jacek6490 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witam ostatnio w mojej sentrze zaczęły falować obroty, więc postanowiłem wyczyścić cały układ dolotowy. Odłączyłem wszystkie czujniki odkręciłem przepływomierz i przepustnice. Przy czyszczeniu przepustnicy odkręciłem silniczek krokowy i podobny do silniczka drugi czujnik który jest regulowany. Całość dokładnie poskręcałem, podłączyłem czujniki , i tu się zaczynają schody. Nie mogłem odpalić auta:( . Miałem przy sobie kabel ELM i pokazał błąd nieznany P1320. I nie można jego skasować. Ptzu okazji zaślepiłem zawór EGR, wedłu instrukcji która jest na forum. Samochód to nissan sentra ga16de 1. Co to za drugi czujnik w przepustnicy który jest podobny do silniczka krokowego, istnieje możliwość że przez przestawienie tego właśnie czujnika nie mogę auta odpalić?? 2.P1320 co to za błąd 3. Jak przywrócić auto do życia. Z góry dziękuje za pomoc. Auto nie ma iskry sprawdziłem palec kopułki wyczyściłem styki i dalej nic. Aparat ma 6 styków. jakie powinny być napięcia na stykach?? Jak domowym sposobem można sprawdzić cewkę i moduł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterus Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 P1320 - Czujnik synchronizacji wałka rozrządu Sprawdź wtyczkę/czujnik położenia wałka rozrządu i ustawienie rozrządu, znaki na kołąch pasowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.