Gramek Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Mam pytanie odnośnie silnika 3 litrowego V6 jak się sprawuje czy są problemy? Jak tak to jakie. Mam taki mały pomysł na przekładkę i zastanawiam się czy warto. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 najleprzy silniczek jaki zostal wypuszczony w t1 , zero problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 silniczek ?! ten kolos szczelnie wypełnia całą komorę , mocny, musisz dbać o olej , spory zapas mocy pod pedałem ,tak że po przesiadce z diesla uważaj na sprzęgło, dzisiaj tankowałem i wyszło równe 20 gazu na 100 cały czas po "Mieście Łodzi" - nie jest źle; trochę bał bym się takiej przekładki ze względu na ilość kabli (zob. foty w "Demontaż budy...", kolorową izolacją znaczyłem wtyczki rozłączone przy podnoszeniu): no i jeszcze skrzynię musisz zmienić a żeby dobrą trafić to nie takie proste ; ale ogólnie silnik ma 230 tys. przebiegu i żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Dzieki za odpowiedzi. Wiadomo cala budowa auta od podstaw instalacja itd. Ale tak coś czuje ze za jakiś czas się zdecyduje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.