Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Daealerzy Nissan i opinie o nich


dinokajman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o zamieszczenie opinii jeżeli ktoś kupował lub serwisował auto w jakimś salonie. Np. jakość obsługi, po jakim czasie od pierwszego kontaktu odbieraliśmy zakupione auto, czy próbowano mnie w jakiś sposób oszukać, kontakt ze sprzedawcą jeżeli kupujący mieszka w innej miejscowości, czy przy odbiorze nowego auta stwierdziliście jakieś wady, czy sprzedający jest skłonny do negocjacji ceny i dodawania gratisów itd. Mnie interesuje

 

PHU Fiałkowski. Dealer Nissan Zjednoczenia 117/lok.a Zielona Góra

Pozdrawiam.

Edytowane przez dinokajman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PHU Fiałkowski. Dealer Nissan Zjednoczenia 117/lok.a Zielona Góra - kupiłem tam samochód w styczniu (1.4 Acenta)

Obsługa - 5/5

Atmosfera w salonie - 5/5

Rabaty - 4/5 (upust cenowy, dywaniki welurowe i gumowe, opony zimowe)

Formalności - 5/5 (od telefonu do odbioru auta minął tydzień), wszystko zdalnie za pośrednictwem kuriera a nie było łatwo bo dealer w Zielonej Górze, ja mieszkam we Wrocławiu a auto musiałem zarejestrować w Tarnowie

Zgodność towaru z opisem - 5/5

Formalności kredytowe - 5/5

Ubezpieczenie - 5/5 (nie znalazłem tańszego od tego zaproponowanego w salonie)

 

 

Nissan Novellus Tarnów (tu prawie kupiłem samochód - prawie bo ostatecznie zabrakło koloru i zrezygnowałem)

Obsługa - 5/5

Atmosfera w salonie - brak nie byłem tam osobiście

Rabaty - 5/5

Formalności - 5/5

Zgodność towaru z opisem - 5/5

Formalności kredytowe - 5/5

To jest dealer którego wspominam najlepiej, również najbardziej rzeczowy, konkretny, próbujący pomóc kupującemu

Edytowane przez budzikolos
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo cenimy sobie tak wyczerpujące opisy jak kolegi Budzikolos. Niemniej wyglądają one trochę jak krypto reklama - która jest nie zgodna z regulaminem forum. Temat pozostaje "pilotażowo", jednak będzie wnikliwie obserwowany pod kątem prób "przemycania" reklamy.

Zabierających głos w tym temacie proszę o skupienie się na zagadnieniach poruszonych w poście otwierającym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiecie? Dawać ocenę 5/5 za to że zechcieli Ci sprzedać samochód? :) Zgodność towaru z opisem w przypadku nowego samochodu? Formalności kredytowe? Toż to jakieś oczywistości są a 5/5 świadczy tylko o tym że baaaaardzo ale to baaaardzo chcieli na Tobie zarobić i baaardzo chcieli Twoją kasę (czemu się wcale a wcale nie dziwię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem własne subiektywne odczucia....nikt wcześniej nie napisał w jakiej skali mamy oceniać więc trudno, że nie trafiłem w gusta innych....

 

Jeśli chodzi o kryptoreklamę to już usuwam fragment który wydaje mi się macie na myśli - jestem nowy na forum więc wybaczcie.

 

Natomiast do posta Graphia muszę się ustosunkować:

1. "No wiecie? Dawać ocenę 5/5 za to że zechcieli Ci sprzedać samochód?" - niestety tak ponieważ w przypadku salonu nissan we wrocławiu dałbym maksymalnie 1/5. Wchodzę do salonu, oglądam samochód z żoną i dzieckiem...chwile się kręcimy...nikt nie podchodzi a innych klientów nie ma. W końcu to ja podchodzę i zaczynam zadawać podstawowe pytania na które Pan w salonie odpowiada z niechęcią lub na odwal się (przepraszam za wyrażenie)...jednym słowem czułem się ta jakbym zabierał Panu czas a gdy zapytałem czy w związku z tym że mamy styczeń mogę liczyć na jakiś rabat lub gratisy usłyszałem, że nie....gdy powiedziałem, że rozmawiałem z innym salonem i ocena za ten rocznik podano mi "X" czy może uda się zrobić podobną cenę to usłyszałem po prostu - "proszę jechać do tamtego salonu". Na moje nieszczęście byłem tam dwa razy i trafiłem na tego samego Pana i podobnie zostałem potraktowany...co więcej koleżanka z pracy również zastawiała się nad tym modele i też trafiła na tego Pana i miała podobne odczucia - "robienie łaski że w ogóle Pan z tobą rozmawia"

 

2. "Zgodność towaru z opisem w przypadku nowego samochodu?" - tu to może faktycznie przesadziłem ale jakby przy odbiorze czegoś brakowało to można dać mniejszą ilość punktów.

 

3. Formalności kredytowe? - i tu niestety wrócę do Wrocławia.....nie potrafiono udzielić mi prostych odpowiedzi na pytania dotyczące kredytu 50/50, możliwości wcześniejszych spłat czy rozłożenia reszty (50%) na kolejne raty.

