Gość Vincent29 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam Od pewnego czasu mam malutki problem, podczas jazdy po przekroczeniu 2000 tys obr. zapala sie kontrolka check engine. Gaśnie po obnizeniu obrotow. Czasami zapali sie po odpaleniu silnika ale w trakcie ruszania ( jedynka gaz zmiana biegu) kontrolka gasnie . Nie jest to reguła czasami nie zapala sie przez tydzień a czasami po osiagnieciu 2 tys obrotow od razu. Niestety próby podlaczenia pod komp. nie udaly sie tzn gdy dojezdrzam na warsztat kontrolka sie nie swieci i nic nie wykrywa. Podlanczalem przez OBD2 ale gdy zapalala sie kontrolka nie odczytywało Mi zadnych bladów. Samochód lekko traci moc po zapaleniu sie kontrolki ale przyśpiesza po wciśnieciu gazu. Oleju nie bierze, nie ma zadnych wycieków, jako disel oczywiscie zakopci jak sie go mocniej przegazuje (przy odpaleniu nie ma kopcenia). Tak sie zastanawiam czy to turbina ? Czy jest jakaś metoda sprawdzenia jej samej? A może to w czyms innym problem? Przepł. był czyszczony olej wymieniany filtry również Jest to Almerka z 2001 roku diesel 2.2 Di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Cześc.Jaka była przyczyna twojego problemu?Mam takie same objawy i dodatkowo co jakiś czas szarpie.Jedzie ale tak jakby mu przerywało dopływa paliwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Może to filtr paliwa? Może przeplywka? przepływke możesz sprawdzic woltomierzem w domu, poszukaj na forum, było to opisywane:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Tez mi przyszedł ten filtr paliwa do głowy.I tak musze zmienić niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Sprawdz jeszcze tą przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 napewno nic z turbina najpredzej tak jak wyzej podejrzewal bym filtr paliwa lub mogla zostac uszkodzona przeplywka tylko ze wtedy mulowate bylo by auto powyzej 2tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Taka sprawa jest Nissanmaniacy.Na kompie nic mi nie wyswietliło.Zero błędów.Filtr paliwa zmieniłem.Natomiast doszedł nowy objaw który dopiero dzisiaj zauważyłem i totalna zagadka dla mnie.Do 2000 obrotów na jałowym nic się nie dzieje ale jak go podkrece pod 3000 tys zaczyna trzepać silnikiem i obroty falują.Kontrolka dalej się świeci co jakiś czas jak przyspieszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Jeżeli świeci Ci sie check to odczytaj błędy przy swiecącym się checku. Jeżeli jestes w stanie samodzielnie wygenerowac zapalenie sie checka to tymbardziej odczytanie błędów nie powinno być problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Będzie ciężko samemu przy checku bo pali się tylko w czasie jazdy.Jutro uderzam na kompa do Nissana a jak tam nic nie wyjdzie to już niewiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.