robertbydzia Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 O.k. sorry odwołuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 No problem Cała przyjemność po naszej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Wesołych Świąt niestety nie mam już zbyt wiele czasu (zawieszenie mocno bardzo stuka, po wizycie w warsztacie stwierdzono, że to belka i muszę wymieniać albo belkę albo tuleje. Jedyny problem to nadal nie wiem czy są zamienniki na 100% pasujące. Na allegro są jakieś ale nie ma pewności czy sprzedający wrzucił sobie z Renault do Note czy faktycznie to produkcja pod Note. Może jednak ktoś coś doradzi jaką podjąć decyzję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Sam nie praktykowałem,ale w Aso powiedziano mi że tuleje jak i wsporniki boczne prawy i lewy robi febest.Porównałem w ich katalogu i...te od Renault są identyczne.Ktoś musi być pierwszym praktykiem,podpowiem tylko że na dziale tiidy kolega już wymieniał te wsporniki febest i jest gitara!co do tuleii to musiał byś go zapytać na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Dzięki Więc tuleje zaryzykuję do Scenic II . pozostaje jeszcze pytanie czy w komplecie trzeba wymienić wsporniki ławy ? - niektórzy tak sugerują chyba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rootmaster Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Witam, to ja wymieniałem w Tiidzie wsporniki i tuleje. Myślę że skoro robi się już taką dużą robotę to nie ma sensu oszczędzać i wypada od razu wymienić wsporniki na nowe zwłaszcza że kosztują ok 80 zł/szt. febest więc to nie majątek. Do wymiany tulei trzeba posiadać prasę hydrauliczną, zresztą opisałem wszystko w moich poprzednich postach w dziale Tiida. Powodzenia i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 A więc...dziś przyszły wsporniki Febest NSL-NM1 i NSL-NM4 po 80zł za sztukę - ale na pudełku przy NM4 nie ma wymienionego Note :I - więc chyba trzeba poszukać czegoś w zamian na lewą stronę. Prawa jest ok- jest Note E11E 2005-. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) A więc...dziś przyszły wsporniki Febest NSL-NM1 i NSL-NM4 po 80zł za sztukę - ale na pudełku przy NM4 nie ma wymienionego Note :I - więc chyba trzeba poszukać czegoś w zamian na lewą stronę. Prawa jest ok- jest Note E11E 2005-. Myślę że nie musisz szukać, będzie pasował NM4,jest na liście: http://www.amazon.com/FRONT-LEFT-STABILIZER-LINK-SWAYBAR/dp/B00HAP4OXW Edytowane 8 Stycznia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 VIN podobno wskazuje, że powinno być lustrzane odbicie prawej. Więc jutro spróbuję wcisnąć się pod samochód i zerknąć . Zastanawia mnie jeszcze dlaczego tuleje z Renault nie mają opisie , że pasują do N. Note ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Zastanawia mnie jeszcze dlaczego tuleje z Renault nie mają opisie , że pasują do N. Note ? To akurat calkowicie normalne,przy konkurencji cenowej firm. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rootmaster Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 A więc...dziś przyszły wsporniki Febest NSL-NM1 i NSL-NM4 po 80zł za sztukę - ale na pudełku przy NM4 nie ma wymienionego Note :I - więc chyba trzeba poszukać czegoś w zamian na lewą stronę. Prawa jest ok- jest Note E11E 2005-. Jeżeli ten lewy nie będzie pasował to na pewno będzie pasował na lewą stronę do Note NSL-NM2 w tej samej cenie. Ja taki właśnie kupiłem i niestety do mnie nie pasował więc go oddałem i wymieniłem na taki który pasuje do Tiidy to jest NSL-NM4. Ale należało by przymierzyć najpierw bo występowały dwie wersje z tego co wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Odgrzewam, tuleje sanek od scenica II i megane II pasują do micry K12, 2 dni temu zamontowałem (cena 45zł za sztukę oryginał renault, co ciekawe w ASO nie do kupienia!!!!) