Gość kuba452 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witam Jadac nagle zadlawilo mi sie auto stracilo troche na mocy i zapalil sie check engine , pojechalem na diagno i znalazlo mi blad przeplwyo mierza kupilem zamontowalem pojechalem znow i wykrylo mi blad na przewodach temperatury (ajk dobrze pamietam) pojechalem do znajomego mechanika ktroy naprawial lagune przelozylismy z niej Czujnik doładowania turbiny ,Czujnik turbiny i wszystko jest ok turbo wrocilo ale blad jest nadal poejchal na komputer i usunieto mi blad z przeplywomierza lecz nadal mam blad na czujniku doladowaniu turbiny czym to idzie? Check engine po wymianie mrugal 1 raz 10 sek potem 3x krotko chyba , na rozgrzanym silniku pali sie ciiagle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 mówisz o 1,9 dci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 check engine są dwie czerwona i żółta , więc która się pali ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba452 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 silnik 1.9 dci i zapala sie czerwona lampka dzis jadac po trasie nie zapalila sie wogole (30km) a wracajac w druga strone swiecila ciagle i silnik byl delkitanie rozzgrzany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 gdy jechałeś pierwszy raz ten odcinek to jechałeś mniej więcej z góry a jak wracałeś z powrotem do domu to jechałeś pod górę. Tak ? Drogi użytkowniku nissana masz wodę w filtrze paliwa . Lepiej kup sobie nowy filtr bo zrobisz sobie tylko kłopot z wtryskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba452 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 (edytowane) filtr był odwadniany wiec watpie ze to jest to mowie przekladalem mapsensor z laguny 2 to z ciagle palacego sie zrobil sie miegajacy jak jechalem to trasa byla w 90% równa Edytowane 24 Lipca 2012 przez kuba452 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Każdy robi po swojemu , filtr to się wymienia a spuszcza się wodę tylko w nagłych przypadkach w drodze , czerwony check sygnalizuje jak kolega wyżej wspomniał zawodniony filtr lub przepaloną świecę żarową o czym nie wszyscy użytkownicy p 12 wiedzą , wystarczy wziąć miernik i sprawdzić ale to nie ma wpływu na przerywanie pracy silnika a filtr tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba452 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 ok sprawdze a mozliwe zeby uszkodzeniu ulegl mapsensor? auto nie ma turba tak jak wyzej pisalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 podmień od kogoś czujnik ten na kolektorze ssącym za przepustnicą ( dla sprawdzenia ) jak nie pomoże przeczyść zawór EGR, Turbo jest zawsze bo jest mechanicznie napędzane spalinami i jak ktoś mówi że nie ma turba to idzie się uśmiać, posprawdzaj przewody od turba do przepustnicy przez interculer, jak przy dodawaniu gazu zaczyna syczeć to jest nieszczelność na przewodach i wtedy nie ma doładowania bo tłoczone powietrze przez turbinę ucieka nieszczelnością a jak jest wszystko szczelne to turbo jest ok chyba że sama turbina się rozsypie a to inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba452 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 (edytowane) pomogl czujnik cisnienia utrbiny (uzywka z innej p12) jak bedziecie kupowac nie sugerujcie sie ze od laguny bd pasowac bo na lagunie macie gumowy wąż a na p12 metalowy . Jak bedziecie sprwadzac to sprwadzajcie Czujnik cisnienia turbiny , nastepnie elektro zawór i na koncu przpływomierz masowy powietrza . Pozdrawiam @zapomnialem dodac ze rozpoznac mozna to potym ze waz od turba jest miekki nie kopci na niebiesko /w duzej ilosci na czarno oraz nie ubywa oleju) Edytowane 2 Sierpnia 2012 przez kuba452 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 No to mamy do kompletu nowe usterki do check engine , przyda się. