Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wyciek plynu chlodzacego


Gość Ospamox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostanio zagladnelem pod maske i zuwazylem ze brakuje plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym dolalem i po przejechnaiu 80 km plynu nie bylo, posprawdzalem wezyki i niby wyciekow nie ma jednak zuwazylem ze na gorze zbiorniczka plastik jest pekniety i sie ukruszyl tak na 1 cm dziurka czy mozliwe jest ze plyn paruje przez to? silnik sie nie grzeje, kolor oleju w silniku tez jest raczej ok, prosze o jakies wskazowki

Edytowane przez Ospamox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dziurka w zbiorniczku wyrównawczym jest fabryczna i ma tam zostać. Spróbuj dolać płynu bezpośrednio do chłodnicy (jak silnik będzie zimny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dziurka w zbiorniczku wyrównawczym jest fabryczna i ma tam zostać. Spróbuj dolać płynu bezpośrednio do chłodnicy (jak silnik będzie zimny).

 

 

W chlodnicy plynu jest na maxa, dziura nie jest fabryczna bo sie ukruszyl plastik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ją zalep albo wymień zbiorniczek i nie rób problemu jak dziecko Zobacz czy ci nie bulgocze w tym zbiorniczku, może płyn jest wpylany przez silnik a nie wychlapywany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem jakiś czas temu. Raz płynu ubywalo a raz nie. Pewnego razu podchodząc do auta , była dość duża kałuża - leciało pod pompą wody. Pompa wymieniona i juz nie leci. Zobacz czy nie jest wilgotna , albo czy po dłuższym postoju nie ma plam pod autem z okolic alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołączę do tematu, ponieważ moja P11 też choruje na wyciek płynu. Czasami plama po nocy pod autem jest duża, innym razem nic nie kapnie a miesiąc temu wyleciał prawie cały płyn. Dodam że stan cieczy w układzie jest zawsze taki sam (uzupełniam zbiorniczek do jednakowego poziomu). Zajrzałem pod auto i wykryłem skąd leci. Na dole pompy jest dziurka około 5mm średnicy (mały wkrętak chowa końcówkę) i z tego miejsca jest widoczna delikatna stróżka płynu. Miejsce to (dziurka) oznaczone jest na zdjęciach grotem strzałki. I teraz moje pytanie, ponieważ niebawem sezon gdzie na wodzie już nie da rady, czy oznacza to że pompa już się wypracowała i do wymiany, czy może jakiś uszczelniacz zakończył żywot ? Może zna ktoś szczegółowo budowę pompy płynu chłodzącego w P11 - 2,0 litry - 1998rok i wspomoże swoją wiedzą. post-47812-0-91791400-1348834096_thumb.jpgpost-47812-0-14761500-1348834149_thumb.jpgpost-47812-0-84865500-1348834273_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pompa do wymiany , jak przez ten otwór cieknie woda . Troszkę jest zabawy z wymianą tej pompy bo silnik trzeba odkręcać z poduszek żeby zrobić sobie miejsce do wymontowania i zamontowania nowej pompy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Dzięki za podpowiedź. A jesteś w stanie odpowiedzieć do czego służą te otwory, (czy mają jakieś konkretne przeznaczenie), bo zdaje mi się że na górze również jest taki otwór?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są otwory technologiczne które maja na celu pomoc w razie przeciekania pompy . Pompa do bloku silnika jest składana na uszczelkę lub silikon .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nowa pompa, uszczelka, silikon, klucze plus chęci powinny wystarczyć? Czy jeszcze coś jest potrzebne do tego zestawu? Proszę o wskazówki jeśli tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...