dinokajman Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 (edytowane) Proszę o zamieszczenie opinii jeżeli ktoś kupował lub serwisował auto w jakimś salonie. Np. jakość obsługi, po jakim czasie od pierwszego kontaktu odbieraliśmy zakupione auto, czy próbowano mnie w jakiś sposób oszukać, kontakt ze sprzedawcą jeżeli kupujący mieszka w innej miejscowości, czy przy odbiorze nowego auta stwierdziliście jakieś wady, czy sprzedający jest skłonny do negocjacji ceny i dodawania gratisów itd. Mnie interesuje PHU Fiałkowski. Dealer Nissan Zjednoczenia 117/lok.a Zielona Góra Pozdrawiam. Edytowane 17 Czerwca 2012 przez dinokajman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budzikolos Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 (edytowane) PHU Fiałkowski. Dealer Nissan Zjednoczenia 117/lok.a Zielona Góra - kupiłem tam samochód w styczniu (1.4 Acenta) Obsługa - 5/5 Atmosfera w salonie - 5/5 Rabaty - 4/5 (upust cenowy, dywaniki welurowe i gumowe, opony zimowe) Formalności - 5/5 (od telefonu do odbioru auta minął tydzień), wszystko zdalnie za pośrednictwem kuriera a nie było łatwo bo dealer w Zielonej Górze, ja mieszkam we Wrocławiu a auto musiałem zarejestrować w Tarnowie Zgodność towaru z opisem - 5/5 Formalności kredytowe - 5/5 Ubezpieczenie - 5/5 (nie znalazłem tańszego od tego zaproponowanego w salonie) Nissan Novellus Tarnów (tu prawie kupiłem samochód - prawie bo ostatecznie zabrakło koloru i zrezygnowałem) Obsługa - 5/5 Atmosfera w salonie - brak nie byłem tam osobiście Rabaty - 5/5 Formalności - 5/5 Zgodność towaru z opisem - 5/5 Formalności kredytowe - 5/5 To jest dealer którego wspominam najlepiej, również najbardziej rzeczowy, konkretny, próbujący pomóc kupującemu Edytowane 19 Czerwca 2012 przez budzikolos 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Bardzo cenimy sobie tak wyczerpujące opisy jak kolegi Budzikolos. Niemniej wyglądają one trochę jak krypto reklama - która jest nie zgodna z regulaminem forum. Temat pozostaje "pilotażowo", jednak będzie wnikliwie obserwowany pod kątem prób "przemycania" reklamy. Zabierających głos w tym temacie proszę o skupienie się na zagadnieniach poruszonych w poście otwierającym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 No wiecie? Dawać ocenę 5/5 za to że zechcieli Ci sprzedać samochód? Zgodność towaru z opisem w przypadku nowego samochodu? Formalności kredytowe? Toż to jakieś oczywistości są a 5/5 świadczy tylko o tym że baaaaardzo ale to baaaardzo chcieli na Tobie zarobić i baaardzo chcieli Twoją kasę (czemu się wcale a wcale nie dziwię) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budzikolos Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 (edytowane) Napisałem własne subiektywne odczucia....nikt wcześniej nie napisał w jakiej skali mamy oceniać więc trudno, że nie trafiłem w gusta innych.... Jeśli chodzi o kryptoreklamę to już usuwam fragment który wydaje mi się macie na myśli - jestem nowy na forum więc wybaczcie. Natomiast do posta Graphia muszę się ustosunkować: 1. "No wiecie? Dawać ocenę 5/5 za to że zechcieli Ci sprzedać samochód?" - niestety tak ponieważ w przypadku salonu nissan we wrocławiu dałbym maksymalnie 1/5. Wchodzę do salonu, oglądam samochód z żoną i dzieckiem...chwile się kręcimy...nikt nie podchodzi a innych klientów nie ma. W końcu to ja podchodzę i zaczynam zadawać podstawowe pytania na które Pan w salonie odpowiada z niechęcią lub na odwal się (przepraszam za wyrażenie)...jednym słowem czułem się ta jakbym zabierał Panu czas a gdy zapytałem czy w związku z tym że mamy styczeń mogę liczyć na jakiś rabat lub gratisy usłyszałem, że nie....gdy powiedziałem, że rozmawiałem z innym salonem i ocena za ten rocznik podano mi "X" czy może uda się zrobić podobną cenę to usłyszałem po prostu - "proszę jechać do tamtego salonu". Na moje nieszczęście byłem tam dwa razy i trafiłem na tego samego Pana i podobnie zostałem potraktowany...co więcej koleżanka z pracy również zastawiała się nad tym modele i też trafiła na tego Pana i miała podobne odczucia - "robienie łaski że w ogóle Pan z tobą rozmawia" 2. "Zgodność towaru z opisem w przypadku nowego samochodu?" - tu to może faktycznie przesadziłem ale jakby przy odbiorze czegoś brakowało to można dać mniejszą ilość punktów. 