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adrian_12345 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Mój problem jest nieco podobny do opisanego. Posiadam Nissana Primera P12 1.9dCi, rocznik grudzien 2003. Zapaliła mi się trzykrotnie (w ciągu ostatniego miesiąca) kontrolka check engine na czerwono. Pierwszy raz chwilowo na kilka sekund, po chwili zgasła. Drugi raz zapaliła się na dłuższy moment. Zatrzymałem się nie było wpływu. Wyłączyłem silnik i po chwili włączyłem ponownie, kontrolka już się nie włączyła. Za trzecim razem kontrolka włączyła się również na dłuższy moment. Zatrzymałem się wyłączyłem silnik, po chwili włączyłem, kontrolka dalej świeciła. Ponowiłem czyność (wyłącz/włącz silnik) pomogło za drugim razem, nie włączyła się do końca trasy. Za pierwszym razem kontrolka właczyła się po około 200km, za drugim po około 100km, za trzecim razem po około 80km na trasie (raczej ekspresowo-autostradowej więc jazda z mniej więcej stałą prędkością km/h, a ty samym obrotową). Dbam o auto wymieniam regularnie filtry, tankuje dobre paliwo. Proszę o sugestie co może być powodem i co sugerujecie. Postaram się jak najszybciej wymienić filtr paliwa i odwodnić, niestety czuję że to nie to jest problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Sprawdź świece żaroweewentualnie wymień (BERU). Sprawdź moduł świec żarowych i się nie przejmuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarabl Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 U mnie czerwony check spowodowany był skorodowaną masą , przeczyszczenie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAFII Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 (edytowane) WITAM MAM PROBLEM Z CHCEK ENGINE ZAPALA MI SIE ALE AUTO PRACOJE BEZ ZAZUTU PO SKASOWANIU BLEDU PO 2DNIACH DO TYG ZAPALA SIE SPOW ROTEM WYSWIETLANE KODY TO 1) 0340 2) 0011 PROSZE O JAKAS WSKAZOWKE CO MOZE TO POWODOWAC MOZE ISTOTNE PO KUPNIE KILKA RAZY W CZASIE JAZDY STRACILA OBROTY A WIEC SILNIK NIE WKRECAL SIE WYZEJ NIZ 2,5 TYS PO ZGASZENIU WRACA DO NORMY Z LEBSZYM SKUDKIEM BO ZACHOWUJE SIE TAK JAK BY MIALA Z 100KM WIECEJ POCZYM ZA JAKIS CZAS SPOWROTEM TAK WARIUJE I TE CHCEK MOJA PRZYGODA Z NISANEM DOPIERO SIE ZACZYNA PO RAZ PIERWSZY W ZYCIU A TU TAKIE MINUSY A TO FAJNE AUTKO CZEKAM NA WSKAZOWKI POZDRAWIAM DZIEKI dzs zaobserwowalem RANO JAK ODPALILEM I RUSZYLEM TO ALTO JAK DOCHODZI DO 2.5 DO 3.0 TYS .OBR. TO DLAWI SIE I SZARPNIE JAK MINIE 3 TYS TO JEST OK JAK ZLAPIE TEMPERATURY JEST OK WSZYSTKO W NORMIE CZEKAM MNA RADY DZIEKI Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez RAFII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A zdiagnozowałeś to co wyżej koledzy napisali??? Uzupełnij profil bo nie wiemy jaki masz motor. Który czek się świeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ja miałem to samo co ty do 2,5 / 3 tyś i kaplica , do tego na ciepłym długo pałil okazał sie jeden wtrysk i jedna świeca (palił sie czerowny check )...Chociaż w ostatnim przypadku check sie zapalał ale auto miało moc, ale i tak miałem wine świecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAFII Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) WITAM MAM PROBLEM Z CHCEK ENGINE ZAPALA MI SIE ALE AUTO PRACOJE BEZ ZAZUTU PO SKASOWANIU BLEDU PO 2DNIACH DO TYG ZAPALA SIE SPOW ROTEM WYSWIETLANE KODY TO 1) 0340 2) 0011 PROSZE O JAKAS WSKAZOWKE CO MOZE TO POWODOWAC MOZE ISTOTNE PO KUPNIE KILKA RAZY W CZASIE JAZDY STRACILA OBROTY A WIEC SILNIK NIE WKRECAL SIE WYZEJ NIZ 2,5 TYS PO ZGASZENIU WRACA DO NORMY Z LEBSZYM SKUDKIEM BO ZACHOWUJE SIE TAK JAK BY MIALA Z 100KM WIECEJ POCZYM ZA JAKIS CZAS SPOWROTEM TAK WARIUJE I TE CHCEK MOJA PRZYGODA Z NISANEM DOPIERO SIE ZACZYNA PO RAZ PIERWSZY W ZYCIU A TU TAKIE MINUSY A TO FAJNE AUTKO CZEKAM NA WSKAZOWKI POZDRAWIAM DZIEKI dzs zaobserwowalem RANO JAK ODPALILEM I RUSZYLEM TO ALTO JAK DOCHODZI DO 2.5 DO 3.0 TYS .OBR. TO DLAWI SIE I SZARPNIE JAK MINIE 3 TYS TO JEST OK JAK ZLAPIE TEMPERATURY JEST OK WSZYSTKO W NORMIE CZEKAM MNA RADY DZIEKI JA MAM 1.6 BEZYNA CZYLI CO WYMIENIC SWIECE A TE KODY CO OZNACZAJA AUTO PALI OK JEZDZI OK NIEQWIEM SKAD TEN CZEK I JAK PISALEM CZASAMI W CZASIE JAZDY TAM JEJ ODWQALI I NIEWIEM OD CZEGO I TE CHECEK CZEKAM NA DALSZE INSTRUKCIE A MOZE KTOS WIE JAK SZYBKO WYKAS CHECK BEZ WIZYTY U MECHANIKA OK POZDR A CHECK ZOLTY ALE MAM SKRACHCIALA GUMKIE POD TYL NA KLAPA NA WYLONCZNIKU ODPISZCIE Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez RAFII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.