Dysten Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Witam Dziś przy kontroli poziomu oleju i wizualnej ocenie silnika (wycieki) zobaczyłem wyciek przy maglownicy? wahaczu? Nie mam pojęcia jak ta część się nazywa. Generalnie na zdjęciu jest to widoczne, wyciek spod plastikowego, białawego elementu, na łączeniu z metalem. Element plastikowy nie powinien być osłonięty gumą, powyżej ją widać? Pierwsze zdjęcie poglądowe, dwa kolejne przedstawiają wyciek? W poniedziałek zgłaszam to w ASO, pytam bo jutro czeka mnie dłuższa wycieczka i nie wiem czy jechać Notem czy Punto. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 W maglownicy nie ma nic płynnego. Jak dla mnie, metalowa opaska zaciskowa manszety jest to wymiany lub dociągnięcia. Nic poważnego. Możliwe też, że jakieś uszczelenie kolumny puściło. Natomiast ten biały element wygląda jakoś "obco". U mnie chyba wygląda to inaczej - muszę sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) W maglownicy nie ma nic płynnego. Jak dla mnie, metalowa opaska zaciskowa manszety jest to wymiany lub dociągnięcia. Nic poważnego. Możliwe też, że jakieś uszczelenie kolumny puściło. Natomiast ten biały element wygląda jakoś "obco". U mnie chyba wygląda to inaczej - muszę sprawdzić. Nad tym białawym plastikiem widać gumę, w postaci harmonijki, taka która miała by pracować w górę i w dół? Może to białe ma być osłonięte tą gumą? Edytowane 16 Czerwca 2012 przez Dysten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Pooglądałem maglownice na alegro i wychodzi na to, że ten element występuje w dwóch wersjach. Jedna chyba taka jak Twoja a druga w której wpust kolumny jest osłonięty jednolitą czarną, gumową uszczelką. Wychodzi na to, że zewnętrznie u Ciebie wszystko jest ok. Tyle tylko, że gdzieś "podcieka". Myślę, że spokojnie możesz jeździć - zanim nie pojedzeisz do ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Jeśli dobrze się przyjżałem to jest to zapocenie pomiędzy łączeniem maglownicy z kolumną,a konkretnie przekładnią wspomagania. Szczerze powiem ,nie wiem czy jest tam olej czy jakiś smar stały,ale zapocenie wskazuje na wadę uszczelnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ergi Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam Dziś przy kontroli poziomu oleju i wizualnej ocenie silnika (wycieki) zobaczyłem wyciek przy maglownicy? wahaczu? Nie mam pojęcia jak ta część się nazywa. Generalnie na zdjęciu jest to widoczne, wyciek spod plastikowego, białawego elementu, na łączeniu z metalem. Element plastikowy nie powinien być osłonięty gumą, powyżej ją widać? Pierwsze zdjęcie poglądowe, dwa kolejne przedstawiają wyciek? W poniedziałek zgłaszam to w ASO, pytam bo jutro czeka mnie dłuższa wycieczka i nie wiem czy jechać Notem czy Punto. Pozdrawiam Dysten,u ciebie to jest tak trochę dziwne niż umnie,zapocenie zapoceniem,umnie go nie ma,ale osłony tego elemętu to ja nie widzę u ciebie,czyżby nissan cioł koszty nawet już i na osłonach?,czy zdjełeś ją aby zrobic zdjęcie?,a jak jej nie posiadasz to walcz onią w ASO,bo powinna się tam znajdować,przynajmniej montowali je w rocznikach z 2006,wydrukuj fotkę i zasuwaj do ASO. Kiedyś tak zrobiłem w fiacie SC,niemiałem założonych osłon gumowych na górnym mocowaniu macpersonów,prużne było ich udawadnianie i pokazywanie na mowych samochodach w salonie,że one też niemają,uparłem się i udowodniłem im,że takie osłony powinny się tam znajdować,aby chroniły przed wodą i zabrudzeniami łożyska,pokazałem im fotografię poglądową z instrukcji obsługi pojazdu dostarczonej w raz z samochodem i kopara im opadła i założyli,zadarmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 (edytowane) Witam Odnośnie widocznych na zdjęciu zapoceń/wycieków ASO twierdzi, że to smar przekładni i tak ma być. Pojeździmy, zobaczymy. Jak się umówię na jazdę testową (rocznik 2011/2012) to sprawdzę czy są osłony i czy jest zapocenie smarem + parę innych pierdółek. Pozdrawiam p.s. Ergi Twoje zdjęcie jest ciekawe, wykorzystam je w najbliższym czasie. Edytowane 28 Czerwca 2012 przez Dysten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 U mnie w roczniku 2010 też nie ma tej osłony, o której wspomniał i pokazał ergi. Natomiast samo "uszczelnienie" u mnie też wygląda inaczej niż u Dystena. W moim Note jest w tym miejscu jednolita czarna gumowa osłona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ergi Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Witam Odnośnie widocznych na zdjęciu zapoceń/wycieków ASO twierdzi, że to smar przekładni i tak ma być. Pojeździmy, zobaczymy. Jak się umówię na jazdę testową (rocznik 2011/2012) to sprawdzę czy są osłony i czy jest zapocenie smarem + parę innych pierdółek. Pozdrawiam p.s. Ergi Twoje zdjęcie jest ciekawe, wykorzystam je w najbliższym czasie. Cieszę się Dysten,że mogłem Ci w czymś pomóc,jak by co,zawsze dziele się dobrą radą. Również pozdrawiam p.s. Daj znać jak coś załatwisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam Byłem dziś w ASO, wymieniłem listwy prawych drzwi (przód+tył) te przy szybie. Przy dużym nagrzaniu unosiły się razem z podnoszoną szybą (uszkodzone zaczepy). W kwestii osłony przy kolumnie kierowniczej/maglownicy, w moim modelu 2011 tego nie ma, sprawdziłem w nowym Note I-Way 2012, też bez osłony (jednak zapocenia smarem nie ma). