AAS Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Czy ktoś używał lub może polecić jakaś taśmę izolacyjna która możnaby owinac kolektory i przewody paliwowe tam są temperatur rzędu 900c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 (edytowane) Uchodzi za najtrwalszą: http://www.ebay.co.u...#ht_4505wt_1392 Ma ją też w ofercie Tomson. Tu jeszcze coś takiego: http://www.jscspeed....num_Kevlar.html też powinno zadziałać. Edytowane 30 Czerwca 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 hmm o ile dobrze pamiętam nie owija sie kolektorów w autach N/A. Z turbo albo SC jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 hmm o ile dobrze pamiętam nie owija sie kolektorów w autach N/A. Z turbo albo SC jak najbardziej. Why not? Wydawało mi się że jak się ma dolot, który wciąga powietrze spod machy to owinięcie kolektorów ma sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 http://allegro.pl/bandaz-tasma-termoizolacyjna-na-kolektor-wroclaw-i2435378270.html ja mialem ta i polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Ewa coś tam było ze strumieniem gazów itp. ale nie bede sie upierał. Na plus - czasem jest zmiana dzwięku auta z bandażami. (choć czasem to zmiana na minus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Ciekawe, ciekawe Muszę poszukać w necie jak to właściwie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Dzięki wielkie za pomoc muszę owinąć kolektory i rury od westgatow i przewody paliwowe bo przechodzą bardzo blisko.... Glupio byłoby jakby sie stopily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ciekawe, ciekawe Muszę poszukać w necie jak to właściwie jest Owijanie w NA powinno się stosować tylko wtedy gdy kolektory mogłyby spowodować pożar w komorze silnika. Owinięcie w NA "odbiera moc". Why? Wzrasta temperatura spalin, wzrasta więc ich ciśnienie z czego wynika, że spaliny są wolniej odprowadzane. W przypadku sprężarek napędzanych spalinami, większe ciśnienie w wydechu jest pożądanym efektem - większa energia do napędzania turbiny Źródło: J.A.Wajand, J.T.Wajand - Tłokowe silniki spalinowe średnio- i szybkoobrotowe oraz C. Kordziński - Układy wolotowe szybkobieżnych silników spalinowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 (edytowane) W praktyce może to przynieść zmiany na korzyść w przypadku zbyt "luźnych" wydechów. Ten temat jest bardzo złożony i obfituje w ciekawe niuanse.Na przykład: co daje w Fordzie GT tytanowy tłumik?Obniża wagę,tak,ale też powoduje inny/lepszy rezonans niż w rurze stalowej,czyli lepszy wydmuch (i dźwięk oczywiście ) Edytowane 4 Lipca 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.