agaj666 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 W sobotę rano działała i w pewnym momencie przestała. Wyłączyłem silnik, włączyłem i ruszyła ale tylko na jakiś czas. Wyłączyłem silnik na kilka minut, włączyłem i zaczęła normalnie chłodzić. Zakładam, że może być za mało czynnika ale jak jest tyle ile trzeba to co się dzieje? To jakieś fatum... Wczoraj w Volvo też mi zdechła klima. Dmuchawa przestała się bawić w PZPN i przestała kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 A serwis klimy kiedy ostatni raz robiłeś? Może być mała ilość czynnika (i przez to klima się nie włącza, bo jest takie zabezpieczenie), może być walnięty czujnik temperatury w klimie, może być mało oleju w sprężarce - ewidentnie trzeba by jechać do warsztatu od klimatyzacji i odżałować te 150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaj666 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Tak zrobię, bo jak widzę, serwis klimy byl robiony ze 2 lata temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Ja u siebie zaniedbałem trochę klimę, bo poprzedni serwis był robiony w kwietniu 2010r. Klima chłodziła, używana często, więc grzybem nie waliło. Ale jak zrobiłem 2 tygodnie temu serwis, to bez porównania, jak dzień do nocy... Z kratek nawiewu teraz leci powietrze o wiele bardziej zimne, sprężarka podczas jazdy włącza się cyklicznie dosłownie na kilka sekund, żeby utrzymać taką temperaturę (wcześniej chodziła prawie non stop). Filtr kabinowy nie zmieniany przez 2 lata był taki zasyfiały, że aż się z niego sypało. Jednak co jak co, ale klima + kabinowy trzeba robić przynajmniej raz w roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaj666 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Kabinowy filtr.... W N15 jest? Gdzie? Jak sie do niego dobrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Odkręcasz drzwiczki schowka (przymocowane są na 2 wyciągane bolce, bez używania śrubokręta, kluczy itp.) i zaraz za nimi jest filtr kabinowy, składający się z 2 części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaj666 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Wielkie dzięki Nawet nie wiedziałem, że Alma ma filtr kabinowy. O ile oczywiście ma włożony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie89 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Witam Cie! Miałem podobny problem chodziła przez jakiś czas i wyłączała się. Okazało się ze wentylatory nie chodziły na chłodnicy. Po naprawie kabla wiązce przy wzmocnieniu przednim chodzi wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.