Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N16 Zimny silnik nie może wejść na obroty


Gość Milu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przejrzałem wiele stron forum i nie znalazłem nic coby pasowało pod moją dolegliwość. Mianowicie problemem jest to że gdy silnik jest zimny nie można dodać gazu po go tak jakby ''zalewało'' i gaśnie. Silnik to 1,5 benzyna który jest zagazowany. Objawy takie są na benzynie i gazie. Gdy silnik uda się uruchomić i pochodzi kilka minut na wolnych obrotach i złapie wyższą temp jest wszystko w porządku. Podczas jazdy już nie ma żadnych objawów. Dodam tylko że ostatnio zrobiłem nim około 1200km i ciężko go odpalić gdy zimny silnik tak jakby go zalewało. Gaz zamontowałem 7m-cy temu i wszystko z nim ok. Proszę o poradę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziles swiece? przerwe i ich stan czy taki sam wyglad ma kazda i czy nie sa okopco lub inne niepokojacy wyglad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 6 tysiący km temu mechanik który robił większy przegląd powiedział żeby nie wymieniać jeszcze świec i przewodów. Samochód mam niecały rok więc nie wiem jak dawno temu były wymieniane. Ale to jedyne co mi przychodzi do głowy wiec chyba będzie trzeba zacząć od tego.. Samochód będę miał w poniedziałek (teraz jeździ nim Żona) Jak pomoże to napiszę żeby zamknąć temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece to nieduży wydatek, wymień. Nie wiem, z którego roku masz auto, jeśli wyprodukowane do 09.2002r to NGK BKR5E-11, jak od 10.2002r to NGK LFR5A-11. I zmień mechanika, jeśli Ci mówił, że nie trzeba zmieniać przewodów, bo w tym silniku nie ma przewodów zapłonowych tylko cewki. Ja również bym radził sprawdzić te cewki, bo Twoje objawy pasują też do uszkodzonej cewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zmieniłem świece na NGK BKR5E-11. Niestety nic.. więc zainwestowałem w nową cewkę zapłonową (niby made in Japan) Zmieniałem nową cewkę w miejsce każdej starej i niestety ciągle te same objawy.. Raczej nowa cewka nie powinna być wadliwa, chyba że byłby uszkodzone więcej jak dwie sztuki. Niestety objawy nie ustały, zimny silnik zapala z trudem i przy dodaniu gazu dławi i nie może wejść na obroty.. Po chwili gdy złapie trochę temperatury wszystko już gra. Może ktoś miał podobne objawy? Może to jakiś czujnik? Proszę o poradę.. Dzięki za już udzielone..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem świece na NGK BKR5E-11. Niestety nic.. więc zainwestowałem w nową cewkę zapłonową (niby made in Japan) Zmieniałem nową cewkę w miejsce każdej starej i niestety ciągle te same objawy.. Raczej nowa cewka nie powinna być wadliwa, chyba że byłby uszkodzone więcej jak dwie sztuki. Niestety objawy nie ustały, zimny silnik zapala z trudem i przy dodaniu gazu dławi i nie może wejść na obroty.. Po chwili gdy złapie trochę temperatury wszystko już gra. Może ktoś miał podobne objawy? Może to jakiś czujnik? Proszę o poradę.. Dzięki za już udzielone..

 

Cześć,Miałem podobne objawy jak zaczął sypać się przepływomierz. Później falowanie o obrotów, zwłaszcza na dojeździe do świateł gdzie czasem gasł jak wrzucałem luz i po hamulcu. Po wymianie przepływki, zimny czy ciepły idzie jak burza.Pozdrawiam,Alan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam to samo, wymienilem swiece, przeplywomierz, sonde lambda, pompe paliwa i ciagle to samo (silnik 1.8) Pomaga jazda z pelnym bakiem paliwa, wtedy jest OK. Zastanawiam sie nad sprawdzeniem, czy nie zaciaga mi powietrza do ukladu paliwowego (slysze zaciaganie przy korku paliwa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załoz kawałek przezroczystego przewodu tuz przed silnikiem i bedziesz wiedzial czy zaciaga powietrze. nie wiem czy znajdziesz taki ktory bedzie benzyno odporny wiec z czasem zmien go na orginalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...