aquariusmax Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Czy ktoś potkał się problemem, że na postoju po dynamicznym dodaniu gazu do ok. 2500 obrotów i puszczeniu następuje spore stuknięcie w okolicy tłumika (sam tłumik wydaje się być sztywno zawieszony)? Samochód ma 3 dni od odbioru. Nie wiem czy to się z powyższym wiąże, ale od początku silnik hr16de chodzi trochę jak diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Czy ktoś potkał się problemem, że na postoju po dynamicznym dodaniu gazu do ok. 2500 obrotów i puszczeniu następuje spore stuknięcie w okolicy tłumika (sam tłumik wydaje się być sztywno zawieszony)? Samochód ma 3 dni od odbioru. Nie wiem czy to się z powyższym wiąże, ale od początku silnik hr16de chodzi trochę jak diesel. pozostaje udać się do delaera u którego odbierałeś samochód i niech sprawdzą co jest przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili5 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Ja mam troche inny problem powyzej 100-140km/h drgaja mi lusterka lewe wczesniej, prawe wlasnie przy okolo 140km/h dopiero po 2 wizycie w serwisie stwierdzlili, ze trzeba wymienic cale lusterko, ale póki co tylko lewe. Inny problem to ze mam CVT i jak wrzucam wsteczny to nie odskakuje mi do konca przycisk, czy ma ktos z forumowiczow CVT i moze zrobic fote, bo serwis twierdzi ze tak ma byc, i beda szukac jakiegos QQ w CVT, zeby to potwierdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenka Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Mam CVT i u mnie przycisk na drazku zmiany biegow bedac w opcji R wraca do swojej pierwotnej pozycji .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 pozostaje udać się do delaera u którego odbierałeś samochód i niech sprawdzą co jest przyczyną A może taki odgłos metaliczny to np. zamknięcie jakiejś zapadki w tłumiku, aby np. spełnić normy emisji spalin EURO5? Czyli mam rozuimeć, że taki metaliczny dżwięk przy puszczeniu gazu jest nieprawidlowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.