Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

WP11 SWAP na SR20DEH


Gość walecboard

Rekomendowane odpowiedzi

Gość walecboard

Witam Szanownych Kolegów.

Postanowiłem napisać swój pierwszy post w związku z zadaniem, którego się podjąłem w mojej Primerce.

Zaczne od początku, żeby było ładnie:

w mojej WP11 z 98r. niestety padł silnik ( panewka na 3 garku ) i z uwagi na średnią opłacalność remontu oraz niedostatek mocy ( moj silniczek miał tylko 115 KM) postanowiłem zrobić swap na SR20DEH. Udało mi się znaleźć rozbitą, ale jeżdzącą GT którą mogłem odpalić i sprawdzić kondycję silnika ( kompresja itp.). Silnik mam już przełożony, mechanika cała pospinana, w weekend mam zamiar zabrać się za elektronikę - ECU IMMO itd. i w związku z tym mam pytanko za 100 pkt.

Czy będę musiał przełożyć całe wiązki przewodów z samochodu dawcy, czy też wystarczy podpiąć graty ( ECU, IMMO, stacyjka) do mojej instalacji i ewentualnie pozamieniać parę kabelków, żeby na odpowiednie piny podeszły. Wolałbym tą drugą opcję, bo z przełożeniem całych wiązek będzie trochę dłubania, natomiast nie mam dokładnych schematów z opisem pinów od ECU, a bez tego ciężko mi się będzie połapać :). Jeśli ktoś z Was posiada takowe schematy będzie wdzieczny.

Jak już wszystko poskładam do kupy zrobię więcej fotek i zamieszczę opis mojej GT kombi :).

 

Pozdrawiam

post-28548-0-12809600-1339583823_thumb.jpg

 

Witam ponownie,

Chciałem tylko dodać, że schematy już nie będą mi potrzebne. Przerzuciłem całe wiązki i Primera GT kombi śmiga aż miło :):):). Jak znajdę chwilę wrzucę fotki, ale na razie mam jeszcze troszkę dłubania.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość walecboard

No troszkę mi zajęło ogarnięcie się, ale zgodnie z obietnicą poniżej fotoreportaż z całej akcji wraz z fotkami Primki poskładanej. Oczywiście jeszcze troszkę mi zostało do zrobienia, np.: progi od GT jeszcze mam nie poklejona, ale z grubsza już projekt zbliża się do końca. Silnika dalej bez zarzutu, osiągi miodzio, a od momentu jak założyłem sportowe sprężyny Primka nie wygląda już jak wóz drabiniasty :).

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania

P.S tylko sie nie czepiajcie o BHP - z braku warunków cała akcja została przeprowadzona w warunkach mocno prowizorycznych, ale jakby kto chciał porady jak zrobić swap bez warsztatu, pod chmurką - służe pomocą ;)

post-28548-0-44137400-1348149817_thumb.jpgpost-28548-0-51687400-1348149826_thumb.jpgpost-28548-0-96766300-1348149832_thumb.jpgpost-28548-0-86853400-1348149839_thumb.jpgpost-28548-0-43190100-1348149848_thumb.jpgpost-28548-0-75232100-1348149859_thumb.jpgpost-28548-0-28276200-1348149870_thumb.jpgpost-28548-0-85998900-1348149877_thumb.jpgpost-28548-0-47810100-1348149884_thumb.jpgpost-28548-0-55857700-1348149892_thumb.jpgpost-28548-0-37684300-1348149900_thumb.jpgpost-28548-0-52705500-1348149907_thumb.jpgpost-28548-0-98470200-1348149915_thumb.jpgpost-28548-0-53068300-1348149930_thumb.jpgpost-28548-0-04239600-1348149940_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...