Gość masterbud Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam wszystkich. Czy ktoś zna może sposób na dopasowanie przedniego drążka kierowniczego do Patrola? Tak aby gałki były wymienne. Z tego co sie zorientowałem to dostępne sa tylko drązki z gałkami w całości (niewymienne). Czy est akiś tanszy sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam kolego wymiana sie nie opłaca bo to koszt min 500zł i po 3 m-c bedzie to samo . zregeneruj je to koszt ok 250 zł ja ostatnio to robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość masterbud Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 dzieki za szypką odpowiedz! ale jak sie je regeneruje? moge to powierzyc jakiemuś slusarzowi czy oddac do jakiegos warsztatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 kolego pojec do warsztatu powiec ze chcesz zregenerowac drazki . najlepiej jak bys znalazł jakis warsztat 4x4 u siebie ,pod krakowem w twoim kierunku jest warsztat powinni ci to zrobic tam zajmuja sie patrolami i innymi samochodami 4x4 moj szwagier robił tam toyote 4 ruuner tylko niewiem ile bedzie chciał cie skasowac zato . niby chłopak ma pojecie ale troche za duzo liczy jak za swoja robote napewno niedaj sie namuwic na jakies zderzaki itd puzniej podam ci namiary chyba ze sam cos znajdziesz sam tego nie zrobisz oni nabijaja takie gumy nowe na twoj drazek one sa wytrzymalsze . wiesz zalezy jeszcze od firmy ktora to robi i jakie gumy wsadzaja mi zrobili to w jeden dzien rano zawiozłem ok 15 miałem Kolego widze ze masz jeszcze jakis ploblem z kulami z ktorego roku masz tego patrola ??. szkoda ze tak daleko mieszkasz moim zdaniem to nie bierz sie sam za robote kuli chyba ze sie znasz na tym ja wyminiałem jakes gorne łozysko i zapłaciłem za to niewiele lepiej znajdz jakis warsztat i niech ci wyceni ta robote . tylko taki warszatat co juz to robił a nie eksperymentował wpisz w google warsztat 4x4 krakow albo tam gdzie ty mieszkasz blizej i moze cos bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawa Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Ja kupiłem sobie drążek regulowany i gały mam wykręcane, za drążek dałem jakieś 250zł na wyprzedaży a jedna gała do niego kosztuje ok 150-200zł. Jeszcze żadnej nie wymieniałem a mam ją już ponad 2 lata, auto na ciężkich simexach i tylko do łagru. Jedyne co musiałem zrobić to przespawać mocowanie amora skrętu o 5cm, bo przestał mi skręcać w jedna stronę ;-D Tu masz rozwiązanie od żabojadów http://www.patrol-gr.net/trucs97.php gdzieś czytałem o podpasowaniu końcówki od traktora za 20zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam koego ale ty masz y60 czesci sa troche tansze ja bbyłem nawet w sklepie rajdy4x4 to chcieli za zamienik ponad 500zł w ja mam nie wymienne koncówki jest jeden cały drazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawa Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Najprostszym rozwiązaniem jest http://www.patrol-gr.net/trucs97.php ślusarz weźmie za to max 100zł a końcówki masz po 150-200zł. Mi się udało kupić regulowany od Y61 i pasuje do Y60 jedyna przeróbka to mocowanie amora i końcówki wymienne. Fotki kolegi z foruma http://img813.images...06052011468.jpg http://imageshack.us...6052011469.jpg/ http://img231.images...05052011467.jpg http://img200.images...05052011464.jpg No a jak kto bogaty to w sklepie rajdy4x4 jest wzmacniany z wymiennymi za 1100zł... Edytowane 5 Czerwca 2012 przez Sawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Witam to własnie lepiej zregenerowac za 250 , w patoru y61 sa 2 wersje drazków jedne sa wykrecane a 2 nie . ja trafiłem na nie wykrecane .a zreszta jak ktos ma warunki do tego zeby sam sobie wymienic i to umnie zrobic to prosze bardzo nikt nikomu nie zabrania ja nie mam mozliwosci samemu sobie wymienic a zreszta wiecej wydałbym na bezyne jezdzac i szukajac koncuwek i sam piszesz ze koncowki sa po 150-200 zł x2 to 300-400zł a oddajesz drazek i za 250 masz komplet z wymiana i montazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Można zrobić taki drążek z wymiennymi gałkami, ale lepiej kupić oryginał i na 10 lat zapominamy o temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 A ile oryginał?? . Pewnie z 1200 zł jak nie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 NIe chcę skłamać a nie pamiętam ile płaciłem... Z ciekawości jutro zajrzę do ASO i się zapytam:) Witam to własnie lepiej zregenerowac za 250 , w patoru y61 sa 2 wersje drazków jedne sa wykrecane a 2 nie . ja trafiłem na nie wykrecane .a zreszta jak ktos ma warunki do tego zeby sam sobie wymienic i to umnie zrobic to prosze bardzo nikt nikomu nie zabrania ja nie mam mozliwosci samemu sobie wymienic a zreszta wiecej wydałbym na bezyne jezdzac i szukajac koncuwek i sam piszesz ze koncowki sa po 150-200 zł x2 to 300-400zł a oddajesz drazek i za 250 masz komplet z wymiana i montazem to nie jest dobry pomysł kiedyś regenerowałem i wytrzymały miesiąc... nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 500 zl nie oryginał a oryginał w granicach 1200 zł Chłopaki regeneruja u mnie i wytrzymuja długie lata mam znajomych co robili to dawno i dalej jezdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Max daj jakiś namiar boi muszę ogarnąć w K. Plis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam kolego a gdzie ty mieszkasz widze ze WPR to gdzies koło mnie to regeneruja w regułach , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Trochę odgrzebie temat. Po wymianie przedniego drążka w y61, kierownica skręciła lekko w prawo. Drążek plug&play. Zbieżność sprawdzona, wszystko okej. Macie jakieś pomysły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 na pewno masz zrobiony lift zawieszenia,a drążek który założyłeś nie ma regulacji musisz albo "oszukać" kierownicą na wieloklinie drążki (przednie i tylne) takie opracowujemy w wersji hd z wymiennymi obiema końcówkami i regulacją zbieżności trochę to potrwa, bo od poniedziałku jestem zmuszony zwolnić mocno tempo ze względów zdrowotnych, ale dam znać jak będą gotowe (tylny właściwie jest gotowy, jakby co) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.