Gość gandrzej Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 witam panów pytanko jak sprawdzic przepływomierz serena 2,0 16 v 94 wywala mi kod 12 i 34 po wykasowaniu wraca podejrzewam przepływke na gazie jest ok benzyna nie wchodzi powyżej3000 i szarpie za poradę dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzieba Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 http://forum.nissank...rzeplywomierza/ http://forum.nissank...przeplywomierz/ Może co wyczytasz - chyba, że nie lubisz, bo Ty zdaje się bardziej praktyk jak teoretyk jesteś ;-) [edit] Zajrzuj najpierw tu: http://nissanklub.pl...-to-sam/46-inne http://forum.nissank...p11#entry733195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saylend Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam Mam problem z sarną - zamula przy obrotach powyżej 2500, zwłaszcza na wyższych biegach, gdy chcę przyspieszyć, silnik zaczyna buczeć, ale nie przyspiesza. Czy może być to wina przepływomierza? Silnik SR20DE. Przepływomierz czteroprzewodowy Hitachi nr: 22680 53J00 AFH50-06. Zmierzyłem napięcia na pinie "D" względem masy, przy różnych obrotach, bez obciążenia (na luzie), po zagrzaniu silnika: bieg jałowy - 1,64V 2000rpm - 2,00V 3000rpm - 2,18V 4000rpm - 2,46V Co dziwne, szukałem tego modelu przepływomierza na alledrogo, używki oczywiście, i te same numery są, ale są to przepływomierze trójprzewodowe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzieba Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Czy to może być wina przepływomierza, to ja się nie znam, wydaje mi się, że tak. Ja mam GA16DE, ale mój pracuje chyba nieco "wyżej" - patrze obrazek. Czyszczenie przepływomierze to w miarę prosta i niedroga czynność (choć trzeba delikatnie!) i ja bym od niej zaczął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 22680-53j00 jest trójprzewodowy, z trzema pinami na gnieździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saylend Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 no właśnie mnie to dziwi, ale ten zamontowany u mnie jest cztero-pinowy i cztery przewody też do niego dochodzą Swoją drogą, co do opisywanej wcześniej przeze mnie przypadłości - póki co zostało zmierzone ciśnienie kompresji i w efekcie wymienione pierścienie, bo było prawie 4 bary za mało. Auto jeździ lepiej, chociaż czasem ma zamułę jeszcze, ale dużo mniejszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.