Gość BZIK Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam jak w temacie mam pytanie do was, jak najprościej i najtaniej bez dużych przeróbek podnieść hiszpana w górę (słyszałem żeby przedłużyć mocowania resorów te ruchome, ale jak dużo), albo widziałem na youtubie przełożenie resorów na mosty, ale wtedy pewnie amorki będą za krótkie no i roboty dużo i pewnie nowe amorki dłuższe. Proszę o jakieś sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Korbamoto Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Żeby było bez roboty i tanio, to takie rzeczy to tylko w Erze Zalezy ile chcesz go podnieść i do czego Ci to ma służyć. Z Hiszpanem jest wiele technik podnoszenia. Można zrobic SPOA czyli przekładke mostów pod resor, ale trzeba zmienic amotyzatory na dłuższe, wydłuzyć drążki, przewody hamulcowe i inne rózności. Sporo z tym zabawy. Można przedłuzyć wieszaki resorów, ale stracisz stabilną jazde po asfalcie, a resory narazisz na łatwiejsze złamanie. Mozna dać podkładki pod budę, można przespawać niżej mocowania wieszaków resorów, lub tez zmienic całą zawieche na tuningową. Najprościej jest kupić komplet Dobinsons, OME lub Ironman. Resory plus amory, tuleje itp. Podnosi o 5cm nie tracąc stabilności. Cena: plus minus 5 tysi. Poczytaj na www.forum4x4.pl. Tam tysiące postów na ten temat napisano. W jednym poście gotowej recepty się nie da podać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ja mam 2" Dobinsonsa i jest .... twardo.... i podskakuje na poprzecznej nierówności najmniejszej... No ale jak kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BZIK Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam patrol porusza się tylko i wyłącznie w terenie bo i tak nie jest zarejestrowany. Założyłem opony 265/70/16 kopia simexa, oponki dają super w terenie tylko przy całym skręcie na przechyłach trą o resor, ale to jest mały problem. Chodzi mi bardziej o te plastikowe nadkola dokręcane jedno mi już urwało. Dokładnie zależy mi na tym aby nadkole było trochę wyżej od koła jak jest teraz, żeby nie tarło na przechyłach i będzie wyglądać grożniej. Myślałem żeby te plastiki odkręcić i założyć gumy tak jak mają w GR-ach, a może i nadkole trochu przyciąć. Co Wy na to? P.S. amorki mam nowe koloru żółtego gazowe, a resory były coś kombinowane przez poprzedniego właściciela bo np. z przodu są tylko po dwa pióra a mają być jak się nie mylę trzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Korbamoto Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 seryjne resory przednie w Hiszpanie maja po dwa piora, ja tez tak mam. Jak masz sprzet nierejestrowany, to wywal plastikowe nadkola (albo daj mi, bo mam dwa nadlamane . ) chyba ze ci chlapanie przeszkadza, a blaszane mozna podciac. Jakiekolwiek podnoszenie, zeby bylo dobrze zrobione musi kosztowac, nie ma sily na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.