Gość Koper85 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tak jak w temacie, po przejechaniu dłuższej trasy i porządnym rozgrzaniu silnika moja P11 nie chce odpalić i nawet nie zakręci. Dopiero gdy ostygnie odpala bez problemu. Mój sprzęt to P11 1.6 B+G (90KM). Podejrzewam rozrusznik, ale że ze mnie żaden mechanik, więc prosiłbym o jakąś podpowiedź na co zwrócić uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 czyli że nawet nie zakręci rozrusznikiem jak się nagrzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koper85 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Tak dokładnie, nawet razu nie obróci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 najpierw posprawdzaj wszystkie złączki kabli, a jak pali na zimno to kręci szybko czy powoli? może szczotki się kończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koper85 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Jak zimny to kręci normalnie, szczotki też raczej odpadaja, bo niedawno miałem wymieniane. Posprawdzam złączki kabli, jednak ciężko będzie mi ocenić czy problem znikł, ponieważ samochód musi przejechać spory dystans i w naprawdę upalny dzień. Dam znać jakie będą rezultaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Kiedyś miałem taki przypadek, winą był właśnie rozrusznik, nie pamiętam dokładnie czy stojan czy wirnik, po rozgrzaniu go ginął obieg prądu czyli przepalone kable w rozruszniku. Najprościej gdy znów będzie stroił fochy oblej go wodą aby go schłodzić(rozrusznik), jak mu przejdzie to masz odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koper85 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Ok wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wagant Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Ja w ub. tygodniu miałem to samo, na początku nie brałem pod uwagę rozrusznika, ale w końcu jak wszystko posprawdzałem, zabrałem się za rozrusznik, i okazało się że tulejki mają duże luzy, wymieniłem je i jak ręką odjął, nawet ma wyższe obroty. Szczotki były dobre. A co do tych tulejek, to jeśli masz rozrusznik Magnetti Marelli, to śmiało możesz kupić tulejki od malucha, są takie same no i koszty mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.