Gość Ospamox Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 (edytowane) Witam ostanio zagladnelem pod maske i zuwazylem ze brakuje plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym dolalem i po przejechnaiu 80 km plynu nie bylo, posprawdzalem wezyki i niby wyciekow nie ma jednak zuwazylem ze na gorze zbiorniczka plastik jest pekniety i sie ukruszyl tak na 1 cm dziurka czy mozliwe jest ze plyn paruje przez to? silnik sie nie grzeje, kolor oleju w silniku tez jest raczej ok, prosze o jakies wskazowki Edytowane 23 Lipca 2012 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ta dziurka w zbiorniczku wyrównawczym jest fabryczna i ma tam zostać. Spróbuj dolać płynu bezpośrednio do chłodnicy (jak silnik będzie zimny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ta dziurka w zbiorniczku wyrównawczym jest fabryczna i ma tam zostać. Spróbuj dolać płynu bezpośrednio do chłodnicy (jak silnik będzie zimny). W chlodnicy plynu jest na maxa, dziura nie jest fabryczna bo sie ukruszyl plastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 To ją zalep albo wymień zbiorniczek i nie rób problemu jak dziecko Zobacz czy ci nie bulgocze w tym zbiorniczku, może płyn jest wpylany przez silnik a nie wychlapywany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/70/83/49/2470834969 - na górze jest fabryczna dziurka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Spojrzyj na pompę wody może z niej coś cieknie ? a jak ci przez zbiorniczek wywala płyn to uszczelka pod głowicą do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Ja tak miałem jakiś czas temu. Raz płynu ubywalo a raz nie. Pewnego razu podchodząc do auta , była dość duża kałuża - leciało pod pompą wody. Pompa wymieniona i juz nie leci. Zobacz czy nie jest wilgotna , albo czy po dłuższym postoju nie ma plam pod autem z okolic alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzok Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Dołączę do tematu, ponieważ moja P11 też choruje na wyciek płynu. Czasami plama po nocy pod autem jest duża, innym razem nic nie kapnie a miesiąc temu wyleciał prawie cały płyn. Dodam że stan cieczy w układzie jest zawsze taki sam (uzupełniam zbiorniczek do jednakowego poziomu). Zajrzałem pod auto i wykryłem skąd leci. Na dole pompy jest dziurka około 5mm średnicy (mały wkrętak chowa końcówkę) i z tego miejsca jest widoczna delikatna stróżka płynu. Miejsce to (dziurka) oznaczone jest na zdjęciach grotem strzałki. I teraz moje pytanie, ponieważ niebawem sezon gdzie na wodzie już nie da rady, czy oznacza to że pompa już się wypracowała i do wymiany, czy może jakiś uszczelniacz zakończył żywot ? Może zna ktoś szczegółowo budowę pompy płynu chłodzącego w P11 - 2,0 litry - 1998rok i wspomoże swoją wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Kolego pompa do wymiany , jak przez ten otwór cieknie woda . Troszkę jest zabawy z wymianą tej pompy bo silnik trzeba odkręcać z poduszek żeby zrobić sobie miejsce do wymontowania i zamontowania nowej pompy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzok Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 OK. Dzięki za podpowiedź. A jesteś w stanie odpowiedzieć do czego służą te otwory, (czy mają jakieś konkretne przeznaczenie), bo zdaje mi się że na górze również jest taki otwór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 To są otwory technologiczne które maja na celu pomoc w razie przeciekania pompy . Pompa do bloku silnika jest składana na uszczelkę lub silikon . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzok Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Czyli nowa pompa, uszczelka, silikon, klucze plus chęci powinny wystarczyć? Czy jeszcze coś jest potrzebne do tego zestawu? Proszę o wskazówki jeśli tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 nice wawa a u mnei obylo sie bez odkrecania poduszek tylko trzeba bylo deczko dygnac silnik do gory ale fakt-robota poryta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.