Gość ZAWAPAWA Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 WITAM. JESTEM OD DWÓCH TYGODNI POSIADACZEM 350Z W WERSJI Z USA.313 KM ,DOLOT NISMO,ROK 2007. NIGDZIE NIE MOGĘ ZNALEŻĆ JAKIEJ DŁUGOŚĆI POWINIEN BYĆ PASEK WIELOROWKOWY W MOIM NISSANIE. U MNIE TEN PASEK NAPĘDZA POMPĘ WSPOMAGANIA,ALTERNATOR,SPRĘŻARKĘ KLIMY.NAPĘD IDZIE Z WAŁU POPRZEZ DWIE ROLKI PROWADZĄCE I NAPINACZ.POPRZEDNI WŁAŚCICIEL PODOBNO GO WYMIENIAŁ I JEST ZAŁOŻONY Z VW T5(6PK2050)ALE WYDAJE MI SIĘ ŻE JEST ZA DŁUGI I NAPINACZ GO ODPOWIEDNIO NIE NAPINA BO JEST SŁABE WSPOMAGANIE.W SKLEPACH TEŻ NIE POTRAFIĄ NAMIERZYĆ MI TEGO PASKA. POZDRAWIAM I BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA PODPOWIEDZ. PS.OPRÓCZ TEGO MANKAMENTU TO WSPANIAŁY SAMOCHÓD DAJĄCY PRAWDZIWĄ RADOŚĆ Z JAZDY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Jak zwykle w przypadku Nissanów każdy katalog podaje co innego... Dayco 6PK1150 Contitech 6PK1180 Gates 6PK1148 Biorąc pod uwagę to, że masz założony 6PK2050 - jest on za duży. I jeszcze jedno - katalogi podają, że w tym aucie klimę napędza osobny pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo_NS Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 cześć , z tego co ustaliłem to Twój pasek powinien mieć długość 7PK2056 , oczywiście może być 2050 i to produkuje Conti . Więc pasek masz dobry na 100 % . Jezeli ktoś załozył tani zamiennik mógł się naciągnać ( najlepiej wymienić na nowy ) jest w sklpepie http://www.autoczesci.autosowa.pl/index.php?page=01&gr=7&mr=52&md=906&tp=4713 i kosztuje 80 zł. Jak nie pomoże albo bedzie za wolny to juz wina napinacza. Ten pasek występuje tam jeden, bo jest to silnik o oznaczeniu VQ35HR , Qadrat patrzył na inny silnik w którym rzeczywiście są 2 paski ale to inna bajka i inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Można wiedzieć, z jakich katalogów korzystałeś? Mam aktualnie przed sobą papierowe katalogi Dayco, Contitech i Gates. W każdym przypadku kod silnika podany jest VQ35HR, 313KM i za cholerę nie mogę tam znaleźć paska 7PK2056 - w ogóle nie ma takiego paska dla żadnej wersji 350Z. Szukając dość długo w google na podstawie numeru ze schematu 350Z (numer paska 11720JK20A) wyskoczyło, że to pasek 6PK2060 - i teraz bądź tu mądry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo_NS Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 cześć , chyba nie w porę ale odpowiem , korzystam z oryginalnych programów nissana .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 JEST SŁABE WSPOMAGANIE.w zetce ogólnie kierownica chodzi ciężko jakie by opony nie były i to nie wina paska chyba ze ci piszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 A jaki pasek powinien być 350z z silnikiem DE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.