Gość RENEGAT 8610 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam Wiem że na temat alufelg do p11.144 (zawiecha seria ) było dużo pisane ale nigdzie nie znalazłem nic na temat czy pasują alufelgi o wymiarze 16J7 ET35 chciałbym założyć na nie opony 195/55R16 . Chodzi mi o to czy nie będą one za bardzo wystawały ( czy et nie jest za małe) np. tak bardzo że będą obcierały o ranty nadkoli z tyłu ( przy dziurach czy też przy załadowanym aucie) lub przy skręcie z przodu . Wiem że alusy o wymiarach 16J7 ET40 na oponach 205/55R16 wchodzą i nie ma żadnych problemów bo majus ma takie założone i jest ok. Jeżeli ktoś ma takowe założone czyli 16J7 ET35 i oponki 195/55R16 lub jest pewny czy podejdą to proszę o wypowiedź . Pozdrawiam . Widzę że po raz kolejny jest problem z odpowiedzią na moje pytanie . Nie wieżę że nikt nie próbował założyć takich felg. Jak wiecie coś na ten temat to napiszcie jak sprawa wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 I jak z tymi fegami? Pytam bo też znalazłem coś z ET35 i nie wiem czy wszystko będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RENEGAT 8610 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) Ja w końcu założyłem 16J7 ET 40 i oponki 195/55 R16 . Nie chciałem ryzykować bo nikt nie dał mi odpowiedzi czy podejdą wcześniej opisywane. Założyłem oryginalne szprychy nissanowskie produkowane przez RONALA i muszę powiedzieć że autko wygląda super Pozdrawiam Edytowane 6 Lipca 2012 przez RENEGAT 8610 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Ja w końcu założyłem 16J7 ET 40 i oponki 195/55 R16 . Nie chciałem ryzykować bo nikt nie dał mi odpowiedzi czy podejdą wcześniej opisywane. Założyłem oryginalne szpruchy nissanowskie produkowane przez RONALA i muszę powiedzieć że autko wygląda super Pozdrawiam Cyknij fotkę bo sam jestem ciekaw jak wygląda odległość przy rancie błotnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RENEGAT 8610 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jak znajdę dzisiaj trochę czasu to cyknę parę fotek ale naprawdę na tych oponkach wygląda jak dla mnie lepiej niż na 205/55 . Po pierwsze nie są takie szerokie jak 205 i tak autem nie prowadza no i mniej pali , a po drugie są troszeczkę niższe i nie robią się bułki z boków . Przerabiałem już ten temat w moim poprzednim aucie Carismie bo tam miałem podobny problem z dopasowaniem felg i też założyłem wtedy 195/55. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 (edytowane) Jak ktoś chce to tu są zdjęcia mojej fury na 205/55R16, felga 16x7J ET40. Dla porównania zimowe na serii 185/65R15, 15x6J ET45: http://imageshack.us.../dscf2479i.jpg/ Na letnich wszystko się mieści, nic nie obciera, tylko w koleinach wozi. W tym albo w przyszłym roku kupię już 205/50R16 to będę miał porównanie. PS: tu jest dość fajny kalkulator w excelu to sobie można sprawdzić jak będą felgi wyglądały - w sensie wysunięcia/wystawania w porównaniu do serii: http://www.haffus.pl/moto/Tyre_Calculator_English.xls Edytowane 7 Lipca 2012 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RENEGAT 8610 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 (edytowane) Witam Sorki że tak długo to trwa ale dopiero jutro wstawię fotki mojej Primerki jak wygląda na tych felach o których pisałem wyżej . Wybaczcie ale wcześniej nie miałem zbytnio kiedy ale jutro to ogarnę . POzdrawiam Trochę długo to trwało ale praca od rana do wieczora i nie miałem kiedy ich wstawić. Oto fotki : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Powiem tak w tyle jest jeszcze trochę miejsca także na tył by et35 podeszło ale problem jest z przodem bo podejrzewam że et35 by powodowało to że samochód byłby zachlapany bo opona trochę by wystawała za bardzo.Ja osobiście jestem zadowolony z tych 16" oponki 195/55 R16 i samochód fajnie wygląda i fajnie się trzyma i nie trzęsie za bardzo także jest tak jak powinno być. Pozdrawiam Edytowane 23 Lipca 2012 przez RENEGAT 8610 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Wyglądają fajnie, te fele.-spoko. A jak by się jeszcze ktoś pytał, to według wszelakich katalogów dla p11 zalecane jest od ET42 do (o ile pamiętam dobrze) ET46. Tak więc wynika że ET40 jest na granicy minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 primera P11 ET ma od 35 do 42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 na pewno od 35 do 42? jeśli stalówki 15stki i alufelgi również 15stki z mojej P11 mają ET45 i są oryginalne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 chyba że po lifcie coś się zmieniło. W sumie w tabeli jest napisane Primera od 91roku do 98roku produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 W p11 jest różnica między wersja przed lift i po lift. Miałem i tą przed lift z 88r./1.6(tył, przód- tarcza) Przed lift jest ET35do42. Ale tylko w wersji tył- bęben, przód- tarcza i wchodzą R14. Potem od 87r. bodaj od listopada/grudnia doszła 2wersja tył i przód tarcza- tylko R15 i ETod42do46. Obie wersje hamulcowe produkowano do sierpnia88r. Ze względu na większy zacisk przedni + poprawiony tył. Co skutkowało tym że w klasie limuzyn Primera w hamowaniu ze 100km/h uzyskała najlepszy wynik i bila wszystkich na łeb, a nawet co nie które auta klasy sport. Wersja tył, przód -tarcza pozostała w wersji lift czyli od99rlistopad R15 ETod42do46. I tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 I tu się z Tobą nie do końca zgodze. Ja mam przedlifta i mam z przodu i z tyłu tarcze i kółka 14calowe stalowe ET40. Masz racje że później weszły koła 15stki bo jak pisałeś weszły większe tarcze. W primerach z tyłu mogłby być albo bębny albo małe tarcze albo duże tarcze. I z tego co wiem to większe tarcze weszły w wersji poliftowej ale tu do końca pewny nie jestem. Aha tam się błąd wkradł bo zamiast lat osiemdziesiątych powinny być dziewięćdziesiąte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Sory za pomyłkę w rocznikach! Coś mi się przestawiło. Ja też miałem przed lifta- 98r/1.6. I już był na R15 Widać to przeoczyłem że byly i małe tarcze. Teraz przypominam sobie że jak wymieniałem tarcze w tamtej P. to pytali o VIN bo są 2rodzaje. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RENEGAT 8610 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 (edytowane) Uwierzcie na oryginalnym zawiasie 16' stki z et 35 będą w przodzie wychodziły poza obrys auta. Przerabiałem to na swojej czyli tej co są zdjęcia powyżej. Et 40 jest to raczej już minimum no chyba że et 38 może by jeszcze podeszły. Pozdraiwam Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez RENEGAT 8610 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.