Gość tomas2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam panowie mam problem pojawiły mi się dwa kody błędów: P0325 obwód 1 czujnika uderzeń(zespół 1 lub pojedynczy czujnik) Działanie: czujnik detonacji wykrywa stukanie silnika i przesyła sygnał do zespołu sterowania, który póżnia ustawienia czasowe zapłonu dopuki nie ustanie stukanie. P0135 Obwód podgrzewacza czujnika O2 (zespół 1 czujnik 1) wiem ze mowa o czujnik spalania stukowego i sondę lamdę, tylko w jaki sposób sprawdzić miernikiem czy czujnik spalania stukowego jest dobry? o która to chodzi lamdę i jak ją również sprawdzić? ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 ad1. rezystancja mierzona pomiędzy czujnikiem a masą powinna wynosić: 532-588kOhma, sprawdź też czy nei spadł przewód ad2. I sonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 ad.1 przewód sprawdziłem jest na miejscu , jakie napięcie przy odpalonym silniku powinno być w przewodzie? ad. 2 poprzedni właściciel wymieniał sąde na nową ale nie podoba mi się jedna rzecz jakaś rzeźba w instalacji możliwe że przez to ze jest w gazie ale kabel czerwony ma w oryginale po zewnętrznej stornie splot (ekran) a widać na zdjęciu że został ukrócony i ostaje tylko kawałek splotu czy to nie szkodzi? czy może mieć wpływ na działanie sondy? i w jaki sposób można sprawdzić czy sonda jest dobra? zdjęcie http://imageshack.us/photo/my-images/16/nissangm.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 jaki gaz posiada samochód?????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 sprawdzałem dziś rezystancje i na włączonym zapłonie waha się od 111 do 120 kOhma, na wyłączonym 24kOhma i spada do zera a na odpalonym silniku około -220kOhma czy to by oznaczało że czujnik stukowy jest do wymiany? panowie czy ktoś może mi powiedzieć na ten temat czy czujnik jest padnięty i jak sprawdzić sądy czy są sprawne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 To jak pytamy o kody to zapytam i ja bo nie wiem jakie winny mi mrugać na zworkę;czy 2 lub 4 cyfrowe? Almera Tino 2001 rok 2.2di-jak miałem odpiętą przepływkę(za słabo wcisnąłem wtyk przy wymianie filtra powietrza)to mi kod wywaliło 1212 jeszcze potem 1295 ale jak wtyk przepływki trafił na swoje miejsce to check zgasł a kod na zworkę migał mi 55 czyli miałem kody 12 i 95?Dobrze myślę czy nie-jeśli tak to proszę mi podpowiedzieć. I pytanko czy mimo kodu 55 tzn brak błędu może coś w ECU siedzieć w pamięci co muli silnik? Bo mam taki dziki przypadek-auto jak odpalę to dopóki po odpaleniu jeżdżę to jest OK ale jak go zgaszę i uruchomię ponownie to tarci moc a nawet nie wchodzi na obroty na luzie słychać wtedy jak się jedzie takie terkotanie i nawet przy ściąganiu nogi z gazu poszarpuje strach tym jeździć bo przecież się nawet do ruchu włączyć nie idzie ani uciec ze skrzyżowania a co dopiero o wyprzedzaniu pisać? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nooreq Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czujnik skrętu sprawdzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.