Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

montaz mbc


jacek22

Rekomendowane odpowiedzi

kupiłem mbc http://allegro.pl/mbc-manual-boost-control-high-permormace-promocja-i2441091670.html zamontowałem do almerki 2.2di i pojawiaja sie problemy ciezko go ustawic na 1.2bara turbine mam dobra bo na orginale od 2500tys. ciagnie 0,9 bara i pod koniec ok 3500tys wchodzi na 1bar. np. na 3 biegu jak przeciagam to pompuje 1.4bara ale na 4 juz tylko 1,1bara po delikatnym odkreceniu ok 1mm pomuje jak w orginale ale w druga strone to potrafi napompowac az mi sie skala konczy czyli 2 bary. a z tego co zamowiłem tego rozdzielacza nie montowałem bo co zrobic z tym dodatkowymm kruccem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

źle założyłeś mbc dla tego są problemy natury technicznej ten mały trójnik musi być założony...zaraz wrzuce fotki

 

piwko sie należy :)

8ea61749dc3b300egen.jpg

ecedca2dcc84c589gen.jpg

ea26d587a2d2135agen.jpg

,

i bonus od firmy pt "Radość z dobrze wykonanej pracy"

6cf349fb827e4a13gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie masz źle założone, a ten trójnik jest właśnie po to aby podłączyć manometr.

 

orginalnie masz przewód od gruszki do turbiny więc go przecinasz i pomiędzy gruszkę a turbo montujesz zaworek mbc, wtedy będziesz mógł ograniczyć ilość podsićnienia i opóźnić zadziałanie gruszki

 

post-33982-0-70119500-1340915752_thumb.jpg

źródło: http://www.zcar.com/70-83_tech_discussion_forum/mbc_not_working_fixed_879731.0.html

 

i wersja z manometrem: http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=6380

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tak zrobione jak na zdjeciu bez trojnika i bardzo ciezko jest ustawic zadane cisnienie ktore jest rozne na biegach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kolektorze ssącym musisz sobie dołożyć kruciec np. dyszę taką od wtryskiwaczy LPG i z niej niech idzie przewód do manometru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slaweq22

nie wiem czy nie wyjdzie to samo przy tym typie suszary skoro króciec mamy, u mnie z regulacją nie ma problemu...gorzej mam teraz z abs'em :/ zaciski, czujniki i pompa gut płyn wymieniony, klocki nowe, a złapie błąd wyłączy pompe i buja k**wą przy hamowaniu jak bym po lodzie jechał, jutro sprawdzać mają instalacje, jak bedzie lipa to potne żabe siekierą :) będzie dla potomnych :devil:

 

jednak to wina pompy abs wiec pojeździ kolejne 5 latek i na żylety :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...