3. Formalności kredytowe? - i tu niestety wrócę do Wrocławia.....nie potrafiono udzielić mi prostych odpowiedzi na pytania dotyczące kredytu 50/50, możliwości wcześniejszych spłat czy rozłożenia reszty (50%) na kolejne raty. Tak więc moim skromnym zdaniem takie rzeczy mają znaczenie w czasach gdy należy dbać o klienta....a to, że koło mnie skaczą bo chcą moje 50tys to oczywiste i skakać powinni. Nie wyobrażam sobie, że wydaje swoje pieniądze w salonie w którym traktują mnie "z buta". Edytowane 19 Czerwca 2012 przez budzikolos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Wybaczcie, ale jak dla mnie ten założony temat jest bezsensowny. Ocena dealera zwsze będzie subiektywna. Przed kupnem samochodu odwiedziłem swojego dealera kilka razy i zawsze rozmawiawiałem z innym pracownikiem, Otóż jeden z nich poprostu mnie zraził i przy następnej wizycie nie chciałem z nim nawet rozmawiać. Ten od którego kupiłem miał "to coś" co wzbudzało zaufanie i sympatię. No i nie żałuję. Dlatego uważam, że ten temat powinien być zamknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 ad. 1 - salon nie przetrwa najbliższego roku - chyba że pierze kasę ad. 2 - patrz ad 1 ad. 3 - patrz ad 2 :D Nie wyobrażam sobie takiego podejścia do klienta... chyba że.... patrz ad. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Temat nie za bardzo mnie przekonywał od samego początku - dlatego zgadzam się z opinią Czesława4. Niemniej być może na próbę warto go zostawić z tym zastrzeżeniem, że oceniamy subiektywnie i bardziej ogólnie. Czyli np. coś w tym stylu: " Dealer jak dla mnie OK, obsługa w porządku. Jeżeli chodzi o przeglądy w zasadzie nie ma zastrzeżeń, ale trochę mnie poirytowali tym, ze wmawiali mi, że ..............................................". Generalnie polecam w zakresie przeglądów jak komuś pasuje lokalizacja". Analiza tak dogłębna jak kilka postów wyżej jest jak słusznie zauważył Czesław4 bez sensu. Jednemu podoba się córka a drugiemu teściowa . Jak mamy oceniać salony, to krótko, co nas zdenerwowało i czy jest ok czy omijać z jakiegoś powodu z daleka. Proszę o opinię. Jeżeli uznacie, że mimo wszystko temat jest bez sensu, zostanie usunięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ja np.mam dobre zdanie o Serwisie Japan Cars w Bielsku-Białej. Po pierwsze - kiedyś w X-Trailu naprawili mi rezystor wentylatora (a mogli np. wsadzić nową część i skasować ze 4 razy więcej), po drugie - ostatnio zjeżdżając z krawężnika (który X-Trailem pokonywałem nawet się nad nim nie zastanawiając ) przywaliłem od spodu plastikami i kilka zatrzasków pourywałem - znaleźli w magazynie jakiś zatrzask (taki z szeroką głową - w nadkolu) i mi go normalnie za free wsadzili! Zrobili na mnie dobre wrażenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ergi Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ja np.nie mam dobrego zdania o Nissan Japan Motors Warszawa Krasnobrodzka,u których zakupiłem notka,od samego poczatku serwis w tym salonie miał domnie jakieś uprzedzenia,totalna spychologia,np.pojechałem do nich z widocznym wyciekiem z pod dekla obudowy zaworów,to kazali mi dalej to obserwować i na razie jeżdzić,za jakiś czas pojawiłem się unich z już wyrażnym wyciekiem,gdzie olej spływał już po kolektorze i czuć było smród palonego oleju,oni na to jeżdzić dalej i obserwować, tak jagby nic się nie działo,a działo się to już od niespełna nie całych 20 tyś km,przes okres następnych 2 lat,mało tego to w innych przypadkach było podobnie,o wszystko musiałem u nich walczyć,aż w końcu zezłościli mnie tak ,że pod koniec gwarancji zmieniłem serwis,przeniosłem się do Nissan Odyssey Warszawa Górczewska,tam dopiero zajeli się notkiem profesjonalnie,a i do klienta byli uprzejmi i np.moj przypadek z deklem był bardzo ciężki,Odyssea kleiła go 2 razy i za kazdym razem w krótkim czasie klejenie puszczało i dalej się lało,więc postanowili,dołownie na kilka dni przed końcem gwarancji mechanicznej wymienić dekiel pokrywy zaworów wraz zewszystkimi uszczelniaczami,i ponownym sklejenu przy 60tyś km.mam narazie z tym spokój.Jestem z nich zadowolony,są godni polecenia,napewno nie zostawią klienta samemu sobie,a i po gwarancji idzie się z nimi dogadać w przypadku jakiejś naprawy odnosnie kosztówJeżdżę do nich na coroczne darmowe przeglądy karoseri,w celu przedłużenia gwarancj i nie ma z tym problemu,podchodzą do tematu profesjonalnie.Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irkm Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Czy ktoś już miał do czynienia z nowym salonem i serwisem Nissana w Łodzi na Brzezińskiej? Do tej pory korzystałem z usług Przyguccy-InterCar, nie było, źle, ale do końca nie jestem zadowolony. Szukam zatem alternatywnego serwisu na najbliższy przegląd gwarancyjny. Może jest ktoś kto ma juz jakieś wrażenia z obługi w nowym serwisie? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpert17 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Jest taki wątek: http://forum.nissank...issana-w-lodzi/ ale jak widać za dużo osób nie ma doświadczeń jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.