jacek22 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 kupiłem mbc http://allegro.pl/mbc-manual-boost-control-high-permormace-promocja-i2441091670.html zamontowałem do almerki 2.2di i pojawiaja sie problemy ciezko go ustawic na 1.2bara turbine mam dobra bo na orginale od 2500tys. ciagnie 0,9 bara i pod koniec ok 3500tys wchodzi na 1bar. np. na 3 biegu jak przeciagam to pompuje 1.4bara ale na 4 juz tylko 1,1bara po delikatnym odkreceniu ok 1mm pomuje jak w orginale ale w druga strone to potrafi napompowac az mi sie skala konczy czyli 2 bary. a z tego co zamowiłem tego rozdzielacza nie montowałem bo co zrobic z tym dodatkowymm kruccem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 źle założyłeś mbc dla tego są problemy natury technicznej ten mały trójnik musi być założony...zaraz wrzuce fotki piwko sie należy , i bonus od firmy pt "Radość z dobrze wykonanej pracy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 wg mnie masz źle założone, a ten trójnik jest właśnie po to aby podłączyć manometr. orginalnie masz przewód od gruszki do turbiny więc go przecinasz i pomiędzy gruszkę a turbo montujesz zaworek mbc, wtedy będziesz mógł ograniczyć ilość podsićnienia i opóźnić zadziałanie gruszki źródło: http://www.zcar.com/70-83_tech_discussion_forum/mbc_not_working_fixed_879731.0.html i wersja z manometrem: http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=6380 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 mam tak zrobione jak na zdjeciu bez trojnika i bardzo ciezko jest ustawic zadane cisnienie ktore jest rozne na biegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 nie do tego rodzaju... -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 W kolektorze ssącym musisz sobie dołożyć kruciec np. dyszę taką od wtryskiwaczy LPG i z niej niech idzie przewód do manometru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 nie wiem czy nie wyjdzie to samo przy tym typie suszary skoro króciec mamy, u mnie z regulacją nie ma problemu...gorzej mam teraz z abs'em :/ zaciski, czujniki i pompa gut płyn wymieniony, klocki nowe, a złapie błąd wyłączy pompe i buja k**wą przy hamowaniu jak bym po lodzie jechał, jutro sprawdzać mają instalacje, jak bedzie lipa to potne żabe siekierą będzie dla potomnych jednak to wina pompy abs wiec pojeździ kolejne 5 latek i na żylety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.