The_Vego Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Witam, od niedawna posiadam primere p11 z 1998 roku w gazie. 99KM więć pki co nie wiem co jest normalne dla tego auta, ale problem zwracający moją uwage ma następujące objawy. -Zaraz Po zakupie auto mialo strasznego muła, tak jakby pod maską miało 45KM -Problem z obrotami na zasadzie, gdy podczas jazdy, wlaczałem enutralny bieg, obroty na chwile spadalu na ok 400-500.. i po chwili dopiero wchodzily na ok 850 (oczywiscie zawsze lekka drżą) -Podczas normalnej jazdy na tarsie, auto nagle samo tarciło moc jakby odciac mu paliwo (nie zdejmowalem noge z gazu) a nastepnie po chwili wracl do normy. -po przejechaniu paru tars raz szybciej raz wolniej (o ile szybciej dalos ie osiagnac) autko nabralo troche dynamiki, ruszanie z miejsca przypomina realny samochod, no i daje rade przekroczyć 120km/h... ale reszta objawow dalej pozostaje... nie widać tych 100KM - dodam ze od czasu do czasu silnik zaczyna "klekotac".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 To że auto traci i zaraz ma moc to miałem tak kiedyś w swoim gazowniku to były do wymiany świece i kable . Sprawdź filtry, kable świece i może przepływkę i napięcie na niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 poki co wymienilem kopułke bo byla juz wypalona, co do kabli i smiec to jedyne co moge to sparwdzic wieczorem czy ma przebicia. a przeplywka w tym aucie nawet nei wiem gdzie jeste.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 W naszym td jak jest obudowa filtr powietrza to jest kostka podłączona . I są dwie firmy poszukaj to sie dowiesz jak sprawdzić napiecie. Na pewno ktoś pomoże . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Sprawdzilem teraz czy iskra po kablach biega, i ku mojemu sutkowi.. czysto.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Dokładnie zobaczyć jakie jest napięcie na przepływke , ja bym tez zobaczył sonde lambde napiecie i ogólnie system dolotowy , przepustnice itp czy nie jest nagar jakis , chodź ja Ci powiem miałem podobne problemy co Ty i świece miałem popalone.. zobacz tez je czy nie maja pęknięć na tej ceramicznej powłoce . Cisnienie oleju okej ? Ja pamiętam w starej furze mazda 626 nie szedł mi zupełnie , a okazało sie ze pompa paliwa jest trasnieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Po koleji... Świece ok sprawdze czy nie mają pęknieć bo chyba nic innego nie moge sprawdzić.. przepływke sprawdze jak wykminie jakie ma meic napięcie i gdzie jest. W jakim sensie sprawdzic system dolotowy ? Przepustnice spradze z nagarem Cisnienia oleju nie sprawdzalem. Mysle ze pompa nie ma nic wspolnego bo dokladnie et same objawy sa na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 "System" sorki za moje głupie sformułowania na układ dolotowy Po prostu zobaczyć przepływke , przepustnice itp ja powiem Ci ze tez miałem teraz podobne problemy , i wyregulowałem przepustnice i trochę lepiej ale nie do konca.. potem posiłowałem sie przeczyściłem silniczek krokowy i obroty stabilne jak talala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Kolego a masz może klimę?? Może po prostu jeździsz na klimie.... Edytowane 5 Lipca 2012 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 jasne ze mam klime, to byl glowny powod kupienia auta xD a co ma do tego klima? na klimie bardzo czesto jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) Problem z obrotami na zasadzie, gdy podczas jazdy, wlaczałem enutralny bieg, obroty na chwile spadalu na ok 400-500.. i po chwili dopiero wchodzily na ok 850 Jak u siebie włączę klimę to też jest mułowaty.... i dokładnie tak mam z tymi obrotami na włączonej klimie. Jak się zachowuje auto bez klimy? Edytowane 6 Lipca 2012 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Klimatyzacja zżera, pochłania, napiszę po chłopsku kradnie nawet do 13KM silnika jak jest obciążona, normalnie zżera ok 3-7KM, i to silnik musi odczuć, nie wierzysz wyłącz klimę, postaw na wolnych obrotach, i jednocześnie włącz światła i klimę i patrz na obrotomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam Bez przesady z tą klimą, na wolnych obrotach to faktyczne jest problem bo obciążenie silnika tymi ok. 5kW, kiedy przy 900 obr. silnik generuje z 10-15kW i to normalne. Ale już powyżej tych 2tyś. to nie powinno być odczuwalne. Jesli tak jest to może jakaś awaria sprężarki. Daj znać jak jest bez klimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Klima nie robi mi praktyczniej żadnej roznicy. Dzis testowałem na trasie i na miescie. a auto ma niby 99KM, a zachowuje sie jakby mialo może z 50KM, do tegpo dławi się, sam traci nagle moc itp. klima jak juz powiedzialem nie robi roznicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam Bez przesady z tą klimą, na wolnych obrotach to faktyczne jest problem bo obciążenie silnika tymi ok. 5kW, kiedy przy 900 obr. silnik generuje z 10-15kW i to normalne. Ale już powyżej tych 2tyś. to nie powinno być odczuwalne. Jesli tak jest to może jakaś awaria sprężarki. Daj znać jak jest bez klimy. Przy 2.0L może i tego nie odczuwasz ale u mnie w 1.6 jest to dość odczuwalne.Iść idzie ale trochę mułowato.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 tu nie chodzi o to ze ogolem brak mocy tylko ze on ma momenty w ktroych sie dlawi, albo daje objaw jakby nagle odciac mu doplyw paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 tu nie chodzi o to ze ogolem brak mocy tylko ze on ma momenty w ktroych sie dlawi, albo daje objaw jakby nagle odciac mu doplyw paliwa Te objawy są na benzynie i lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Sprawdź może filtry powietrza i paliwa. No a na gazie też są filterki dwa jeśli sekwencja. I są może do wymiany bo co 10-15kkm powinno się je wymieniać. Sprawdź czy nie są wężyki pozaginane od wtrysków i nie daje gazu tak jak powinno. I do gazownika dobrego podjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 albo odłącz wydech i sprawdź co będzie. koledze kiedyś katalizator zablokował wydech i robił wszystko, a dopiero po odłączeniu wydechu auto odzyskało wigor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Objawy są takie same na PB i LPG, jeden znajomy zasugerował za***any katalizator.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 o tym właśnie piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 przy zatkanym wydechu auto słabło by wraz ze wzrostem obrotów, tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 on jest slaby na poczatku, w srodku i na koncu. w sumie to czasem ma jakies przeblyski mocy, ale potem sie dlawi i tak, kata nie udalo mis ie sciagnac (za dlugo tam byl) ale slychac w nim mase "piachu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Jeżeli po uderzeniu ręką w katalizator słychać byle co(bo ma nie być nic słychać) szeleszcze coś, jak obijające się kamyki itd. to rozdupcyłeś katalizator na dziurze, krawężniku, itd. Wykręć cały katalizator, weź drut ok 10-12mm średnicy i stukaj w pozostałości w środku przez otwór rury aby rozbić reszte, na takie kawałki, aby wyleciały otworem, jak wsio wyleci, masz głośnieszy samochód o 5 decybeli i mocniejszy o 5KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 hehe tego kata to juz tylko mozna szlifierka wyciac, bo śrubki staly sie jednoscia z resztą. Jego stan to nie moja zasluga, auto mam dopiero 3 tydzień może po prostu wstawie strumiennice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.