meridion Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Czy ktoś juz wie jak skasować wezwanie serwisowe, które wyświetla się przy uruchamianiu na ok 5 sek (30.000). W manualu nie potrafię skasować. jedynie do czego doszedłem to aby wyzerować pierwszy wskaźnik, jest obecnie 0/30.000. Można regulować ale w dół, dodawać nie można km. Nie chce mi się do ASO (zapomnieli, albo nie zwrócili uwagi aby zmienić wskazanie z 30.000 na 52.000-przegląd robiłem przy 22.00+30.000=52.000 ). Spotkał ktoś się z Kolegów z tym problemem? Całe szczęście, że silniczek nie przechodzi w stan serwisowy lub awaryjny jak w VW, jeśli nie skasowany jest licznik przeglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Turn the ignition to run (one position before starting engine). Press the INFO button and select the Maintenance Key using the NISSAN controller; the maintenance information will be displayed on the screen. Select one of the Reminder (1 – 4) keys using the NISSAN controller and press the ENTER button to display the screen to change the maintenance interval. To reset the reminder schedule (distance) to 0 mi (km), select the Reset Distance key using the NISSAN contoller. Turn the ignition off and then start the engine to verify the indicator has been reset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Dzięki za info, tak też zrobiłem. Rozumiem że 0/30.000 oznacza ze do serwisu jest jeszcze 30.000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Dzięki za info, tak też zrobiłem. Rozumiem że 0/30.000 oznacza ze do serwisu jest jeszcze 30.000. myślę, że tak, zobacz jak pojeździsz czy się wartość będzie zmieniać a przede wszystkim czy komunikat się nie zapala btw. jeździłem 2ma VW (Golf mk5 i Passat B5 i w żadnym silnik z powodu nie skasowanej inspekcji nie przechodził w tryb awaryjny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.