PrimerkaTD Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Doiwenstowany rozrusznik( nowy wirnik i szczotki) nowe klemy przewod + i przy odpalaniu od strony kierowcy spod maski wydobywa sie smrod i dym i rozrusznik znowu zaczol dziwnie krecic... jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Gdzieś coś nie styka i się grzeje, lub przebicie na np stojanie. Sugeruję nie używać przed usunięciem usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 a jeszcze do tego wszystkiego blad 13 dzisiaj na checku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 ale dym się wydobywa z rozruchu czy gdzie? może jakieś kable się palą, sprawdź masę idącą na silnik i kable te grube na rozruch idące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 powiem tak, samochod na zimnym silniku dzis rano palil rewelacyjnie. a dym wydobywa sie centralnie z rozrusznika. jutro po poludniu jade do tego "elektryka" i musi to zrobic za free poniewaz zostawilem juz u niego 630zl za rozrusznik wiec to smiech na sali zebym znowu do niego jechal i placil mu za kolejna usluge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Pewnie izolacja kabli na szczotkach, bo nie ma 4szt w paczce tylko 2, i nikt nie zakłada, lub przewód z automatu do rozrusznika jest nie od izolowany, a tam jest potężny amperaż, i się gotuje zamiast kręcić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Może raczej to pierwsze co mówisz. bo samochód dziś rano i po południu zapalał a pod brama mechanika nie chciał i już rozrusznik był bardzo zamulony. mechanik powiedzial ze pompa wtryskowa podcieka i rozpuszcza szczotki w rozruszniku, czy to jest mozliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Ciekawe w jaki sposob.Jedyne miejsce z ktorego teoretycznie mogloby cos wniknac do rozrusznika siedzi przy skrzyni a reszta jest szczelna na amen bo inaczej byle kaluza by zniszczyla rozrusznik przynajmniej takie jest moje zdanie. Wg mnie mechanik odpycha od siebie aby nie robic teraz za frajer tego co skopal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Nawet gdyby się lała mocno na rozrusznik to nie ma nic do tego, w rozruszniku jest tak mocny amperaż że jakiś ćwierćprzewodnik w postaci oleju napędowego nic mu nie zrobi, po z tym szczotki się nie topią Ja podtrzymuje swój wcześniejszy post, wręcz jestem pewny, że to źle oizolowane przewody w rozruszniku, miałem tak niejednokrotnie przypadkiem rzecz jasna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Dokładnie to powiedział ze leci z góry z pompy na rozrusznik i ten pyl który zostawiają szczotki robi taka maź która osadza się niby na wirniku. I ze długo z tym nie pojeżdżę bo znowu bd sie kopcić i słabo kręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 faktem jest że lejące się paliwo na rozrusznik czy alternator to nic dobrego i powinieneś coś z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Najpierw to ja muszę zobaczyć czy faktycznie leci. Bo jakoś patrząc pod maskę ostatnimi czasy nic nie widziałem. No I Moje Oczy Nie Zlokalizowaly Wycieku Z Pompy Bardzo Dziwna Akcja Bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 a ogólnie to rozrusznik z wierzchu jest suchy, czy mokry od czegoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 (edytowane) Ogólnie suchutki. Oglądałem go dzisiaj 2 razy. Pod samochodem również suchutko. a wiec elektryk farmazoni coś. Tylko jaki miałby w tym cel? I Według mnie do rozrusznika raczej nie dostanie sie ropa ponieważ jest on przykręcony szczelnie do Bloku Silnika Na 3 Lub 4 Śruby. A rozrusznik nie jest poskręcanym elementem żeby moglo się cokolwiek przedostać lecz całym odlewem... Edytowane 14 Lipca 2012 przez PrimerkaTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 cel jest prosty, zrzucenie z siebie odpowiedzialności za kiepską naprawę rozrusznika, a kolejne naprawy będą odpłatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.