Gość mike12345 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Od stabilizatora warto wymienic bo kosztuja grosze a beda na wierzchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur150 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 (edytowane) Wiem, ale np.metoda "śrubowa" tu się ciężko sprawdza. cześć, metoda ze śruba sprawdziła się bez problemu. Trochę więcej kłopotu jest z wyciągnięciem starych tulei ale wciśnięcie nowych to na prawdę pikuś, ważne aby dużą śrubę mieć Łącznie robota zajęła mi 7 godzin, bez kanału i korzystałem z pomocy drugiej osoby tylko przy wyciąganiu / wciskaniu tulei w ramę. Stare nie wyglądały tak źle więc nie wiem czy ta wymiana cos pomoże, jeszcze nie miałem sposobności potestować przy większych prędkościach. Niestety konstrukcja zawieszenia nie ułatwia pracy, trudny dostęp do śrub drążka stabilizatora, przekładni kierowniczej i poduszki tłumika. Dlatego tyle czasu to zajmuje. Na kanale można zrobić to na pewno sporo szybciej, wchodzenie/wychodzenie spod samochodu gdy się np. wzięło nie ten klucz itp. jest trochę czasochłonne i męczące. pozdrawiam Artur Edytowane 25 Marca 2017 przez Artur150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.