Gość Yeryfriko Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Witam a ja kolejny raz pisze z kłopotami ;] Slinik 2.0 sr20de z 93r eGT Nissanik , była wymieniana uszczelka pod głowicą bo brał lekko olej , i po tym zabiegu coś jest nie tak , przy check engine wyskakuje bład 21, przepływka jest okej , rozdzielacz zapłonu sadze ze tez bo kupiłem drugi i tak samo jest , kable napiecia sa okej nie iskrza ani nic.. Rozbierana była przepustnica do czyszczenia i był wyjmowany ten moduł z boku tak jakby moze to byc przyczyna braku mocy ? Chodzi o to ze primerka dochodzi do max 6,5 tys obrotów i domaga sie zmiany biegu wcześniej spokojnie do 8 podchodziła , samochód był rozbierany wałki rozrządu były rozbierane ale sa ustawione na znaczniki tak jak oryginalnie powinno być. Nie mam pojecia co moze byc przyczyna kuzwa , zatkany odpływ spalni ? moze kata trzeba wyciąc i wstawic rurke do srodka ? Przesyłam filmik jak chodzi .. ;/ tzn jak gasnie , musiałbym w czasie jazdy pokazać jak "muli" samochód . http://www.youtube.com/watch?v=Zi9pfAKMe00&feature=youtu.be rurki z boki to sa od gazu od obiegu wody wiec nie pisac zaraz ze co ja sobie mysle z takimi rurkami jechac.. Jeszcze jednym dziwnym zachowaniem jest wywalanie wody do zbiorniczka wyrównawczego.. przewaznie jest tam troche wody , ale jak pojedzi sie dłuzej to zapełnia sie cały a czasem wylewa .. a potem jak samochód stygnie to spowrotem ja zasysa ;] tez nie wiem od czego to. Dodatkowo chce napisać ze zdarza sie ze podczas jazdy przewaznie przy redukcji biegu na nizszy silnik potrafi zgasnąć ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.