Gość Talaga12 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam !! Mam problem z moim Terrano II 2.7 TDI 99r. Auto nie odpala, mruga check engin... Samochód normalnie kręci, ale nie chce załapać.... Proszę o pomoc... Z góry Dziękuje i Pozdrawiam !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 elementarne... jak ktoś ma benzynę... to jeśli kręci nawet nie próbuje "zagdakać" to powody mogą być 2 - brak paliwa - brak iskry jeśli ktoś ma diesla jak Ty to jest jeszcze prościej bo powód może być w zasadzie tylko jeden -brak paliwa niestety w dieslu z elektroniką samych powodów braku paliwa może być kilka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Talaga12 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 (edytowane) A wiesz może jak podłączyć wtyczke OBD, żeby wymrugać błąd ? Edytowane 2 Lipca 2012 przez Talaga12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Kolego tak na szybko: http://www.youtube.com/watch?v=zsYjzBy_obg Mysle, ze poradzisz sobie z tym bez problemu. Ponizej masz caly opis co po kolei robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (edytowane) A sitko szeroko omawiane to czyste ma ? Edytowane 3 Lipca 2012 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Podepnę się pod temat. Mam Terrano II 2.7 TDI. Dziś w nocy było minus 8 i rano nie zapalił. Czy to możliwe, że to wina ropy? Nie dolałem środka do ropy. A może zwyczajnie coś padło? Akumulator kręci jak szalony. Do tej pory zapalał na dotyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 a depresatorek ... był?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Świece żarowe w dobrej kondycji? Szczegółowy meldunek się przyda, bo tak to loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Właśnie nie zdążyłem dolać deprestora. Świece żarowe moim zdaniem w dobrej kondycji bo do tej pory nagrzewały się bardzo szybko i do wczoraj odpalał na tzw. dotyk. Dzisiaj przy minus 6 kontrolka świec zgasła po około 3 sekundach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 3 sekundy to dość szybko, u mnie grzeją dłużej ale dokładnie ile to musiałbym sprawdzić jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 W lato gasną jeszcze szybciej. Ale jak robi się zimno to mimo to, że kontrolka od świec gaśnie to i tak czekam jeszcze kilka sekund żeby lepiej się nagrzały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 W lecie u mnie gasną że tak powiem w mgnieniu oka, ale na dzień dzisiejszy rano było -4 i grzał świece koło 6-8 sekund tak mi się przynajmniej wydaje. Tak jak pisałem wcześniej jak chcesz sprawdzę Ci to rano dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Oj, chyba trzeba pozbyć się parafiny z układu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Albo jak Lemmy pisze, zrobiło się gęsto , tylko nie wiem czy nie za szybko zmarzła mu ropa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Jeszcze jedna informacja. Wieczorem odkręciłem korek spustowy z filtra paliwa i ropa na mój gust była całkiem płynna. Nie widziałem żadnych glutów czy coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ale to nie będzie wina świec, nawet gdyby nie dogrzewał, to jak silnik zdrowy to po którymś kręceniu by zapalił, albo chociaż puścił jakiś dym. To temat dla Dario . On ma w kwestii tego silnika dużo większe doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Jeszcze jedna informacja. Wieczorem odkręciłem korek spustowy z filtra paliwa i ropa na mój gust była całkiem płynna. Nie widziałem żadnych glutów czy coś. Ale w przewodach lub filtrze mogły się zrobić. Mają mniejszy przekrój, wiec jest to realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Ile tam masz? -7-8 i już by się parafina wytrąciła? Kiedy tankowane? Już jest zimowa waha na stacjach. Może jakaś woda była i zamarzło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Tankowałem w czwartek. Jutro chyba zdejmę przewody wchodzące na wtryskiwacze i zobaczę czy ropa z nich płynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 ma sikać a nie płynąć ... "płynąć" to pojęcie dość względne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 daj mu plaka powąchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 No właśnie. Słyszałem o tym sposobie ale czy to nie szkodzi silnikowi? I jak to się robi? Bo chyba od jednego psiknięcia plaka nie zacznie po chwili chodzić na ropie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 na parafinę sposób masz tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97562-podgrzewacz-filtra-paliwa/ WhiteTiger nie pisał tego dla siebie, lecz dla pożytku wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) W tamtym roku obłożyłem filtr trzema matami do podgrzewania lusterek. Czy to działa to nie wiem. Ale fakt, że całą poprzednią zimę nie było ani razu problemu z zapaleniem. Próbowałem dziś odpalić i dalej lipa. W czasie kręcenia z rury wylatuje minimalny dym. Przy okazji zrobiłem zdjęcia zegarów bo nie wiem czy wszystko jest ok. Przy włączeniu zapłonu świecą się wszystkie kontrolki. Przy próbie uruchomienia gaśnie Check, natomiast kontrolka z prawej strony ta żółta obok kontrolki hamulców świeci się cały czas. Ona gaśnie po uruchomieniu czy coś tu jest nie tak? Edytowane 30 Listopada 2014 przez jarolissimus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 To kontrolka wody w filtrze paliwa , jak się zaświeca na stałe , to spuścić wodę i tyle ...no i zmienić ewentualnie stację paliw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.