Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd P0325 I P0135


Gość tomas2012

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomas2012

Witam panowie

 

mam problem pojawiły mi się dwa kody błędów:

P0325 obwód 1 czujnika uderzeń(zespół 1 lub pojedynczy czujnik) Działanie: czujnik detonacji wykrywa stukanie silnika i przesyła sygnał do zespołu sterowania, który póżnia ustawienia czasowe zapłonu dopuki nie ustanie stukanie.

P0135 Obwód podgrzewacza czujnika O2 (zespół 1 czujnik 1)

wiem ze mowa o czujnik spalania stukowego i sondę lamdę, tylko w jaki sposób sprawdzić miernikiem czy czujnik spalania stukowego jest dobry? o która to chodzi lamdę i jak ją również sprawdzić?

 

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1. rezystancja mierzona pomiędzy czujnikiem a masą powinna wynosić: 532-588kOhma, sprawdź też czy nei spadł przewód

ad2. I sonda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomas2012

ad.1 przewód sprawdziłem jest na miejscu , jakie napięcie przy odpalonym silniku powinno być w przewodzie?

ad. 2 poprzedni właściciel wymieniał sąde na nową ale nie podoba mi się jedna rzecz jakaś rzeźba w instalacji możliwe że przez to ze jest w gazie ale kabel czerwony ma w oryginale po zewnętrznej stornie splot (ekran) a widać na zdjęciu że został ukrócony i ostaje tylko kawałek splotu czy to nie szkodzi? czy może mieć wpływ na działanie sondy? i w jaki sposób można sprawdzić czy sonda jest dobra?

zdjęcie http://imageshack.us/photo/my-images/16/nissangm.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki gaz posiada samochód??????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomas2012

sprawdzałem dziś rezystancje i na włączonym zapłonie waha się od 111 do 120 kOhma, na wyłączonym 24kOhma i spada do zera a na odpalonym silniku około -220kOhma

czy to by oznaczało że czujnik stukowy jest do wymiany?

 

panowie czy ktoś może mi powiedzieć na ten temat czy czujnik jest padnięty i jak sprawdzić sądy czy są sprawne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

To jak pytamy o kody to zapytam i ja bo nie wiem jakie winny mi mrugać na zworkę;czy 2 lub 4 cyfrowe?

Almera Tino 2001 rok 2.2di-jak miałem odpiętą przepływkę(za słabo wcisnąłem wtyk przy wymianie filtra powietrza)to mi kod wywaliło 1212 jeszcze potem 1295 ale jak wtyk przepływki trafił na swoje miejsce to check zgasł a kod na zworkę migał mi 55 czyli miałem kody 12 i 95?Dobrze myślę czy nie-jeśli tak to proszę mi podpowiedzieć.

 I pytanko czy mimo kodu 55 tzn brak błędu może coś w ECU siedzieć w pamięci co muli silnik?

Bo mam taki dziki przypadek-auto jak odpalę to dopóki po odpaleniu jeżdżę to jest OK ale jak go zgaszę i uruchomię ponownie to tarci moc a nawet nie wchodzi na obroty na luzie słychać wtedy jak się jedzie takie terkotanie i nawet przy ściąganiu nogi z gazu poszarpuje :rolleyes: strach tym jeździć bo przecież się nawet do ruchu włączyć nie idzie ani uciec ze skrzyżowania a co dopiero o wyprzedzaniu pisać?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...