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ergi Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam Byłem dziś w ASO, wymieniłem listwy prawych drzwi (przód+tył) te przy szybie. Przy dużym nagrzaniu unosiły się razem z podnoszoną szybą (uszkodzone zaczepy). W kwestii osłony przy kolumnie kierowniczej/maglownicy, w moim modelu 2011 tego nie ma, sprawdziłem w nowym Note I-Way 2012, też bez osłony (jednak zapocenia smarem nie ma). Pozdrawiam Miałem też problem z dolnymi prowadnicami szyb,z tym,że z zaczepami bylo wszystko ok.a problem polegał na tym,że w deszczowe dni słabo ściągaly wodę z szyby i zostawialy tłuste smugi,w ASO na gwarancji rozgarnięty pan mechanik zdemontował listwy i przemył je benzyną ekstrakcyjną,nadodatek przecierając szmatką,miało być dobrze,ale...,nie było,tylko jeszcze gorzej,fachowiec z ASO popalił i powycierał te drobniutkie włoski przyklejone do EPDM-u na calej długości listwy.Po wielu perturbacjach i utarczkach słownych z panem w krawacie wywalczyłem w ramach gwarancji nowe listwy,mało tego listwy zakładał już nawet nie mechanior,a wspomiany w cześniej gościuwa w krawacie ubrany w fajańsiarski gajer z V....li (nie robiąc reklamy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam W zaiązku z tym, że jestem w trakcie wymiany korespondencji z Nissanem proszę posiadaczy Notów po faceliftingu o sprawdzenie czy przy łączeniu maglownicy z kolumną kierowniczą mają wyciek smaru podobny do mojego, widoczny na zdjęciach zamieszczonych powyżej (pierwszy post w temacie). Osłony na pewno nie ma ale wycieku też nie powinno być. Za odpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam niestety mam przedlifta Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 U mnie nie widać wycieku ale u mnie ten element wygląda zupełnie inaczej. Czarna gumowa osłona nijako oblewa te spojenie z maglownicą i nic nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 U mnie nie widać wycieku ale u mnie ten element wygląda zupełnie inaczej. Czarna gumowa osłona nijako oblewa te spojenie z maglownicą i nic nie widać. Witam Mój, rocznik 2011 oraz rocznik 2012 tej osłony na pewno nie mają. W związku z powyższym proszę o odpowiedzi posiadaczy sztuk z tych roczników lub tych bez osłony. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dodam, że nie chodziło mi o plastikową osłonę, która była w starszych Note i osłaniała spojenie kolumny i maglownicy przed kamieniami itp. W moim roczniku 201o też takiej osłony już nie ma - choć otwory na śruby są . U mnie uszczelnienie kolumny w maglownicy wygląda inaczej. Miejsce to w moim Note jest szczelnie osłonięte czarnym gumowym elementem. Jeżeli nawet coś by tam podciekało, to wszystko zostanie pod tą gumą i nie będzie tego widać. W wielu Note tak może być. U Ciebie jest tam jakiś jasny element, który wydaje się być "mniej elastyczny" od gumy i może dlatego coś tam podcieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dysten Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 (edytowane) Dodam, że nie chodziło mi o plastikową osłonę, która była w starszych Note i osłaniała spojenie kolumny i maglownicy przed kamieniami itp. W moim roczniku 201o też takiej osłony już nie ma - choć otwory na śruby są . U mnie uszczelnienie kolumny w maglownicy wygląda inaczej. Miejsce to w moim Note jest szczelnie osłonięte czarnym gumowym elementem. Jeżeli nawet coś by tam podciekało, to wszystko zostanie pod tą gumą i nie będzie tego widać. W wielu Note tak może być. U Ciebie jest tam jakiś jasny element, który wydaje się być "mniej elastyczny" od gumy i może dlatego coś tam podcieka. Witam W nowym Note 2012 konstrukcja jak u mnie, wycieku brak, tylko, że to była sztuka z salonu, praktycznie bez przebiegu. Element na pewno jest mało elastyczny, wygląda i jest w dotyku jak sztywny plastik. Rozchodzi się o to czy ten smar, który przecieka po prostu nie ubywa z miejsca w którym powinien się jednak znajdować. Tłumaczenie mechaników w stylu, że tak musi być jakoś mnie nie przekonuje. Zwijacz miał trzeszczeć, a obecne jest już wymieniony na gwarancji. Łatwiej rozmawia się z Nissanem jeśli ma się za sobą przykłady ludzi, którzy przeszli podobny temat niż dopiero co przecierać szlak. Pozdrawiam Edytowane 19 Lipca 2012 przez Dysten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 W moim Note też jest ta gumowa osłona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.