 

Tak więc moim skromnym zdaniem takie rzeczy mają znaczenie w czasach gdy należy dbać o klienta....a to, że koło mnie skaczą bo chcą moje 50tys to oczywiste i skakać powinni. Nie wyobrażam sobie, że wydaje swoje pieniądze w salonie w którym traktują mnie "z buta".

Edytowane przez budzikolos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, ale jak dla mnie ten założony temat jest bezsensowny. Ocena dealera zwsze będzie subiektywna. Przed kupnem samochodu odwiedziłem swojego dealera kilka razy i zawsze rozmawiawiałem z innym pracownikiem, Otóż jeden z nich poprostu mnie zraził i przy następnej wizycie nie chciałem z nim nawet rozmawiać. Ten od którego kupiłem miał "to coś" co wzbudzało zaufanie i sympatię. No i nie żałuję. Dlatego uważam, że ten temat powinien być zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. 1 - salon nie przetrwa najbliższego roku - chyba że pierze kasę :)

ad. 2 - patrz ad 1 :D

ad. 3 - patrz ad 2 :D :D

 

Nie wyobrażam sobie takiego podejścia do klienta... chyba że.... patrz ad. 1 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat nie za bardzo mnie przekonywał od samego początku - dlatego zgadzam się z opinią Czesława4. Niemniej być może na próbę warto go zostawić z tym zastrzeżeniem, że oceniamy subiektywnie i bardziej ogólnie. Czyli np. coś w tym stylu:

 

" Dealer jak dla mnie OK, obsługa w porządku. Jeżeli chodzi o przeglądy w zasadzie nie ma zastrzeżeń, ale trochę mnie poirytowali tym, ze wmawiali mi, że ..............................................". Generalnie polecam w zakresie przeglądów jak komuś pasuje lokalizacja".

 

Analiza tak dogłębna jak kilka postów wyżej jest jak słusznie zauważył Czesław4 bez sensu. Jednemu podoba się córka a drugiemu teściowa ;). Jak mamy oceniać salony, to krótko, co nas zdenerwowało i czy jest ok czy omijać z jakiegoś powodu z daleka. Proszę o opinię. Jeżeli uznacie, że mimo wszystko temat jest bez sensu, zostanie usunięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np.mam dobre zdanie o Serwisie Japan Cars w Bielsku-Białej. Po pierwsze - kiedyś w X-Trailu naprawili mi rezystor wentylatora (a mogli np. wsadzić nową część i skasować ze 4 razy więcej), po drugie - ostatnio zjeżdżając z krawężnika (który X-Trailem pokonywałem nawet się nad nim nie zastanawiając :)) przywaliłem od spodu plastikami i kilka zatrzasków pourywałem - znaleźli w magazynie jakiś zatrzask (taki z szeroką głową - w nadkolu) i mi go normalnie za free wsadzili! Zrobili na mnie dobre wrażenie :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np.nie mam dobrego zdania o Nissan Japan Motors Warszawa Krasnobrodzka,u których zakupiłem notka,od samego poczatku serwis w tym salonie miał domnie jakieś uprzedzenia,totalna spychologia,np.pojechałem do nich z widocznym wyciekiem z pod dekla obudowy zaworów,to kazali mi dalej to obserwować i na razie jeżdzić,za jakiś czas pojawiłem się unich z już wyrażnym wyciekiem,gdzie olej spływał już po kolektorze i czuć było smród palonego oleju,oni na to jeżdzić dalej i obserwować, tak jagby nic się nie działo,a działo się to już od niespełna nie całych 20 tyś km,przes okres następnych 2 lat,mało tego to w innych przypadkach było podobnie,o wszystko musiałem u nich walczyć,aż w końcu zezłościli mnie tak ,że pod koniec gwarancji zmieniłem serwis,przeniosłem się do Nissan Odyssey Warszawa Górczewska,tam dopiero zajeli się notkiem profesjonalnie,a i do klienta byli uprzejmi i np.moj przypadek z deklem był bardzo ciężki,Odyssea kleiła go 2 razy i za kazdym razem w krótkim czasie klejenie puszczało i dalej się lało,więc postanowili,dołownie na kilka dni przed końcem gwarancji mechanicznej wymienić dekiel pokrywy zaworów wraz zewszystkimi uszczelniaczami,i ponownym sklejenu przy 60tyś km.mam narazie z tym spokój.Jestem z nich zadowolony,są godni polecenia,napewno nie zostawią klienta samemu sobie,a i po gwarancji idzie się z nimi dogadać w przypadku jakiejś naprawy odnosnie kosztówJeżdżę do nich na coroczne darmowe przeglądy karoseri,w celu przedłużenia gwarancj i nie ma z tym problemu,podchodzą do tematu profesjonalnie.Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś już miał do czynienia z nowym salonem i serwisem Nissana w Łodzi na Brzezińskiej? Do tej pory korzystałem z usług Przyguccy-InterCar, nie było, źle, ale do końca nie jestem zadowolony. Szukam zatem alternatywnego serwisu na najbliższy przegląd gwarancyjny. Może jest ktoś kto ma juz jakieś wrażenia z obługi w nowym serwisie?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...