jarolissimus Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 O kurcze. Czyli ta kontrolka gaśnie po chwili jeżeli nie ma wody w paliwie? Wstyd, że nie wiedziałem do czego ta kontrolka ale do tej pory nie zwracałem uwagi na kontrolki bo dotąd nic złego się nie działo. Jak myślicie, spuszczać paliwo z filtra tak długo aż kontrolka zgaśnie czy po trochę i sprawdzać włączając zapłon? Może być tak, że jak ta kontrolka się świeci to komputer blokuje uruchomienie silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 jeśli to wina wody w filtrze i w takim stopniu że nie pozwala zapalić to chyba lepiej filtr wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Zostaje jeszcze kwestia tej wody, skoro to wina paliwa, to i w baku tez jest ona. Czy sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Wlałem do zbiornika depresator ale czy on "rozbije" wodę? Na wszelki wypadek wlałem też pół litra denaturatu. Wyjąłem filtr i po godz w mieszkaniu zacząłem wylewać paliwo. Faktycznie było trochę wody. Odłączyłem przewód wchodzący na filtr i po włączeniu zapłonu i próbie odpalenia nie płynęło z niego paliwo. I teraz pytanie czy z powodu wykrycia wody w filtrze komputer wyłącza pompę w zbiorniku? Bo jeśli nie to woda zamarzła w przewodzie i nie puszcza. A wtedy oby do czwartku bo ma być kilka stopni na plusie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 tam nie ma pompy w zbiorniku, jest tylko pływak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) A kto ci powiedział że w baku jest pompa? Pompuj ręczną pompką czy pociągnie paliwo z baku, zalej stary (albo go wymień)filtr paliwem zrób ciśnienie i próbuj odpalić. Depresator nie za wiele pomoże jak ON już zmarznięty,trza by go ogrzać. No i Enzo sie wstrzelił. Edytowane 1 Grudnia 2014 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 To mój pierwszy diesel i myślałem, że pompa w zbiorniku jest. Czyli pompa ręczna jest na obudowie filtra. Jutro będę działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcuk Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 I święta rzecz CO zimę wymienić filtr paliwa (tylko na jakiś z górnej półki ) i nie będzie żadnych problemów. u mnie tyran już 8 zimę będzie śmigał i nigdy nie miałem problemu z filtrem ani z wodą w nim. Raz tylko zatankowałem w auhanie to się kasza zrobiła w zbiorniku. A i filterek kabinowy też warto na zimę wymienić. Jak jest mocny prąd,świece dobre i dobre paliwko nie ma bata musi zapalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) W końcu Dziś do filtra paliwa wlałem około pół litra denaturatu i zostawiłem na kilka godzin, w między czasie mocno potrząsając filtrem. Potem zlałem cały ten syf, napompowałem paliwo i zapalił na dotyk Dzięki za pomoc. Filtr wymieniany był w tamtym roku firmy Mann. Chyba dobry? Jeżeli nie będzie problemów to pojeździ jeszcze tą zimę. Jak coś będzie się działo to wymienię. A co do wody w ropie. 3 tygodnie temu przez pomyłkę zatankowałem benzynę. Całe życie na benzynie i po roku jazdy dieslem wtopa Zlałem z zbiornika wszystko i zatankowałem tym razem ropę Potem było jeszcze jedno tankowanie i w sobotę nie zapalił. A tankowałem na Leclerku. Okazuje się, że nie za bardzo mają tam paliwo skoro w około 50 litrach było tyle wody żeby silnik nie zapalił. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez jarolissimus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Napewno zmień stację i depresant dla pewności, a filtr zmień bo może go znowu chwycić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudyjarecki Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Filtr majątku nie kosztuje, ja bym wymienił żeby mieć pewność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarolissimus Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 W takim razie wymienię. Mann to dobra firma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Może być mann, może być filtron, jak pilnujesz wymian to się napewno sprawdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.