Gość remik_p12 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Witam! Mam bardzo dziwny problem, a dokładniej miałem bo nagle samo się naprawiło. Kilka dni temu gdy wyruszyłem na miasto samochód nagle zaczął przerywać i migała się kontrolka Check'u. Szarpało nim tak jakby nie chodził na wszystkich świecach. Dzień później zostały wymienione świece i nadal to samo, przerywał, kopcił, smród benzyny i jakieś strzały spod maski, dodam że objawy te występowały po nagrzaniu silnika. Błąd jaki wystąpił to wypadanie zapłonu na cylindrze (nie określiło na jakim). Kolejnego dnia została wymieniona cewka na zalewanej świecy i nadal bez efektów. Zauważyłem nacięte trzy przewody idące do cewki, zaizolowałem je taśmą i wszystko wróciło do normy. W weekend wybrałem się w trasę (300km) i już po 20km silnik lekko zaczął przerywać. Wymieniłem stopioną izolację i w drogę... Po 100km znowu to samo więc zjechałem i jeszcze raz wmieniłem tą izolację, ale tym razem to już nie pomogło i przez 100km jechałem z lekko narywanym silnikiem. Ostatnia część podróży była już tylko koszmarem... Nastąpił całkowity brak mocy i niemiłosierne narywanie autem (max 50km/h, pod górkę słabł). Jechałem na LPG a zauważyłem że strasznie ubywa mi benzyny (a gazu nie ubywało, chociaż na nim jechałem...), spalał 35l/100km! . Dałem autko do mechanika i stwierdził że nie ma pojęcia co to może być, sprawdził czujniki i wykonał adaptacje przepustnicy. Podczas jego jazdy próbnej nic się nie poprawiło ale gdy ja odebrałem od niego autko to zaczął ładnie chodzić, nie przerywał i ładnie wchodził na obroty i tak jest do dziś. Co mogło być przyczyną? Proszę o pomoc. Za pomoc z góry dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Duchu Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Jakby coś z głowicą nie tak a dym jest siwy czy niebieski ? Czy ubywa wody ze zbiornika wyrównawczego chłodnicy ? Wspomniałeś o oleju na świecy może uszczelka pod świecą ewentualnie zimmering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Dym raczej był siwy ale teraz to dokładnie nie pamiętam. Wody ze zbiorniczka nie ubywa a świeca była zalana benzyną. Czy może to być wina przepływomierza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 splot syfów i tak się stało kiepski gaz nieszczelne przewody elektryczne zasmarkane swiece uciekajacy prąd smród wachy bo dostało sie jej w komin i nie przepaliła się do końca - ale skąd ona się tam wzięła skoro jechałeś na gazie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 W ASO stwierdzili że to przepływomierz, wymieniłem go i smiga jak malina . Nawet ustały wcześniejsze falowania obrotów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 jesli wolno zapytac ile cie skasowali za przeplywke?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Chcieli 2 tysiaki Ale kupiłem zamiennik za 2 stówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 ale w aso kupiles zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Na allegro I nic z tego... Problem powrócił. Już nie mam pojęcia co to może być... Chciałbym jeszcze sprawdzić sondy lambdy i tu pytanie do was... ile ich dokładnie jest i w jakich miejscach są rozmieszczone oraz w jaki sposób je pomierzyć i jakie powinny być wartości? Przed chłodnicą są dwie sondy i ta niżej ma wartości 0.90 - 0.95V a sonda wyżej ma wartości 0.40 - 0.47V. Zalewa go, dławi się a po odpaleniu nie wchodzi na obroty i gaśnie. Dodam że pomiary robiłem na rozgrzanym silniku i na 2000 obr./min. Wymieniłem sondę przed katalizatorem i nadal bez poprawy. Auto chodzi jak traktor i kopci na czarno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.