika wszystko jest ok. przy odpalaniu ciepłego silnika sam wkręca się na 2500 - 3000 obrotów na moment i schodzi do 900 obr i dalej już jest ok. wyczytałem na forum że to może być problem z zaworkiem elektromagnetycznym przy pompie. Czy ja jako laik mogę to sam sprawdzić czy raczej warsztat? I o drazu pytanko jak wysokie mogą być tego koszty? pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 A co to za roznica ile masz postow . Masz problem piszesz. To powiadasz ze wyskoczylo 36. Chesck silnika oczywiscie swieci. jesli odpala to znaczy ze prad dochodzi do zaworu. Trzeba go wykrecic i zobaczyc w jakim stanie jet w srodku sprezynka .Zawor bedzie pasowal z pompy od golfa 3 silnik 1Z . Pompiarze maja takie zawory. Nowy kosztuje 180zl wiec uzywany napewno mniej. Prosze tez zainteresowac sie rowniez czujnikien polozenienia walu korbowego. Sprawdz jego opor na zimnym i goracym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 A co to za roznica ile masz postow . Masz problem piszesz. To powiadasz ze wyskoczylo 36. Chesck silnika oczywiscie swieci. jesli odpala to znaczy ze prad dochodzi do zaworu. Trzeba go wykrecic i zobaczyc w jakim stanie jet w srodku sprezynka .Zawor bedzie pasowal z pompy od golfa 3 silnik 1Z . Pompiarze maja takie zawory. Nowy kosztuje 180zl wiec uzywany napewno mniej. Prosze tez zainteresowac sie rowniez czujnikien polozenienia walu korbowego. Sprawdz jego opor na zimnym i goracym silniku. witam, wielkie dzieki za odpowiedź. W takim razie sprawdzę albo odrazu udam się do pompiarza. Jeżeli chodzi o czujnik wału korbowego to był wymieniany jakieś 30.000 km temu i wtedy także miałem czyszczony nastawnik w pompie. Check oczywiście świeci i najlepsze jest to że przy zimnym silniku jak zrobie autodiagnostykę to błąd 36 się nie pojawia, dopiero po ponownym odpaleniu na ciepłym błąd 36 ponownie wyskakuje. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź. pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.