Gość wolt102 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Mam WP11 1.6 16V. Problem polega na tym, że puszczając pedał gazu na dwójce powinien samoczynnie jechać a on zaczyna się dławić i szarpie jak by coś nagle odcinało mu dopływ paliwa. A wskazówka na wolnych obrotach nie stoi w miejscu tylko cały czas delikatnie się unosi i opada. Dziś jak jechałem tak mniej więcej 90km/h to co jakiś czas w nieregularnych odstępach było słychać takie dziwne ćwierknięcie i jednocześnie mili sekundowe odcięcie paliwa a w trakcie jazdy są zauważalne lekkie poszarpywania silnikiem. Przeczyszczona przepustnica ustawiony zapłon wymieniona sonda lambda- niepotrzebnie bo stara okazała się być sprawna. poduszki sprawne Może ktoś z tym walczy lub już wie to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 jest instalacja gazowa? zaświeca się kontrolka silnika? jak masz skąd to podmień przepływke często padają a objawy podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) jest gaz. Ale szarpie na gazie i na benzynie. Robiłem test błyskowy i wyszło 55 czyli wszystko jest OK. Jak sprawdzić przepływkę? Edytowane 20 Czerwca 2012 przez wolt102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 najlepiej podmiana ale tu masz procedure kontroli elementu p11_english_ce_ec_0084.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 ECM Connector ? Co to jest? Bo resztę chyba rozumiem, że pod kostkę zasilającą po rozpięciu pod poszczególnymi pinami sprawdzam napięcie i masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 a swiece i przewody masz żeśkie czy wymieniałeś nieawno 2 lata temu i 17500 bo w instrukcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 kostka ecm.u komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 A jeszcze jedno. Czy po wymianie sondy trzeba robić naukę obrotów? a swiece i przewody masz żeśkie czy wymieniałeś nieawno 2 lata temu i 17500 bo w instrukcji... Mam nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 niee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) OK. Dzięki pomogło przemycie przepływki. Po wyczyszczeniu przepływki krokowca przepustnicy. Wymienione: uszczelka pod głowicą - ponieważ dymił na biało splanowana głowica uszczelnione zawory wymienione pierścienie na tłokach A samochód dymi dalej na biało i co jakiś czas poszarpuje lecz nie ciągle tylko co jakiś czas puści białą chmurę i na rozgrzanym silniku. Moż ktoś z was wie co to może być? Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez wolt102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 A może masz dużo wody w tłumiku? Biały dym to też para wodna, która się skrapla w układzie wydechowym. Poszarpywania szukałbym w układzie zapłonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Jak dojechałem do pracy zobaczyłem że na bagnecie prawie nie ma oleju. Jednak łupie olej. Oddaje do mechanika niech rzeźbi. Mechanik wymienił pierścienie tłokowe. A samochód dalej dymi na biało. Pomocy, co to jeszcze może być ? Czyż by złe pierścienie? Panowie powiem wam, że po wszystkim kupiłem drugi słupek wymieniłem i nie dymi. Ale obroty na zimnym są po wyżej 2000 obrotów a na ciepłym 1500 i powoli opada do 1100 coś dalej nie tak. Elektrycznie jest OK. Sprawdzany komputerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 przyuczenie wolnych obrotów robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolt102 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 przyuczenie wolnych obrotów robiłeś? W tym roczniku nauka wolnych obrotów polega na odłączeniu klemy i podłączeniu jej zpowrotem i tyle na nowszych robi się naukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.