Gość slawa1987 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Grono kolegów rozsypał mi się wspornik drążka kierowniczeo w Terranie II 96 r 2,7 tdi. Szukam dzwonię i wszedzię jest albo do 1 albo drogi jak cholera a już miałem do 1 niby to samo ale troche inne rostawienie mocowań śrób. Czy ktoś wie gdzie moża taki coś kupić w dobrej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Grono kolegów rozsypał mi się wspornik drążka kierowniczeo w Terranie II 96 r 2,7 tdi. Szukam dzwonię i wszedzię jest albo do 1 albo drogi jak cholera a już miałem do 1 niby to samo ale troche inne rostawienie mocowań śrób. Czy ktoś wie gdzie moża taki coś kupić w dobrej cenie? zrób fasolki na wsporniku T I przyspawaj podkładki jak już będziesz miał prawidłowy rozstaw zrób wzmocnienie żeby się więcej niewysypywaj i po kłopocie. Miałem w TI ramę od TII zrobiłem tak i działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 A ja se kupiłem za jakies grosze w IC i mi działał do końca.... i nowemu właścicielowi tez działa. Wzmocnienie jednak jest dobrym pomysłem bo... padają jednak jak ktos upala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koval Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Siemka. Różnica między T1 a T2 jest około 2 mm w jednym "oczku" Zrób fasolkę potem DUŻA podkładka i heja. Ja tak zrobiłem bo różnica w cenie faktycznie jest spora a po co przepłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Panowie wspornik przerobiony, pospawany i trzyma się już 2 miesiące. Jazda w lesie wiec nie ma się co bać przerubek tej części autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 niby tak ale 2 miesiące to mało, zdecydowanie lepiej a raczej bezpieczniej mieć tą część z homologacją !!! na w razie co albo przynajmniej tak zrobiony że nikt się nie zorientuje że były jakieś modyfikacje .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 No powiem tak wspornik lata do dzisiaj bez żadnych obiawów zniszczenia czy czego kolwiek. A, że lata po lesie cały czas to znaczy się, że można. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 a czy ktos robi wzmocnienia pod ten wspornik? bo widzialem tylko calmini ale kasa spora jak za kawalek wygietej stali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 jest kilku takich co robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 a kto taki jak mozna wiedziec? moze Ty hugh masz w swojej ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 ja za jakiś czas będę montował przekładnie od anglika zamiast wspornika to będę mógł ci dać moje wzmocnienie to wzmocnienie to przecież żadna filozofia, 3 kawałki blachy pospawane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Ja ostatnio kupiłem na allegro za 72 złote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 mój z alledrogo wytrzymał 2 miesiące i pojawiły się luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 ja za jakiś czas będę montował przekładnie od anglika zamiast wspornika to będę mógł ci dać moje wzmocnienie to wzmocnienie to przecież żadna filozofia, 3 kawałki blachy pospawane W jaki sposób ? Będziesz wywalal bebechy z przekładni co by lekko się obracala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 nie nie, robię układ zamknięty zaleje olejem i rurki od wspomagania połączę razem. Zobaczymy co z tego będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 ale co chyba nie liczysz na podwójne wspomaganie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Toc to nie zda egzaminu. Edytowane 15 Lutego 2016 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Dlaczego nic nie da? Konstrukcja stabilniejsza jak zwykły wspornik, będzie dawała opory jak amortyzator skrętu. Ktoś musi być tym Ikarem:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Z Jurkiem już o przekładni zamiast wspornika od dawna gadamy, powinno być super wszystko za tym przemawia. natomiast ze wspomaganiem to taki żart ...bo to nie ma prawa działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Cieplej sie zrobi to ja zamonuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 W "czyzero" będzie chyba problem ze zmieszczeniem kompletnej przekładni na prawej podłużnicy ramy ... chociaż, skoro u wyspiarzy się zmieściła to i na kontynencie powinna. Nie mam teraz czasu ale planuję porozkręcać tą przekładnię i nieco ją skrócić w poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 jest kilku takich co robią Witam Sąsiada, czy ma może szanowny Sąsiad namiar na kogoś kto robi/może zrobić wzmocnienie wspornika? Muszę czym prędzej wymienić wspornik to od razu wrzuciłbym wzmocnienie. Cześć, Wrzucam zwymiarowane wzmocnienie wspornika drążka kierowniczego, może się komuś przyda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 mogę dorobić ... ale nie wiem na kiedy a wymiary dla 1 i 2 będą inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Dwa pospawane katowniki hutnicze załatwią sprawę a wiercić najlepiej jak się przyłozy wspornik do "rzeźby" Już rok to dorabiam do obu a wyjazd za pasem :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Cześć, Wrzucam zwymiarowane wzmocnienie wspornika drążka kierowniczego, może się komuś przyda. W/g zamieszczonego rysunku nie rób do siebie wzmocnienia wspornika gdyż ten z rysunku jest bodajże do Terrano I i Pickup-a. Różnią się one rozstawem śrub. Na zdjęciu jest rozstaw 100 mm., a Terrano II ma ok. 104,2 mm. Poza tym odsadzenie osi jest podane na rysunku 24 mm, a w T2 jest ok. 26 mm. Poza tym czołowe wzmocnienie jest wysunięte za daleko więc może przeszkadzać spaw od fabrycznie przyspawanego uchwytu przy ramie. Robiłem sobie ten wspornik w T2 i z przodu jest mało miejsca więc trzeba dokładnie pomierzyć. Pozostaje też dość mało miejsca na klucz oczkowy lub nasadowy. Można też przełożyć nakrętki od strony silnika i tak będzie łatwiej. Rysunek nie jest wykonany (zwymiarowany) precyzyjnie więc w/g niego wzmocnienie nie wyjdzie prawidłowo przede wszystkim otwory. Otwory nie są w osi pod kątem prostym do osi wspornika. Trochę zagmatwane ale chyba wiadomo o co chodzi. Tu cenna uwaga kol. Dżem aby przykręcić wspornik do wzmocnienia za ośkę i dopiero wiercić 3 mocujące wspornik otwory. Wsporniki mogą nie być identyczne pod względem odsadzenia osi wspornika od ramy bo jest bardzo dużo różnych podróbek więc można wykonać poprzeczny owalny otwór w zakresie od 24-26 mm. lub jak komu pasuje. Mój oryginalny z nową podróbką minimalnie się różni w odsadzeniu osi wspornika od ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.