rygiello Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 witam trafiłem na taki temat z praktyką wywiercenia dziurki w elemencie pomiarowym przepływki http://www.samnapraw...-bosch-bmw.html czy ktoś stosował taki zabieg i może coś napisać więcej?? mam objawy zamulenia almery ..obroty po odpaleniu silnika spadają tak nisko że gaśnie, wystarczy właczyć jakieś dodatkowe użądzenie pobierające prąd np wentylator i problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Zacznij od czyszczenia przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rygiello Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 wyczyszczone. przepustnica była ufajdana wszysko przejechane rozpuszczalnikiem. Po odpaleniu i jeździe mam wrażenie że jest jakiś bardziej żwawy Obroty mu trochę wzrosły z jakiś 600 do 800 na jałowym biegu ze zgaszonymi światłami wentylatorem itd. więc chyba ten zabieg kończy temat. Pytanie o część ..tarcze kotficzne albo inaczej osłony tarcz na tył gdzie coś takiego mogę dostać?? moje się kruszą jak chipsy! dzięki za podpowiedz o przepustnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.