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Robert ,to jest dobre.Nadaje się i możesz to przenieść do tematu Tniemy koszty... Masz plusa ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi63 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Na poniższym filmie cały proces wymiany tulei w sankach. Można pokazać "swojemu" mechanikowi w celach dydaktycznych. Jak widać praktycznie nie potrzeba żadnych specjalistycznych narzędzi. Jedynie prasa do wyciskania i wprasowania tulei. Ciekawie "obeszli się" z przekładnią kierowniczą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 No ,oprócz prasy to jeszcze podnośnik i kanał... A tak na marginesie...dyskutowaliśmy kiedyś nad zasadnością stosowania osłony pod silnikiem,a tu mamy przykład że była zastosowana,być może przez to też i śruby nie były mocno chwycone. Nie wiem też czy w Qashqaiach w starszych modelach jest ta osłona,ale u mnie w 1.2 jest pełna płyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi63 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 No ,oprócz prasy to jeszcze podnośnik i kanał... A tak na marginesie...dyskutowaliśmy kiedyś nad zasadnością stosowania osłony pod silnikiem,a tu mamy przykład że była zastosowana,być może przez to też i śruby nie były mocno chwycone. Nie wiem też czy w Qashqaiach w starszych modelach jest ta osłona,ale u mnie w 1.2 jest pełna płyta. Mówię o warsztacie mechanicznym. Po prostu wielu mechaników nie wie jak się zabrać do konkretnej naprawy, a mając podstawowe wyposażenie warsztatowe i wiedzę "jak to zrobić" oszczędza się czas i pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Witam, potwierdzam ze do Note pasują tuleje sanek z Megane II, oryginały z logo Renault za 43zl za komplet! Wymienione i Notek znów 'trzyma ramę'. Edytowane 30 Lipca 2015 przez mike12345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Tu rozpracowane na detale http://nissanenote.ru/remont-podveski-nissan.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Mam prośbę - jak dokłądnie się nazywa ta tuleja, i może by link do sklepu intercars z tą częścią tu ktoś wstawił (bo do allegro to linki szybko ginął) Dzięki http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/55/79/20/07/5579200791_1 Taka pasuje (przynajmniej tak piszą) do : - Megane II, - Cllio III, - Modus, - Scenic II. Czy mówimy o tej ?? Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez El_Diablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Tak. A nazwa to tuleja trawersy(sanek) ,ramy pomocniczej silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3130211630221-00462382-wklad-poduszki-silnika.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Hym, Tedgum nie cieszy się zbytnią "łaskawością" na forach np: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=133539 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 No to tak, jestem po wymianie prawie połowy zawieszenia z przodu, a dokładniej: - tuleje sań przednich, - wsporniki zawieszenia lewe i prawe, - tuleje stabilizatora, - tuleje i sworznie w wahaczach Trochę w tym momencie jestem nie zadowolony ponieważ zakupiłem tuleje z Poliuretan Olkusz i skrzypią na potęgę jakbym stary złomem jeździł, więc na dzisiaj nie polecam, aczkolwiek mechanik stwierdził, że może się ułożą. Pojeżdżę i na pewno zdam relację, a poniżej wszytko to co się udało mi się zidentyfikować i dopasować od Modusa i Clio do Nota: 1. Wspornik zawieszenia silnika prawy (bądź łącznik zawieszenia, pręt zawieszenia) - numery 54524BC01A, IMP 31648, SAS 4005523, 8200127321, Febest NSLNM1 2. Wspornik zawieszenia silnika lewy (bądź łącznik zawieszenia, pręt zawieszenia) - numery 54525BC01A, IMP 31647, SAS 4005522, 8200127324 lub z literką Z na końcu, 3. Poduszka belki, sanek silnika Delphi - TD888W, 8200475468, 8200275524, Tak jakby ktoś szukał i nie był pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) U mnie te poliuretany zaczęły skrzypieć po 2,5 roku jeżdżenia, ale jak u ciebie nowe skrzypią to pewnie wina niedostatecznego smarowania albo niewłaściwego smaru. Może też być już wytarty drążek stabilizatora, ale zmieniłem ostatnio na zwykłe gumowe i jest narazie OK. Edytowane 2 Października 2015 przez mike12345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.