Gość ZAWAPAWA Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 WITAM. MAM JUŻ 350Z OD OKOŁO MIESIĄCA I NIE MOGĘ SIĘ NIĄ NACIESZYĆ. 313 KM ROBI SWOJE JAK POPRZEDNIO JEŹDZIŁO SIĘ BUSEM (TRAFIC 150KM). PROBLEM POJAWIA SIĘ BO CHYBA MAM SPRZĘGŁO DO WYMIANY I DWUMASA. AUTO MA PRZEJECHANE 84000 MIL,JEST Z 2007 ROKU,WERSJA NISMO USA. MAM NASTĘPUJĄCE OBJAWY: -JAK ZAPALE ZIMNY SILNIK TO PRZY PUSZCZANIU SPRZĘGŁA JEST DŹWIĘK JAKBY DWA KOŁA ZĘBATE O SIEBIE TARŁY, -PRZY ZMIANIE BIEGÓW SŁYSZĘ DELIKATNE PUKNIĘCIE Z OKOLIC PEDAŁU SPRZĘGŁA, -PRZY SZYBKIM PRZYSPIESZANIU I CZĘSTEJ ZMIANIE BIEGÓW DWA RAZY WPADŁ MI PEDAŁ. DORADŹCIE JAKIE SPRZĘGŁO ZASTOSOWAĆ I CZY MA SENS WYMIANA KOŁA DWUMASOWEGO NA LEKKIE POJEDYŃCZE ? CO STOSOWALIŚCIE U SIEBIE I JAKIE BYŁY EFEKTY.NAJCZĘŚCIEJ JEŻDŻĘ W MIEŚCIE ALE LUBIĘ CZASAMI TROCHĘ POWARIOWAĆ. CZY W POBLIŻU PŁOCKA ZNACIE JAKIŚ DOBRY WARSZTAT MAJĄCY POJĘCIE O ZETKACH. PS. JAK MOGĘ STWIERDZIĆ CZY MAM SZPERĘ W TYLNYM MOŚCIE ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Całkiem możliwe, że kończy już się sprzęgło, z opisu nie da się jednoznacznie postawić diagnozy. Auta aż tak sportowe są dla mnie trochę obcym tematem, nie orientuję się aż tak bardzo w producentach części do aut sportowych - ale zapaleńcy do swoich Subaru prawie zawsze kładą sprzęgła Exedy, czyli coś w tym musi być - może znajdziesz takie do 350Z, skoro Subaru takie daje na pierwszy montaż i przy wymianie też większość chce Exedy to zapewne są dobre. A co do szpery - podnieś auto tak, żeby tylna oś była w powietrzu. Zakręć jednym kołem i jeśli wyczujesz opór oraz drugie koło zacznie się kręcić - masz szperę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 nie wiem czy dobrze pisze i jaka skrzynia jest w 350z ale w odróżnieniu od normalnego mechanizmu różnicowego różnica jest prosta podnosząc koła do góry w zwykłym aucie kręcąc jednym kołem w prawo drugie kręci się w drugą stronę w przypadku szpery kręcą się w tą samą stronę ale 350z ma kontrole trakcji i na pewno bardziej skomplikowany system przeniesienia napędu ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.