PrimerkaTD Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Co Mozna Zrobic Ze Stacyjka Zeby Kluczyk Z Niej Nie Wypadal. Nawet Podczas Jazdy Moge Go Wyciagnac Oraz Przy Wlaczeniu Kontrolek Przed Rozruchem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Mój znajomy w swojej primerze też tak ma, ale on akurat się cieszy, w zimę odpala samochód wyjmuje kluczyki zamyka go idzie do sklepu po śniadanie i jak wraca to już ma nagrzany samochód i jedzie do pracy:-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 hahahaa o to mi pomogles hahahaha ;D az sie usmialem ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Raczej wymiana stacyjki bo nawet wkrętakiem primke teraz odpalisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 ta, a imobilajzer z palca ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Sprawdz czy blokada zaskakuje, bo jak kluxzyk wypadnie i zablokuje kierownice to pojedziesz nie tam gdzie chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincetti Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Akurat po wypadnięciu kluczyka z włączonej stacyjki blokada nie zaskoczy Najprawdopodobniejszą przyczyną tego faktu są zatarte ząbki w bębenku stacyjki. Rozwiązanie? Wymienić na nową lub rozebrać na czynniki pierwsze, wyczyścić żeby każdy element się świecił jak psu dydolki i zasmarować wszystko OLIWĄ (maszynowa jest gut) a nie żadnym szitem typu WD-40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Jak ząbki zatarte, to wystarczy czyszczenie jak kolega vincetti podpowiedział. Mogą też być mocno wytarte, wtedy tylko wymiana stacyjki. A immo jest w tzw. pestce którą bez problemu przełożysz do nowego klucza, a od strony stacyjki jest pętla immo obok niej, więc palcem to...... Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Grimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 WD40 nie jest środkiem smarującym. Do zamków świetne są tzw oleje penetrujące. Miałem kiedyś taki: Ambersil PENETRATING OIL (aerozol 400 ml) http://www.ambersil.ajm.pl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=118&Itemid=5 Radził sobie z trudnymi miejscami lepiej niż WD40, i dodatkowo niebo lepiej smaruje. ok 22zł na alledrogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro19 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam Miałem kiedyś taki przypadek tylko że w Carismie. Okazało się że oryginalny kluczyk był juz bardzo zurzyty i dlatego wypadał. dorobiony nowy klucz okazał się niewypadającym. Z tym że kluczyk tem jednak różni się budową od tego z primery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.