Misiek82 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Witam jak w temacie chce sie zabrac za wymiane czytałem ze z tyłu odkreca sie od strony koła tylko teraz pytanie jak mam wersje SRI czyli rozpura przod i tył to jak to zrobic?? Z tyłu pewnie gniazdo trzyma jakos od góry czyli mam sciagnąć całe obicie bagaznika i odkrecic rozpórke?? czy ona trzyma tylko auto ale bez gniazd z tyłu?? może ktos robił a nie chce sobie zadać dodatkowej pracy ;-) pozdrawiam, a jak ktos by miał fotorelacje to juz wogóle by było super ;-) a i z przodu trzeba odkrecac wahacz?? czy bez jego odkrecania bede mógł dostać sie do amora i go wyjąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Nie to zebym chcial Cie odwiesc od tego . Pewnie nie masz kasy i chcesz sam zrobic. Z przodu trzeba odkecic kocowke drazka i odkrecic sworzen wachacza. . Tu dasz rade. Chodzi jednak o tyl . Tam sie nie odkreca aortyzatora jak np w golfie tylko odkreca sie nakretki ze srub od nadkola . Jesli urwiesz srube to wlasnie wtedy trzeba sciagac tapicerke w bagazniku i trzeba ta srube przyspawac. . Wlasnie o to mi chodzi co zrobisz jak urwiesz srube a nie masz czym przyspawac Mozna konbinowac bez spawania ale to dodatkowa robota . Jesli masz rozporki w aucie to dobrze ale SRi to nie oznacza ze sa rozporki tylko to ze masz silnik nie na pelnym wtrysku tylko wtrysk jednopunktowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 wg mnie z przodu zamiast odkręcać końcówkę drążka kierowniczego i sworzeń wahacza proponuję odkręcić pierwszą śrubę z brzegu od górnego wahacza, wtedy będziesz miał lepszy dostęp do dwóch śrub przy zwrotnicy które trzymają amortyzator + odpiąć przewód hamulcowy + 3 lub 5 nakrętek pod maską odkręcić. co do mocowania tylnego amortyzatora u góry to po prostu podejdź najpierw ze szczotką drucianą + wd40 i nie urwiesz śruby ponadto żeby przełożyć sprężyny będzie potrzebna bodajże 11 oczkowa odgięta i ściągacze do sprężyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek105 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam.Jeżeli chodzi o tył -odchylasz tapicerkę ,odkręcasz dwie nakrętki przy rozpórce(tam korozji nie bedzie) ,na dole od strony koła masz dwie śruby mocujace poduszkę amortyzatora odkręcasz ... wyjmujesz całą kolumnę, śćiągacze itd. Śruby są porządne raczej nic się nie urywa.Poduszki(mocowania) amortyzatorów mogą wymagać wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 mi się śruby nie poukręcały, ale spawy puściły i trzeba było je kątówką odciąć. Potem założyłem zwykłe "10" i od góry jeden klucz, od dołu drugi i poszło. wymiana obu sztuk z tyłu zajęła 1,5 - 2 godz. bez pośpiechu i w międzyczasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek105 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Przy wymianie mocowań amorów (SRi,GT) konieczne jest ich nawiercanie pod śruby mocujące rozpurkę (mówie tu o ogólnie dostępnych zamiennikach mocowań). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 czyli z tyłu nie wystarczy że odkręce od spodu te dwie nakretki?? musze koniecznie od srodka auta sie dostac? krzysiek1958 wersja SRI różni sie tym od GT ze ma 131KM a nie wtryskiem jednopunktowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.