Gość walecboard Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam Szanownych Kolegów. Postanowiłem napisać swój pierwszy post w związku z zadaniem, którego się podjąłem w mojej Primerce. Zaczne od początku, żeby było ładnie: w mojej WP11 z 98r. niestety padł silnik ( panewka na 3 garku ) i z uwagi na średnią opłacalność remontu oraz niedostatek mocy ( moj silniczek miał tylko 115 KM) postanowiłem zrobić swap na SR20DEH. Udało mi się znaleźć rozbitą, ale jeżdzącą GT którą mogłem odpalić i sprawdzić kondycję silnika ( kompresja itp.). Silnik mam już przełożony, mechanika cała pospinana, w weekend mam zamiar zabrać się za elektronikę - ECU IMMO itd. i w związku z tym mam pytanko za 100 pkt. Czy będę musiał przełożyć całe wiązki przewodów z samochodu dawcy, czy też wystarczy podpiąć graty ( ECU, IMMO, stacyjka) do mojej instalacji i ewentualnie pozamieniać parę kabelków, żeby na odpowiednie piny podeszły. Wolałbym tą drugą opcję, bo z przełożeniem całych wiązek będzie trochę dłubania, natomiast nie mam dokładnych schematów z opisem pinów od ECU, a bez tego ciężko mi się będzie połapać . Jeśli ktoś z Was posiada takowe schematy będzie wdzieczny. Jak już wszystko poskładam do kupy zrobię więcej fotek i zamieszczę opis mojej GT kombi . Pozdrawiam Witam ponownie, Chciałem tylko dodać, że schematy już nie będą mi potrzebne. Przerzuciłem całe wiązki i Primera GT kombi śmiga aż miło :). Jak znajdę chwilę wrzucę fotki, ale na razie mam jeszcze troszkę dłubania. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 czekamy na relacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 No troszkę mi zajęło ogarnięcie się, ale zgodnie z obietnicą poniżej fotoreportaż z całej akcji wraz z fotkami Primki poskładanej. Oczywiście jeszcze troszkę mi zostało do zrobienia, np.: progi od GT jeszcze mam nie poklejona, ale z grubsza już projekt zbliża się do końca. Silnika dalej bez zarzutu, osiągi miodzio, a od momentu jak założyłem sportowe sprężyny Primka nie wygląda już jak wóz drabiniasty . Pozdrawiam i zapraszam do oglądania P.S tylko sie nie czepiajcie o BHP - z braku warunków cała akcja została przeprowadzona w warunkach mocno prowizorycznych, ale jakby kto chciał porady jak zrobić swap bez warsztatu, pod chmurką - służe pomocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek197612 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Wyciagarka niemozliwa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walecboard Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 No też tak myślę i jak mocna - 75 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.